Tja... det er noget siden, jeg har været på vægten, og fik først taget mig sammen til at trille
-og det var åbenbart det SPARK jeg manglede, for de sidste 1½ uge har jeg trænet hver eller hveranden dag
, og jeg er nu nede på 104,5, som jeg næsten lagde ud med i januar...
Jeg er begyndt at stå op kl. 04:45 om morgenen
og træne en times tid på wii'en, da jeg har købt et træningsprogram hertil, som er virkelig godt. Det er noget jeg gider at lave, der er både muskeløvelser, boldspil , løb, "dans" og boksetræning... og herefter vejer jeg mig i wii fit plus...
Jeg er lidt træt i dag
, men har også trænet de sidste tre dage, så kroppen har nok brug for lidt hvile, og har derfor besluttet at tage en hviledag i morgen. Og så er det ellers op igen lørdag morgen, og igang med træningen igen
.
Er der nogle af jer der træner meget, og ved hvor mange dages træning kroppen kan holde til, når man starter op med træning...?
Jeg kan mærke at min krop er helt spændt, og jeg føler jeg er nødt til at give den en dags pause, for ikke at blive overbelastet...
Jeg har virkelig meget kvalme
her i eftermiddag/aften -og er lidt nervøs for at det er et tegn pÃ¥ overbelastning! Er sindsyg træt og øm i hele kroppen...