BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Testholds-kaptajnen takker af

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

Testholds-kaptajnen takker af

Indlægaf svipsen » tirs, 20. april 2010 19:47

Jeg har nu været administrator for testholdet i et års tid. Det har været en hyggelig lille gruppe. Ja, det er det såmænd stadig :razz: Det er rart med et helt hold af piger, der bakker hinanden op i tykt og tyndt.

Desværre er vores egen PB-situation ret usikker, og mit overskud har ikke været så stort de sidste måneder. Det skal ikke gå ud over testholdet. Derfor har jeg valgt at overlade posten til en anden.

Vil I være venligt at tage rigtig godt imod Snorre, som den nye kaptajn på holdet :D
Jeg har spurgt hende, om hun ville overtage, da jeg har lagt mærke til hendes evigt opbakkende og rare ord til os andre herinde. Jeg er sikker på, at hun vil blive en god administrator. Snorre overtager fra 1. maj. Indtil da skal jeg nok holde styr på tropperne ;-)

Samtidig vil jeg sige tak for den gode tone og det høje humør, der altid har været på testholdet. Det har været hyggeligt, at styre holdet. Jeg vil stadig lure med herinde fra tid til anden. Men jeg bliver nok ikke så aktiv som hidtil, så længe jeg ikke ved, hvor vi selv står.

Endelig vil jeg ønske Jer alle rigtig meget held og lykke. Gid der snart må komme en baby til os alle.

Knus Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Re: Testholds-kaptajnen takker af

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 20. april 2010 19:57

Hej Svipsen,

Tak for det flotte arbejde du har lavet med at holde styr på os skrukke tøser og vores testdage :D
Jeg kan godt forstå at du stopper og lægger lidt afstand til det hele. Det har også være en utrolig hård tid for Jer.
Jeg håber sådan at det lykkes for Jer at opnå en graviditet, der bliver i alle 9 mdr. Det håber jeg for os alle.

Jeg synes valget af Snorre er perfekt :D Velkommen til den nye testholds-kaptajn. Jeg er sikker på at du kan styre skibet lige så flot som Svipsen ;-)

Kæmpe knus til Jer begge

PS. Svipsen, du må endelig holde os opdateret mht. de undersøgelser I skal gennemgå på HAB. Jeg holder mine fingre kronisk krydsede for dig :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf pivpiv » ons, 21. april 2010 10:22

Kære Svipsen
Hvor er det bare super godt gået af dig.
Tak for alt det store arbejde du har lavet, det er der rigtig mange der sætter stort pris på.
Jeg håber snart du selv kan melde dig med en test dato og at den giver to fede streger ;)
Igen tak
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf dreamer » ons, 21. april 2010 11:35

Held og lykke med det hele svipsen, krydser fingre for dig :D og ja hvis du har overskud, så hold os da lige opdateret...
Og snorre, er sikker på du klarer at styre testholdene helt perfekt :lol:
dreamer

Indlægaf Titti » ons, 21. april 2010 15:05

Hej Svipsen

Tror faktisk jeg vil tænke på dig fremover, har tænkt meget over tingene den sidste tid og jeg må tage hatten af for dig (og også Jer andre :-) ) Jeg har kun været aktiv i behandling i 3 mdr og jeg er ved at stå af, da jeg synes det er hårdt. Når jeg så kigger på dig, så har du jo kæmpet i flere år. Så hvis du kan, så kan jeg måske også :roll:
Ønsker dig alt muligt held og lykke og et stort kram med på vejen.
Lang IVF,12. Nov. ÆU 5 æg, -æg til ÆO
Lang IVF, 8. Jan. ÆU 13 æg, 8 befrug. 2 æg ÆO/negativ
Lang IVF, 20. april. ÆU 8 æg, 3 befrug 2 æg ÆO/MA i 7. uge
Lang IVF, 20. sep. ÆU 5 æg, 2 befrug. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov. ÆU 8 æg, 4 befrug. 1 æg ÆO/negativ
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » ons, 21. april 2010 19:35

Hej Svipsen
Tak for din søde takke-af-hilsen her - og ordene om mig. Der er lidt af leve op til! :shock:
Jeg vil gøre mit bedste, og hvis jeg lave missere i starten, så vær sød at bær over med mig ;-)

...og tak Katrine-mor og Dreamer for opbakningen :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf magdalene » tors, 22. april 2010 08:57

Jeg vil også sige tak til Svipsen for indsatsen :-) og velkommen til Snorre :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf svipsen » tors, 22. april 2010 15:28

Tak for de dejlige hilsner.

Bare rolig Snorre. Det er ultra uformelt herinde. Jeg er sikker på, at det kommer til at køre :razz:

Jeg skal nok opdatere om vores forløb, hvad det end bliver, når der er noget nyt. Indtil da kigger jeg nok ind i ny og næ. Man er vel også lidt nysgerrig efter, hvordan det går Jer andre ;-)

Knus Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Panna » tors, 22. april 2010 19:06

Tak for indsatsen, Svipsen :D
Start: marts 07
1. IUI april 09 negativ
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 positiv, GUL
1. IVF marts 10 positiv, SA
2. IVF maj 10 negativ
3. IVF nov 10 positiv, SA
2 fryseæg marts 11 negativ
Oktober 10 opstart adoption
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Stinna30 » tors, 22. april 2010 19:47

Tak for arbejdet, svipsen - og velkommen til Snorre som kaptajn :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » fre, 23. april 2010 11:01

Kæreste sipsen.

Kan vireklig godt forstå du ikke har overskud til at blive ved med at være testkaptajn.. Selvom jeg ikke har været en flittig bruger af lige dette forum, vil jeg også sige tak for indsatsen og velkommen til Snorre..
Jeg håber virkelig alt kommer til at gå dig godt søde svipsen.. det må simpelthen være så modbydelig hårdt at gennemgå hvad I har, så jeg synes bestemt at du fortjener at blive mor... Jeg håber at der kan findes en løsning på jeres situation, så du snart kan gå rundt med struttende mave og nyde din graviditet... alt andet ville bare være for uretfærdigt.

Tusind knus of tanker fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Tilbage til Testhold (Gruppe)