BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tag godt imod den nye testbestyrer :-)

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

Tag godt imod den nye testbestyrer :-)

Indlægaf Snorre » søn, 12. december 2010 14:57

Hej tøser
Så er der fundet en ny bestyrer af testholdene :-) Lulle har været sød at melde sig til at overtage tjansen efter mig. Hun starter med testholdet for januar.
Jeg har været glad for den lille hyggelige beskæftigelse, men vil nu trække mig tilbage - så andre kan komme til - og koncentere mig mere om den nye forestående rolle som mor om et par måneder :-)
Jeg håber så inderligt, at det skal lykkes for alle herinde at stå med en positiv test og ikke mindst en lille rolling i sidste ende!! :-) Jeg vil stadig følge med jer alle på sidelinjen.
Tak for nu :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Tag godt imod den nye testbestyrer :-)

Indlægaf pivpiv » søn, 12. december 2010 23:47

Tusind tak for din store indsats - du har været guld værd for listen og siden, tak!
Hvor er det dejligt at du har fundet en til at overtage listen efter dig - bare det ikke betyder at du forsvinder helt herinde fra - du kan jo ikke undværes ;)

God gået!!
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: Tag godt imod den nye testbestyrer :-)

Indlægaf Snorre » man, 13. december 2010 19:10

Tak pivpiv, for dit rigtig søde indlæg :-) Dejligt at vide, at der bliver sat pris på arbejdet :lol:
Jeg forsvinder bestemt ikke fra siden - lidt afhængig er vi vel alle ;-) - men kan være at jeg indimellem er her lidt mindre :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Testhold (Gruppe)