BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

September testhold

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

Indlægaf hon1974 » tirs, 29. september 2009 10:18

Jeg tror desværre, at du godt kan notere Negativ ud for mig - igen..

Jeg er begyndt at bløde her i formiddag, og det ser desværre ikke ud til at stoppe igen lige foreløbig. :cry:

Jeg har fået lidt mens-smerter i lysken, men jeg har også 2 gange haft en smerte midt imellem "trekanten" og navlen. Det føles som om nogen hiver i mit maveskind. Det er ikke en smerte, jeg plejer at have, når jeg har mens.. Jeg ved snart ikke, om det overhovedet kan betale sig at teste i morgen eller torsdag.. :banghead:

Aarrgh, er sgu lidt træt og ked af, at det (heller) ikke er lykkedes for os i denne cyklus! Og vi har endda 2 års dag for vores forlovelse idag.. Trist gave at få.. :crybaby:

Min kusine har fået 1 barn og er gravid med nr. 2 i den tid, hvor vi har prøvet.. Nu må det da snart være vores tur til at få et barn!
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf svipsen » tirs, 29. september 2009 11:00

Øv øv. Det kan muligvis være fordi, du har haft en biokemisk. Man skal dog kunne teste tidligt, for at vide om der har været noget. Men det kan i hvert fald godt give nogle anderledes smerter end mens-smerter.
Når nu skæbnen desværre ikke ville, at I skulle være heldige denne gang, så håber jeg, at det var en bio, for det så tit er nemmere at blive gravid igen anden gang.

Håber du snart er ok og har mod på at prøve igen.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf hon1974 » ons, 30. september 2009 06:29

Tja, nu er det endegyldigt slut med mit håb..

Da jeg stod op her til morgen, var der en stor aflang klump (lidt ulækker detalje :oops: ) med blodet ud, men jeg har ikke rigtig haft ondt, så jeg ved ikke helt, om det kan være en biokemisk, for burde jeg ikke have meget ondt så?

Men du kan i hvertfald godt skrive negativ ud for mig.. :-(
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Indlægaf svipsen » ons, 30. september 2009 15:38

En bio gør normalt ikke mere ondt end en normal mens.

Jeg har også oplevet nogle temmeligt store klumper ved alle mine bio´er. Det er lidt uhyggeligt, hvor hurtigt der bliver dannet graviditetsvæv (i hvert fald, når det kommer ud igen for tidligt).
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf hon1974 » ons, 30. september 2009 19:04

Ja, jeg synes faktisk også, det er uhyggeligt, hvor hurtigt der dannes væv.

Men vi må jo bare forsøge igen i den næste cyklus.. Nu flytter svigermor jo i lejlighed her i overmorgen, så det bliver lidt nemmere at få "arbejdet" på sagen.. Juhuu, privatliv - velkommen tilbage! :thumbleft:

Billede

Billede
hon1974

Foregående

Tilbage til Testhold (Gruppe)