BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny testholdsadministrator

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

Ny testholdsadministrator

Indlægaf svipsen » søn, 10. maj 2009 15:51

Jeg har meldt mig som afløser for vores kære LoisLane, som desværre må forlade os for denne gang.

Jeg opretter en ny MAJ-testgruppe, så LoisLane ikke skal bekymre sig mere om det.

Samtidig vil jeg ønske dig (LoisLane) alt godt fremover, og tak for din ihærdige støtte og indsats herinde. Du vil være savnet. Men vi håber alle, at du inden for overkommelig fremtid vil få dine allerstørste drømme opfyldt.

Knus og kram
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Annette1975 » søn, 10. maj 2009 16:05

Svipsen jeg er glad for at du overtager, for det er rigtig hyggeligt at have et testhold her måned.

LoisLane du skal have tak for det fantatiske arbejde du har gjort med testholdene, jeg er frygtelig ked af det din man udsætter dig for nu og du vil blive savnet herinde. Held og lykke fremover og jeg håber at lykken snart tilsmiler dig igen.

Kæmpe kram fra Annette skal du have.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Hope » man, 11. maj 2009 21:56

Tak fordi du overtager Testholdet :D Surt det skal ske under de her omstændigheder :twisted: men når det nu ikke kan være anderledes er jeg glad for at du tager tjansen. Det ville være ærgerligt hvis Testholdet, blev taget af programmet.
HÃ¥ber du kommer til at notere en masse positive tests-min og din inklusiv og helst snart :D
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Tilbage til Testhold (Gruppe)