Jeg tester d. 20. marts.
Jeg skulle have haft ÆL for næsten en uge siden. Men det syntes min krop så ikke. Efter cysten har jeg bare en sindssygt lang cyklus. Hmpf. Snyd.
Jeg var ved læge i dag. Skulle lige have lidt styr på alle mine tanker omkring aborterne og cysten o.s.v. Han er så sød at sende mig til en god gynokolog, så jeg kan få lidt ro i sindet. Jeg endte jo med at sidde og tude foran ham, da jeg skulle fortælle om min dårlige oplevelse med OUH for nogle uger siden. Han kunne ligesom godt se, at jeg ikke havde det godt, og at at jeg ikke havde fået nok information. Nu syntes han, at det kun er rimeligt, at jeg bliver undersøgt igen, så jeg kan snakke med en ekspert. Det ser jeg faktisk frem til, når nu alt har været så kaotisk de sidste 4-5 mdr.
Jeg har jo heller aldrig fået en almindelig scanning for at tjekke PCO. Det undrer mig egentlig lidt, når jeg har været så meget igennem. Jeg fik kun lavet en scanning, da jeg aborterede første gang, og da sagde de ikke noget om mine indre dele. Det gik kun ud på at se om fosteret var dødt eller ej.
Men der er jo lidt ventetid på sådan en gynokolog, så vi pøver naturligvis i mellemtiden.....selvom lægen tilrådede en pause. Men som jeg sagde til ham, så er det typisk folk med børn, som råder til sådan noget. Det er ikke i vores planer. Hverken min mand eller jeg ønsker at vente længere end højst nødvendigt. Vi har ventet nok.
Jeg havde ÆL i dag. Vi fik ikke hygget igår, så vi håber at det går alligevel da vi havde sex i dag ligeså snart vi kom hjem fra arbejde.
Manden var dårligt stået af cyklen før jeg rev ham med ind i sengen
Han klager heldigvis ikke, hehe.
Ups det blev vist en ordetntlig smøre.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!