BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MARTS testhold

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

MARTS testhold

Indlægaf LoisLane » fre, 20. februar 2009 20:10

SÃ¥ er det igen tid til at starte et testhold.
Første forårsmåned i 2009. Skal vi satse på at den giver gevinst for os alle.

Hope - 11. marts - negativ :-(

silleb - 16. marts - Negativ :-(

Annette1975 - 18. marts - negativ :-(

Hon1974 - 18. marts - negativ :-(

Trætrold - 20. marts - negativ :-(

svipsen - 20. marts - negativ :-(

Annemor - 22. marts - Positiv :wav:

Blomsterpige - 25. marts - Positiv :wav:

LoisLane - 30 marts - negativ :-(
Senest rettet af LoisLane tirs, 31. marts 2009 18:11, rettet i alt 17 gange.
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Annemor » lør, 21. februar 2009 12:14

Hej LoisLane

Jeg har lige besluttet at vi tager en måned mere :roll: , skulle det lykkes denne gang, så får vi et lille vidunder sidst i november - vores dreng har midt i november, så det bliver okay :-) - men så skal vi heller ikke tættere på jul...

Jeg har iflg. div. beregningsprogrammer på nettet testdag d. 22. marts 09
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Trætrold » søn, 22. februar 2009 18:49

Nå, så tager jeg da bare denne måned i stedet for.. Regner med at jeg har test dag d. 25. marts.. men er ikke helt sikker..
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Annette1975 » søn, 22. februar 2009 18:51

Jamen jeg hopper også med på en testdag. Jeg har testdag d. 18 marts, hvis min cyklus ellers vil arte sig.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Hope » søn, 22. februar 2009 21:00

Jeg prøver med den 11 marts, og ser om der er noget held ved den dato?? Det indebærer selvfølgelig sex i de her dage, og det bliver vist ikke til det helt store. Var ellers så opsatte begge to efter gyn besøg, men nu kan vi ikke blive enige om hvornår, jeg vil jo helst hveranden dag fra i fredags (dag 10 ) og næsten frem til mens...men det kan jeg ikke få ham lokket med på :cry: Troede faltisk det ville være omvendt, siger man ikke at mænd kun har sex på hjernen? Åbenbart ikke min mand, eller osse er det situationen der dræber det hele, eller måske mig?? Årh, bliver sgu skør af det her..alle de tanker og spekualtioner :cry: Nå skulle jo egentlig bare melde en testdag og ikke plabre løs om alt mulig, stop nu frøken Tankespind..
Over and out
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Snebold » man, 23. februar 2009 09:46

Åh Hope, det lyder bekendt. Jeg havde samme holdning som dig, men min mand synes det var lige i overkanten. Heldigvis fik jeg ham overtalt, men det var vist mere praktik end nydelse det fleste gange :lol: Han taler stadig om hvor hårdt det var at lave Pomfritten, men er jo nu selvfølgelig glad for vi knoklede på.
Håber du får held til at få ham med på lagnerne.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Annette1975 » man, 23. februar 2009 10:31

Der er bare også gået total tvangs sex i den hjemme hos mig hver måned. Lige så snart jeg lægger op til sex på en aften hvor han bare er vildt træt, så ved han godt hvad klokken har slået. Og han er ALTID træt de dage lige omkring min ægløsning. Og vi skal lige igennem lidt brokkerier før han er klar, og når vi er færdige skal han lige brokke sig lidt igen. Man skulle ellers tro at mænd bare var glade når de fik sex, men sådan er det ikke længere hjemme hos os. Nogle gange gider jeg heller ikke, men tænker det skal bare overstås så det er ikke det fedeste sex vi har omkring ægløsning. Det er trist det er blevet sådan, men hvad gør man ikke for at blive gravid. Så jeg kan sagtens forstå dig Hope.
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Babywanted » man, 23. februar 2009 14:05

Ja, kan også nikke genkendende til den situation. For fanden, mænd, der er fri sex på alle hylder (inden for husets 4 vægge), vær dog normal og sexsulten, som man hører om, alle andre mænd er - eller ikke, hvis man læser med i dette forum...

Vi har altså også måttet opgive et par aftener, hvor ingen af os kunne nå, eh, højdepunktet, og andre gange er vi faldet grinende om bagefter. Eller sagt "ENDELIG kan vi sove".

Kunne han lokkes med på noget kinky noget på køkkenbordet eller i bruseren måske? Selv om vi kvinder så selvfølgelig tænker på, at det ikke er den mest optimale stilling. (Jeg har i øvrigt kun brugt det med puden under numsen før/efter sex et par gange - kæresten har simpelthen ikke kunnet tro på det og været lidt for meget rynke-pande-agtig, at jeg ikke kunne få mig til det igen. )

I princippet er det skønt, at sex ikke er det bærende element i et forhold, men at det bygger på venskab, ømhed og forståelse. Det er bare hårdt, når man så skal kæmpe for at få romantik/erotik ind i billedet, specielt på bestemte tidspunkter, hvor mænd simpelthen har en tendens til at blive endnu mere trætte og endnu mindre sexhungrende. Til gengæld ved vi, at vores mænd bliver de bedste fædre, netop fordi de tænker med andet end ... pikken.

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf LoisLane » man, 23. februar 2009 14:22

Åh Hope, og alle i andre sexhungrende-lige-omkring-ÆL kvinder.

Endelig "desværre" kan jeg sætte mig ind i hvordan det er når det er "tvangssex". Vi havde kun sex 2-3 gange i ugen omkring ÆL, og det var så absolut manden der sagde nej. (Trods meget sexet lingeri og lokken med hans favoritter :D ) Der var lukket for kassen, og i dagene efter ÆL var jeg simpelthen så skrupfornærmet at han slet ikke skulle prøve at liste sig til noget kissemissen med mig. :oops:

Men for pokker, kan egentlig godt forstå de mandfolk. Hvor meget romantik er der lige i en kvinde der insisterer på 3 puder under måsen og en halv time med benene i vejret efter klatten er leveret. (Også selvom det var ham selv der foreslog det med puden i sin tid :D )

Tænk om vi kvinder bare i 3 måneder kunne gå uden at at have vores cyklus i hovedet? Er sikker på at rigtig mange af os ville blive gravide.

Håber alligevel at der er sneget sig en tapper tinsoldat eller 2 op til alle vores æggebasser :D
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Hope » man, 23. februar 2009 15:38

Eddermanme dejlgt at høre jeg/vi ikke er de eneste der har det sådan, men selvfølgelig træls at I osse kender til problemet. :-| Var så småt begyndt at tro det kun var herhjemme der var lidt knas omkring det afgørende tidspunkt, og troede at det bare var mig der var sart, når jeg som du så levende beskiver Lois Lane, blev rigtig tøsefornærmet når der ikke var sex i udsigt på det mest vigtige tidspunkt. Sådan rigtig "hmpf, så kan det osse bare være lige meget!!" Hader mig selv for at være sådan, for det burde jo ligesom være fordi man har lyst til hinanden, at man har sex, og ikke fordi, "at det skal vi altså bare, fordi der er 2 steger på ÆL testen, temperaturen er rigtig eller det gør lidt nas der hvor æggestokkene sidder" det kan sgu da dræbe lysten for enhver. Så føler faktisk med vores mænd, det er nok ikke særlig let, alligevl bliver jeg osse lidt stødt på manchetterne, for kan de han da ikke bare lige klemme ballerne sammen og levere?? Glæder mig til den dag det ikke længere er nødvendigt at planlægge sex, og istedet have en masse fri og spontan sex :sex:
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf svipsen » man, 23. februar 2009 18:47

Åh piger. Griner altså lidt af alle de sjove indlæg.
Vi har desværre også tvangssex. Dog ikke på den ufede måde. Manden er ikke så svær at lokke, medmindre vi er ude i, at ÆL-testene er positive i flere dage i træk, eller at ÆL ikke kommer, på det rigtige tidspunkt. Vil da indrømme, at der ikke er meget romantik og intensitet, hvis planlægningen skrider, og vi må have sex 3 dage i træk. Man (os begge) bliver måske også lidt øm diverse steder :lol: Min lyst er i hvert fald noget faldende i løbet af ÆL-perioden. Det er nok den største ulempe ved varierende cyklus-længder. Men vi prøver at nøjes med sex hver 3. dag, da det stod i brochuren fra fertilitetsklinikken. Syntes bare aldrig, at det kommer til at passe. Fordi lyst eller ej, så HAR vi altså bare sex, dagen før ÆL. Basta :D

Vores planlægningssex starter onsdag. Jeg vælger ikke at sige noget, før onsdag, så han ikke prøver for meget, at komme i stemning. Det er lidt rarere, når én af os i det mindste kan føle, at det er lidt impulsivt.
Sneaky :razz:
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Tibina » tirs, 24. februar 2009 10:34

Kender også kun alt for godt til problemet. I starten nægtede min mand totalt, for hvis det kun var fordi jeg havde Æl så ville han ikke. :roll: Nu er han lige så træt af projektet som mig, så de sidste par gang har det ligeså meget været ham som mig der har presset på. Men det har altså også taget os knap 2 år at nå dertil :???:
Mor til Freya 05. Endelig gravid igen efter 2 år og 2 MA. Mor til Sarah Nov. 09
Tibina

Geografisk sted: København

Indlægaf silleb » tirs, 24. februar 2009 14:02

Så er jeg også klar med en testdato: d. 16. marts. Jeg skal insemineres på lørdag. Det er selvfølgelig træls at være i behandling, men på den anden side så betyder det at hyggen hjemme hos os kun er for hyggens skyld ;-)
Prøvet siden maj 2007
3 IUI'er - negative
1. IVF: Blodprøve: positiv :)
Lea kom til verden 21. februar 2010
Gravid igen på gammeldaws manér - termin 20. aug. 2012
Brugeravatar
silleb

Geografisk sted: Odense

Indlægaf svipsen » ons, 04. marts 2009 21:37

Jeg tester d. 20. marts.

Jeg skulle have haft ÆL for næsten en uge siden. Men det syntes min krop så ikke. Efter cysten har jeg bare en sindssygt lang cyklus. Hmpf. Snyd.

Jeg var ved læge i dag. Skulle lige have lidt styr på alle mine tanker omkring aborterne og cysten o.s.v. Han er så sød at sende mig til en god gynokolog, så jeg kan få lidt ro i sindet. Jeg endte jo med at sidde og tude foran ham, da jeg skulle fortælle om min dårlige oplevelse med OUH for nogle uger siden. Han kunne ligesom godt se, at jeg ikke havde det godt, og at at jeg ikke havde fået nok information. Nu syntes han, at det kun er rimeligt, at jeg bliver undersøgt igen, så jeg kan snakke med en ekspert. Det ser jeg faktisk frem til, når nu alt har været så kaotisk de sidste 4-5 mdr.
Jeg har jo heller aldrig fået en almindelig scanning for at tjekke PCO. Det undrer mig egentlig lidt, når jeg har været så meget igennem. Jeg fik kun lavet en scanning, da jeg aborterede første gang, og da sagde de ikke noget om mine indre dele. Det gik kun ud på at se om fosteret var dødt eller ej.

Men der er jo lidt ventetid på sådan en gynokolog, så vi pøver naturligvis i mellemtiden.....selvom lægen tilrådede en pause. Men som jeg sagde til ham, så er det typisk folk med børn, som råder til sådan noget. Det er ikke i vores planer. Hverken min mand eller jeg ønsker at vente længere end højst nødvendigt. Vi har ventet nok.

Jeg havde ÆL i dag. Vi fik ikke hygget igår, så vi håber at det går alligevel da vi havde sex i dag ligeså snart vi kom hjem fra arbejde.
Manden var dårligt stået af cyklen før jeg rev ham med ind i sengen :D
Han klager heldigvis ikke, hehe.

Ups det blev vist en ordetntlig smøre.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Stinna30 » ons, 04. marts 2009 22:03

Jeg melder mig med testdag d. 31. marts. Held og lykke til os alle :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Næste

Tilbage til Testhold (Gruppe)