BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

December testhold

Hvis der er nogen der øsnker at starte et testhold kan det sker her. Testdag bør være dagen efter første forventede menstruationsdag.

Re: December testhold

Indlægaf magdalene » tirs, 04. januar 2011 18:17

Hej Snorre :-)
Nej, jeg var desværre ikke heldig med en positiv test nytårsaften :-( Til gengæld har jeg stadig ikke fået min mens. Jeg er seriøst bange for, at de hormoner jeg har taget i forbindelse med IUI har fucket et eller andet op i min cyklus, for jeg tester stadig negativ, så det er altså ikke fordi jeg er gravid, mens ikke er dukket op, så surley til mig tak :-(
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Snorre » tirs, 04. januar 2011 18:21

Øv Magdalene. Når testen er negativ, må mens bare gerne dukke op hurtigst muligt! :-( Plejer du at være ret regelmæssig i din cyklus? For de hormoner, der gives ved IUI er jo ikke så voldsomme... jeg håber snart at den kommer, når det nu ikke kan være anderledes! Og så lad 2011 blive dit år :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf magdalene » tirs, 04. januar 2011 18:29

Ja, jeg plejer at være total sharp med min cyklus. Ægløsningstidspunktet kan svinge, men får altid mens på nøjagtig det samme tidspunkt hver gang og det plejer altid at begynde med nogle dage med brunt snask inden det for alvor går i gang, og ikke engang det brune snask har vist sig endnu, og det burde have været der for flere dage siden :evil: Og som du siger, når testen ikke viser positiv, må den skide mens da gerne vise sig, så vi kan komme i gang med næste omgang.
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Foregående

Tilbage til Testhold (Gruppe)