Hej Nannaa,
Hvis du vil læse hele min fødselsberetning kan du finde den her:
graviditet-f2/ja-sa-har-jeg-fodt-t4858.html jeg fik lige læst den og hilsnerne herinde og blev helt rørt igen

Men jeg havde virkelig en super god fødsels, trod sukkersygen gjorde at jeg havde en ekstrem kontrolleret fødsel og jeg ved at den forestående fødsel bliver på samme måde igen, men jeg glæder mig afsindigt for jeg ved jo hvad jeg går ind til.
Men jeg voksede da lige et par centimeter, da jordemoderen sagde at jeg er en super føder og at jeg tager godt i mod stikpiller, det giver mig da forhåbninger om at den forestående fødsel også bliver til at overskue

Jeg tror at grunden til at jeg er så positiv, trods sukkersygen er, at jeg ved jo hvad resultatet er. Jeg får et helt fantastisk barn ud af alle besværlighederne. Og så har jeg det faktisk godt med den øgede kontrol jeg går til (hver 14. dag) for jeg føler at der bliver taget rigtig god hånd om mig og mit kommende barn og jeg føler mig virkelig tryg. De gør det jo kun fordi det er bedst for mor og barn, så derfor ser jeg det som en positiv oplevelse.
Med hensyn til mit graviditetsforløb, så syntes jeg faktisk det ligner Amalies ret meget. Jeg føler mig generelt ikke gravid, jeg er ikke vokset det mindste omkring maven og jeg vejer stadig under min startvægt. Jeg har slet ikke lidt af kvalme og generelt har jeg det bare godt. Men om det bliver en dreng eller pige, har jeg absolut ingen fornemmelse af.
Knus annette