BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Præsentation af mig...

Præsentation af mig...

Indlægaf lj0104 » tirs, 30. november 2010 19:01

Hejsa...

Jeg må hellere melde mig aktiv herinde...

Jeg er foreløbig sat til 21 juli 2011...

Lidt om mig...

Jeg er 25 år og bor i nyindkøbt hus på midtsjælland med min kæreste som er 28 år....

vi gik igang med PB 1. okt 2009 ...

15. Januar 2010 fik jeg en positiv GT men havde et lant abort forløb med 2 indlæggelser i løbet af marts måned.

15. November 2010 fik jeg endnu en gang en positiv GT og håber nu den lille bebs bliver siddende...

Denne graviditet er meget anderledes end sidste gang... jeg havde meget kvalme sidst, men intet nu... har meget ømme bryster nu og intet første gang... tisser hele tiden nu, intet sidst...

vi skal til tidig scanning d. 8 dec i KBh... glæder mig til at se liv, så jeg kan få lidt fred i sjælen...

Vil da gerne høre mere om jer andre som er i samme gruppe ;-)
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Re: Præsentation af mig...

Indlægaf Katrine-mor » ons, 01. december 2010 17:49

Hej LJ,

Jeg kan godt huske dit triste forløb da du mistede. Har selv prøvet en MA, som også først blev opdaget til NF... det er så ufatteligt hårdt :-(

Men nu er vi begge gravide igen og hurra for det :D

Jeg er jo et stykke længere henne end dig og har også fået ekstra scanninger, hvilket har været dejligt, så man fik lidt ro på inden NF... selvom jeg stadig var rigtig nervøs inden.
Jeg håber at din scanning d. 8. bliver en dejlig oplevelse, hvor du kan se din lille spire for første gang. Hvor langt er du henne på det tidspunkt?
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf lj0104 » ons, 01. december 2010 18:31

Hvor dejligt at du endelig blev øko-gravid... :-)

Jeg vil være 7+6 når vi skal til den tidlige scanning.... ved ikke hvor meget de kan se på det tidspunkt men de sagde på klinnikken at de kunne se hjerteblink fra 5 uger, så jeg håber vi også kan få lov at se den lille spire...

Hvor mange ekstra scanninger har du fået, hvornår og hvordan foregik de???
Positiv GT 14/1-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Indlægaf Katrine-mor » tors, 02. december 2010 13:31

Ja, det er bare så skønt :D

Jeg var også 7+6 til min første tidlige scanning. Man kan faktisk se overraskende meget.
Hjertet fylder næsten det hele og så er krop og hoved næsten lige store. Ud fra kroppen kunne vi se arme og ben, men det lignede mest små kugler, der var sat på ;-)
Og så kan man se den lille blomme som babyen ligger i + livmoderhulen selvfølgelig :-)

Jeg fik 3 tidlige scanninger, så det var ret mange. Første 7+6, anden 10+0 og tredje 11+1... og så skulle vi til NF 13+2. Det var måske lidt meget, men det hjalp mig til at få lidt ro på og ikke være så nervøs... men selvfølgelig nåede jeg at blive nervøs en masse gang i mellem scanningerne. Man kommer jo nemt til at overanalysere symptomer eller mangel på samme :roll:
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Katrine-mor

Indlægaf lj0104 » tors, 02. december 2010 18:35

Hvor skønt med alle de scanninger....

Betalte du selv eller fik du dem gennem lægen????

Min læge syntes ikke det er nødvendigt og at jeg bare må være tålmodig, da det jo nok skal gå, så jeg må selv betale for min scanning...

Er lidt irriteret over det...
Positiv GT 14/1-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Indlægaf Katrine-mor » lør, 04. december 2010 11:47

Ja, det var virkelig skønt :-)

Nej vi betalte ingenting, for da jeg blev øko-gravid var jeg ikke afsluttet på fertilitetsklinikken, så de gav mig scanningerne uden at tage noget for det :-) RIGTIG dejligt at de ville det :D

Kan godt forstå at du synes det er surt at skulle betale selv, men det er det hele værd hvis det kan give dig noget ro inden NF.
Billede

Katrine-mor

Tilbage til Termin Maj - Juli 2011