BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Maa jeg melde mig ind her ?

Maa jeg melde mig ind her ?

Indlægaf nanna444 » tors, 13. januar 2011 15:47

Hej alle.

Sikke hyggeligt med disse terminsgrupper :-) Maa jeg hoppe paa her ?

Jeg er 30 aar, bosat i London og venter mit 2. barn. Termin er sat til d. 22. Juni 2011.
Min mand og jeg har i forvejen en dejlig, aktiv lille soen paa 13 mrd ( som lige er begyndt at gaa :razz: Yeeee han er OVERALT !!! )

Er der mon flere 2. gangs gravide herinde ? Andre som bor i udlandet ?

Haaber I alle har det godt og er uden de helt store graviditetsskavanker ;-) Glaeder mig til at hoere mere fra jer og jeres skoenne maver.

Knus fra Nanna
nanna444

Re: Maa jeg melde mig ind her ?

Indlægaf Annette1975 » tors, 13. januar 2011 16:02

Velkommen til Nanna,
Jeg har en datter på 13 måneder (født 7/12-09) og venter barn nummer to d. 25 juli :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf nanna444 » tors, 13. januar 2011 16:07

Ihhh saa faar I ogsaa en lillesoester eller bror taet paa den store :-) Hvordan har du det med den korte aldersforskel ? Er din datter let ? Vil du vide hvad I venter jer ?
Vores dreng er fra d. 8-12-09 :lol: Sikke sjovt at vores boern ligger saa taet datomaessigt

Annette1975 skrev:Velkommen til Nanna,
Jeg har en datter på 13 måneder (født 7/12-09) og venter barn nummer to d. 25 juli :-)
nanna444

Indlægaf Annette1975 » tors, 13. januar 2011 19:17

Ja det er da lidt spøjst at vores børn er så tæt på hinanden :-)

Jeg må indrømme at nogle dage tænker jeg, magter jeg to børn? Men jeg ved at selvfølgelig gør jeg det. Men vi har en utrolig hidsig datter, hendes temperament er virkelig ved at træde i karakter i disse måneder og til tider er hun en meget stor udfordring. Men vi elsker jo hende og vi har bestemt også rigtig mange dejlige stunder med hende :-)

Vi er også fuldt ud klar over at de kommende år bliver hårde, men vi syntes at det opvejes ved at vide at de får glæden af at have hinanden. Jeg tror og håber at de får et stærkt søskende forhold til hinanden.

Men det bliver godt nok spændende at få en baby igen. Man glemmer så hurtigt at de slet ingenting kan i starten og alligevel går udviklingen i rivende fart.

Hvordan har du det med at nummer 2 er på vej efter så kort tid?
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Katrine-mor » fre, 14. januar 2011 12:55

Velkommen til og selvfølgelig må du gerne være med i vores lille gruppe :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf Lilien » søn, 16. januar 2011 22:36

Velkommen til, og stort tillykke med at i venter barn nr. 2.
Ved i, hvad det bliver endnu? Eller vil I ikke vide det?
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf MÃ¥neMarie » man, 17. januar 2011 09:41

Også velkommen til fra mig.. det bliver spændende med en baby nr. 2 :lol:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf nanna444 » man, 17. januar 2011 15:22

Ihhhh taaaak alle sammen, hvor er I soede :lol:
Vi glaeder os rigtig meget til nr 2 - selvom det kom lidt som et chok for os da Noah jo kun er 13 mrd pt. Men nu hvor der er liv at maerke er vi bare rigtig spaendte.
Og jo, jeg ville da lyve hvis jeg ikke sagde at jeg ogsaa er lidt skraemt ved tanken om to bleboern paa samme tid!! Men paa samme tid saa tror jeg at hjertet er stort nok til at rumme to basser :lol: selv paa de haarde dage og naetter.
Vi ved endnu ikke hvad vi skal have. Vi har altid sagt at vi intet vil vide, men nogle gange ville det da vaere rart hvis man vidste hvem som gemmer sig derinde. Ved de fleste af jer hvad I venter jer ?

Annette, det lyder da til at du har/faar din sag for :-) Har din datter altid vaeret saa temperamentsfuld ? Eller er det kommet med alderen ?
nanna444

Indlægaf nanna444 » man, 17. januar 2011 15:24

Er det Tvillinger du venter ??? Wow! DET bliver spaendende!! :-)

Lilien skrev:Velkommen til, og stort tillykke med at i venter barn nr. 2.
Ved i, hvad det bliver endnu? Eller vil I ikke vide det?
nanna444

Indlægaf Annette1975 » man, 17. januar 2011 16:00

Amalie har både en mor og far med temperament, så hun har nok desværree arvet en god portion af det, men vi takler hende når hun flejner :-)

Da jeg var 1½ år gammel blev jeg indlagt i 14 dage for de kunne ikke forstå at jeg lige pludselig stoppede med at trække vejret og blev blå i hovedet. Efter 14 dage og alverdens undersøgelser blev min mor kaldt ind og fik at vide at jeg fejlede ikke andet end hysteri. Når jeg ikke fik min vilje stoppede jeg simpelthen med at trække vejret :oops:
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Lilien » tirs, 18. januar 2011 18:26

Kan sagtens se idéen med ikke, at få det afvide og få en kæmpe overraskelse til fødslen - så standhaftig er jeg bare ikke :D

Vi skal have 2 piger :lol:
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 18. januar 2011 21:19

Jeg ville slet ikke kunne vente helt til fødslen med at få kønnet at vide.. Jeg synes overraskelsen er ligeså stor og fantastisk om man får det at vide til en scanning eller fødslen.. :shock: jeg tænker bare at der sker så meget andet vildt ved selve fødslen, så det ikke er nødvendigt at 'gemme' overraskelsen dertil.. Derudover synes jeg det har gjort hele graviditeten mere virkelig og nemmere at forholde sig til, nu hvor vi kan sige han i stedet for den :love5:
Og så er det altså også lidt nemmere at kigge på drenge-baby ting end på de køns-neutrale ;-)
Billede
MÃ¥neMarie

Tilbage til Termin Maj - Juli 2011