BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvordan går det herinde?

Hvordan går det herinde?

Indlægaf lj0104 » lør, 18. juni 2011 19:59

Hvordan har i det alle sammen????

Jeg er nu 35+0 og vil bare gerne have min prinsesse ud nu... jeg gider ikke være gravid mere...

Jeg sover super dårligt om natten. maven er øm når jeg ligger på siden og kan ikke ligge på ryggen da jeg bliver dårlig. det hjælper heller ikke med puder og dyner under maven. skal op og tisse vildt mange gange i løbet af dagen...

jeg er voldsomt træt hele tiden...

og kan ikke sidde op ret længe af gangen, da hun trykker på en hovedpulsåre der går langs rygraden og jeg bliver derfor svimmel af at sidde....

Når hun sparker gør det vildt ondt efterhånden fordi hun nu kan nå både ribben og blære på en gang...

nå det var alt det negative.... jeg syntes selvfølgelig det er fantastisk at være gravid, men må indrømme at jeg gerne ville føde ihvertfald 14 dage før tid...

Hvordan går det med jer andre? er i ligeså trætte som mig???
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Re: Hvordan går det herinde?

Indlægaf mrsma » man, 20. juni 2011 09:32

Åh føler med dig!!

Jeg er 40+2 i dag- og havde slet ikke forventet at jeg skulle gå over tiden!!!!!!
God søvn er vist en by i Rusland lige nu for mig. Jeg kan kun sove på siden, og sover rigtig elendigt!
Maven fylder godt og jeg vågner meget- enten fordi jeg har plukveer eller fordi jeg drømmer jeg har det!
Venter hele tiden på det gyldne øjeblik at nu er det nu!! Er mega frustreret over der ikke sker noget som helst udover at der med få dages mellemrum den sidste halvanden uge har været dage eller nætter med kraftige og regelmæssig plukveer, der så bare går i sig selv igen!! :???:
Synes tankerne vælter ned over en- og jeg er altså kun 2 dage over termin!! Men tænker om den nu har hovedet nedaf, om den vil ud på naturligvis og om det bliver en mega baby jeg får???
Ved ikke helt hvorfor jeg frygter at det bliver et stort barn? Vores søn vejede 3600 gram og han var bare så fin!
Men man skal nok ikke sammenligne..

Jeg tænker tit på at hvor lyder det bare negativit det hele- og får dårlig samvittighed overfor dem der kæmper og har kæmpet i mange år med at blive gravid?? Men nu vil jeg gerne snart have min krop tilbage og stå med endnu et lille vidunder i armen! Selv min meget tålmodige mand sagde i aftes- kan det ikke blive i nat? Eller kan vandet ikke gå så vi skal afsted i morgen tidlig? Til det spørger jeg om han ikke gider på arbejde da? Jo jo nu vil jeg gerne i gang med det og få det overstået! Så selv han vil gerne det snart sker- tror han venter på den magiske samtale at han skal komme hjem for nu sker det snart :-)
Men jeg ved hvordan det føles, jeg var utålmodig da jeg havde 10 uger tilbage og så frem til forhåbentlig at føde før tid!! Det gjorde jeg så desværre ikke, men sådan er det jo for mange!!
Jeg skal til JM i dag og tale om igangsættelse, fordi konsultationen har lukket i næste uge, så det ser jeg frem til at få mig en snak med hende om alt det der går mig på!

Jeg håber at du kan holde gejsten oppe den sidste tid inden prinessen viser sig! Det er hårdt det sidste stykke tid, men måske du kan prøve og se frem mod alt det skønne der venter forude :-) (ja ja siger jeg!!)
Pøj pøj ihvertfald :-) ;-)
mrsma

Indlægaf Annette1975 » tirs, 21. juni 2011 10:03

Jeg er ikke så aktiv herinde mere, men læser dog jævnligt og vil da lige give jer en update.

I dag er jeg 35+1 og jeg har det fantastisk. I sidste graviditet var jeg på nuværende tidspunkt begyndt at ophobe uhyrlige mængder af væske og jeg havde fået det gule kort på skejby og var sendt hjem og ligge uden at foretage mig noget som helst for at se om det kunne få styr på væskeophobningen.

I denne graviditet har jeg indtil videre ikke fået væske i kroppen, jeg har taget 3 kg på og jeg har det rigtig godt. Selvfølgelig er jeg besværet af at have et barn inde i maven på snart 2800 gram og maven fylder da også og jeg kan ikke rejse mig særlig hurtigt fra gulvet når Amalie vil trække afsted med mig, men det er så også det hele. Jeg sover rigtig godt om natten, er vågen et par gange for at tisse men sover ellers fint.

Min største bekymring i denne graviditet er om min moderkage stopper med at virke igen. Jo tættere vi kommer på terminsdagen for hvor det skete med Amalie, jo mere tænker jeg på det. Konstaterede jo da jeg var 36+3 at noget var galt, blev sat igang 36+4 og fødte 36+5. Så det varer heller ikke så længe før jeg er mere gravid end jeg nogensinde har prøvet før.

Jeg ved at der nu er under 4 uger til jeg bliver mor. jeg bliver sat igang senest 39+0 men nok lidt før pga sukkersygen. Jeg er indtil videre ikke utålmodig og kan sagtens vente. Dog så glæder jeg mig helt vildt til selve fødslen. Ja i tænker måske "hun er ikke rigtig klog", men min fødsel med Amalie var bare så fantastisk at jeg stadig bliver helt høj når jeg tænker på den fødselsoplevelse og jeg glæder mig til at opleve det igen.

I dag vil jeg sy sengetøj og klippe den dyne op som jeg købte i går. Mangler nogle babydyner, da Amalie er skiftet fra voksi til babydyne i barnevognen da den er for varm og lillesøster skal jo også have en dyne eller to når hun kommer ud :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Annette1975 » tirs, 21. juni 2011 10:06

xx
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Termin Maj - Juli 2011