Åh føler med dig!!
Jeg er 40+2 i dag- og havde slet ikke forventet at jeg skulle gå over tiden!!!!!!
God søvn er vist en by i Rusland lige nu for mig. Jeg kan kun sove på siden, og sover rigtig elendigt!
Maven fylder godt og jeg vågner meget- enten fordi jeg har plukveer eller fordi jeg drømmer jeg har det!
Venter hele tiden på det gyldne øjeblik at nu er det nu!! Er mega frustreret over der ikke sker noget som helst udover at der med få dages mellemrum den sidste halvanden uge har været dage eller nætter med kraftige og regelmæssig plukveer, der så bare går i sig selv igen!!
Synes tankerne vælter ned over en- og jeg er altså kun 2 dage over termin!! Men tænker om den nu har hovedet nedaf, om den vil ud på naturligvis og om det bliver en mega baby jeg får???
Ved ikke helt hvorfor jeg frygter at det bliver et stort barn? Vores søn vejede 3600 gram og han var bare så fin!
Men man skal nok ikke sammenligne..
Jeg tænker tit på at hvor lyder det bare negativit det hele- og får dårlig samvittighed overfor dem der kæmper og har kæmpet i mange år med at blive gravid?? Men nu vil jeg gerne snart have min krop tilbage og stå med endnu et lille vidunder i armen! Selv min meget tålmodige mand sagde i aftes- kan det ikke blive i nat? Eller kan vandet ikke gå så vi skal afsted i morgen tidlig? Til det spørger jeg om han ikke gider på arbejde da? Jo jo nu vil jeg gerne i gang med det og få det overstået! Så selv han vil gerne det snart sker- tror han venter på den magiske samtale at han skal komme hjem for nu sker det snart
Men jeg ved hvordan det føles, jeg var utålmodig da jeg havde 10 uger tilbage og så frem til forhåbentlig at føde før tid!! Det gjorde jeg så desværre ikke, men sådan er det jo for mange!!
Jeg skal til JM i dag og tale om igangsættelse, fordi konsultationen har lukket i næste uge, så det ser jeg frem til at få mig en snak med hende om alt det der går mig på!
Jeg håber at du kan holde gejsten oppe den sidste tid inden prinessen viser sig! Det er hårdt det sidste stykke tid, men måske du kan prøve og se frem mod alt det skønne der venter forude

(ja ja siger jeg!!)
Pøj pøj ihvertfald