Har ikke lige fået skrevet herinde i et stykke tid, men nu skulle det være
Jeg var til glukosebelastning i sidste uge, og bortset fra at sukkervandet var så hvinende sødt at jeg fik kvalme/hedetur i en 30 minutters tid derefter, så var det jo ikke videre slemt. Bare kedeligt at sidde i en stol og glo i 2 timer... havde heldigvis bog og musik med.
Mit tal lå heldigvis helt fint bagefter, så det var dejligt at gå derfra med viden om at jeg ikke har graviditetsbetinget sukkersyge. Havde egentlig heller ikke regnet med at jeg ville have udviklet det, da jeg kun blev tjekket pga. sukkersyge i nærmeste familie (farmor).
Ellers går det fint med maven
Oplever I andre også at vægten kan stige i spring? Havde 3 uger hvor den slet ikke steg, og de sidste to uger har jeg taget et kg. på om ugen
Hvordan er det nu lige med barnets bevægelser?
Altså jeg mærker babyboy hver dag, men nogen gange går han helt amok og sparker og puffer mens jeg er på arbejde, og andre gange så kan han være helt stille hele dagen, for så først at sparke om aftenen, når jeg ligger i sofaen eller sengen.
Er det noget man skal være bekymret over? Altså er det normalt at babyen ændrer mønster fra den ene dag til den anden?