BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

En lille update herfra :)

En lille update herfra :)

Indlægaf LittleMiss » man, 17. januar 2011 12:30

Hej alle i skønne mennesker :-)

Jeg har ikke været så meget herinde som jeg gerne ville, men prøver at følge så godt som muligt med hos jer alle sammen.
Men her kommer der lidt fra mig i hvert fald :-)

Jeg er i dag 14+4 henne, og jeg har det fantastisk! Kvalme er jeg heldigvis sluppet helt udenom. Og trætheden er endelig gået væk.. Den var godt nok overvældende i starten. Puhaa :lol:
Vi var til nakkefoldsskanning den 4. januar, hvor min termin blev sat til den 14. juli..
Og hold da op en oplevelse det var at se den lille bebse være så aktiv. Det var helt fantastisk! og så, så vi hjerteblink.. Mit hjerte smeltede mens jeg lå der med min kærestes hånd i min og vi så vores ønskebarn for første gang.. Og så fik vi nogle rigtig gode billeder med hjem. Rigtig dejlig oplevelse.. :-)

Så nu går vi bare og venter på det blir tirsdag i næste uge. Der skal vi til jordemoder første gang. Det glæder jeg mig godt nok til.

Ellers går vi og leder efter et nyt sted at bo. Og vi har fundet en rigtig dejlig 6-værelses lejlighed (4 værelser, 2 stuer) på 125 kvm, som ville være helt perfekt til os. Det eneste der lige er, er at indskuddet til den er vi nødt til at have igennem kommunen hvis det skal kunne lade sig gøre. Vi regner med at få svar engang i dag. Så vi går rigtig spændt og venter på at telefonen ringer. Så nu er det bare at vente og krydse fingre.

Det er nødvendigt for os at få så meget plads, da min kæreste jo har 5 børn fra et tidligere forhold.. 2 af dem bor fast hos os, og er blevet så store at de skal have hver deres værelse, og så kommer de 3 andre hver 3. weekend på visit. Og så er det ikke meget plads vi har der, hvor vi bor nu. Det er en 2-værelses + 1 kammer på ca 80 kvm.. Så er der ret trængt med 7 mennesker i huset, og snart 8 :-)

Hold da op, det blev et lidt længere indlæg end forventet, håber ikk det var så langt at ingen gad læse det :razz:
Glade tanker til jer alle sammen herfra :D
Stoppede med p-pillerne i juli 2008.
Blev henvist til fertilitetsklinik, men nåede inden start derude at klare det på naturlig vis.
9. november positiv test :D
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Re: En lille update herfra :)

Indlægaf Stinna30 » man, 17. januar 2011 15:53

Sikke en masse børn - der må godt nok være liv og glade dage, når alle er samlet :lol: Håber, kommunen ringer med godt nyt XXXXXX :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Katrine-mor » man, 17. januar 2011 17:15

Tillykke med den fine NF-scanning :D Og dejligt at kvalmen er væk igen... den kan virkelig være slem! Ja, man skulle ikke tro at det kunne lade sig gøre at være SÅ træt, men dejligt at du også har fået energien igen :D

Lyder da helt vildt med alle de børn... der må være gang i den når I alle er samlet! Kan godt forstå I gerne vil have noget større, når nu den lille ny også kommer til verden til sommer :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf LittleMiss » tirs, 18. januar 2011 09:41

Tak begge to :)
Ja, der er virkelig fart over feltet når vi alle er samlet! Der er da i hvert fald nok at se til :lol:
Vi venter stadig på svar fra kommunen, men håber det kommer i dag. Vente vente :roll:
Blev henvist til fertilitetsklinik, men nåede inden start derude at klare det på naturlig vis.
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Indlægaf nanna444 » tirs, 18. januar 2011 14:42

Stort tillykke med en veloverstaaet NF :-) Synes du ikke bare at det hele bliver mere en realitet naar man ser sin lille bebs paa skaermen ?? Og hvor er det bare fantastisk dejligt for dig at du er sluppet for kvalmen - traetheden er jo haard nok i sig selv :razz:
Sikke da en storfamilie I er/bliver! Skoent for den lille at der altid er nogle at lege med.

Held og lykke med jordmoder besoeget paa tirsdag
nanna444

Indlægaf LittleMiss » ons, 19. januar 2011 09:58

Tusind tak :) Og jo, synes helt bestemt at det hele blev meget mere virkeligt! Også fordi at man gik jo og havde en lille bitte bagtanke hele tiden, at hvad nu hvis alt ikke var som det skulle være.. Men det var det heldigvis, og det er man da også begyndt at kunne se på maven nu :-P Så er da blevet meget roligere efter nf. Det var virkelig den bedste oplevelse at se lille baby på skærmen! :)
Ja, synes godt nok at trætheden var overvældende! Kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være hvis man også ligger med ekstrem kvalme :shock:
Ja, der vil helt sikkert hele tiden være nogen for bebse at lege med :)
Og tusind tak, håber også at det bliver en god oplevelse. Men mon ikke ;-)
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Indlægaf LittleMiss » tors, 20. januar 2011 13:38

Så har vi ski fået ja fra kommunen, og vi flytter 1. februar!!! :D
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Indlægaf Annette1975 » tors, 20. januar 2011 16:04

Kæmpe tillykke herfra, hvor er det bare dejligt at i får noget mere plads til den store familie :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Katrine-mor » tors, 20. januar 2011 20:38

Stort tillykke med det :D Fedt at vide at I nu får en kæmpe lejlighed, hvor der er plads til Jer alle og også den lille ny :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf LittleMiss » man, 24. januar 2011 09:35

Tusind tak Annette1975 og Katrine-mor :-)
Ja, det er bare så godt at vide vi nu har et sted med ordentlig plads! Vi er allerede godt igang med at pakke ned, men nu er der jo også kun 8 dage tilbage! :-D
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Indlægaf nanna444 » man, 24. januar 2011 14:21

Ej hvor dejligt for jer :-) Stort tillykke og held og lykke med flytningen. Hvor bliver det dejligt med alt den plads til storfamilien :-)
nanna444

Indlægaf LittleMiss » tirs, 25. januar 2011 12:10

Tusind tak :D Ja, vi kan slet ikke vente! Vi var lige ude og se den igen i går, og nu glæder man sig bare endnu mere end i forvejen. Men tilgengæld fik vi af vide at vi kan flytte ind allerede mandag i stedet for tirsdag, så det er bare skønt! :D
Termin 14. juli

Billede
LittleMiss

Tilbage til Termin Maj - Juli 2011