Jeg har ikke været så meget herinde som jeg gerne ville, men prøver at følge så godt som muligt med hos jer alle sammen.
Men her kommer der lidt fra mig i hvert fald
Jeg er i dag 14+4 henne, og jeg har det fantastisk! Kvalme er jeg heldigvis sluppet helt udenom. Og trætheden er endelig gået væk.. Den var godt nok overvældende i starten. Puhaa
Vi var til nakkefoldsskanning den 4. januar, hvor min termin blev sat til den 14. juli..
Og hold da op en oplevelse det var at se den lille bebse være så aktiv. Det var helt fantastisk! og så, så vi hjerteblink.. Mit hjerte smeltede mens jeg lå der med min kærestes hånd i min og vi så vores ønskebarn for første gang.. Og så fik vi nogle rigtig gode billeder med hjem. Rigtig dejlig oplevelse..
Så nu går vi bare og venter på det blir tirsdag i næste uge. Der skal vi til jordemoder første gang. Det glæder jeg mig godt nok til.
Ellers går vi og leder efter et nyt sted at bo. Og vi har fundet en rigtig dejlig 6-værelses lejlighed (4 værelser, 2 stuer) på 125 kvm, som ville være helt perfekt til os. Det eneste der lige er, er at indskuddet til den er vi nødt til at have igennem kommunen hvis det skal kunne lade sig gøre. Vi regner med at få svar engang i dag. Så vi går rigtig spændt og venter på at telefonen ringer. Så nu er det bare at vente og krydse fingre.
Det er nødvendigt for os at få så meget plads, da min kæreste jo har 5 børn fra et tidligere forhold.. 2 af dem bor fast hos os, og er blevet så store at de skal have hver deres værelse, og så kommer de 3 andre hver 3. weekend på visit. Og så er det ikke meget plads vi har der, hvor vi bor nu. Det er en 2-værelses + 1 kammer på ca 80 kvm.. Så er der ret trængt med 7 mennesker i huset, og snart 8
Hold da op, det blev et lidt længere indlæg end forventet, håber ikk det var så langt at ingen gad læse det
Glade tanker til jer alle sammen herfra