BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Termin marts 2011

Termin marts 2011

Indlægaf Snorre » tors, 15. juli 2010 13:14

Så vil jeg også melde mig på banen herinde :-) Var til TS i går, og fik set, at der var liv derinde med hjerteblink :-) Det hele gik så stærkt, så ville gerne have oplevet det en gang til. Men scanningen billedet - vi fik med hjem - viser med al tydelighed at den er god nok :-) Jeg skal til en opfølgnings-scanning om 14 dage.
Termin er sat til den 1. marts :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Termin marts 2011

Indlægaf elefantus » tors, 15. juli 2010 14:23

skønt du får lov at se bebs igen om 14 dage ;-) man kan vel næsten ikke holde op med at stirre på det fine billed :cool:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Sofiekdk » ons, 21. juli 2010 19:10

Så må jeg også forsigtigt melde mig herinde ... Venter dog stadig på min TS, men man er jo nødt til at forblive i den positive tankegang og bare satse på at alting selvfølgelig er helt okay :)

Må jeg spørge jer hvor meget i har taget på indtil videre - hvis i da overhoved har taget på ... Jeg har fanme allerede taget 3 kg på og jeg har altså intet usundt spis overhoved ...
Projekt Babt - start feb 08
6 x Negativ IUI-H
7. IUI - Positiv test d. 14. Juli
Brugeravatar
Sofiekdk

Indlægaf Snorre » ons, 21. juli 2010 21:17

Godt at du melder dig på banen, Sofie. Vi bliver alle nødt til at tro på det, skønt de usikre uger ikke er ovre endnu :-) Men svært at styre tankerne er det godt nok!
Du har din TS i næste uge, ikk? Der skal jeg til en såkaldt trygheds-scanning. Det bliver rart for os begge, at få det overstået :-)

Jeg har netop været på vægten for første gang. Må erkende at jeg normalt aldrig render på vægten, så det er ris til egen rumpe nu :-) Men ser ud til at veje ca. 1-1,5 kg mere end jeg plejer. Du er et par uger efter mig, og omkring 6+0 følte jeg mig også meget oppustet. Så måske dine 3 kg kan have lidt med det at gøre. For det lyder som meget allerede - vil tro at den vægt vil falde lidt igen :-) Ellers ender du med at blive en stor mama :D
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Snorre

Indlægaf Sofiekdk » ons, 21. juli 2010 21:28

Ja jeg halter lige små 14 dage bagud. Jeg er sikker på jeg bare er super hævet ... eller det håber jeg i hvertfald for ellers når jeg da at blive GIANT og det har jeg bestemt ikke lyst til ;) Men har hørt flere steder at det er meget normalt at være hævet og at det så falder igen og måske jeg også bare samler lidt meget væske her i starten?

Det nytter i hvertfald ikke noget at sulte mig selv, så må bare sørge for at spise som jeg gør nu, spiser kun gulerødder, æbler, melon og den slags når jeg er små sulten og ellers bare super sundt til alle måltider.

Glæder mig til at følges ad og til vi begge får en veloverstået scanning næste uge :) Der er nu kun 5 hele dagen til jeg skal til 1. lægebesøg og scanning samme dag.
6 x Negativ IUI-H
Brugeravatar
Sofiekdk

Indlægaf elefantus » ons, 21. juli 2010 23:19

Dejligt med lidt flere herinde ... jeg skal også have min TS i næste uge ... SÅ spændende ... er allerede ved at få nerver på. Tror skam alt er fint, men bare sådan lidt nervøs alligevel :lol:

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Gnoefle » fre, 23. juli 2010 23:36

Jeg var til første scanning i dag. Det hele blev lidt mere virkeligt. Jeg synes også allerede at jeg har taget lidt på, men regner med at det er væske....

Jeg har fået sat termin til 17. marts. Det er alt sammen meget spændende :) Men kvalmen må gerne gå væk NU!
Billede
Gnoefle

Indlægaf elefantus » lør, 24. juli 2010 13:30

Gnoefle skrev:Jeg var til første scanning i dag. Det hele blev lidt mere virkeligt. Jeg synes også allerede at jeg har taget lidt på, men regner med at det er væske....

Jeg har fået sat termin til 17. marts. Det er alt sammen meget spændende :) Men kvalmen må gerne gå væk NU!

ej hvor dejligt ... tillykke med din første scanning ;-)

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Sofiekdk » tirs, 27. juli 2010 14:44

Så har jeg været til den første scanning og på ingen måde en succes historie :(

Jeg burde ud fra iui ca være omkring 6+5 i dag og havde satset på jeg sagtens ville kunne se det lille foster og hjerteblink, men næ nej ... Der var selvfølgelig fostersækken og et mikroskopisk foster indeni der var super svært overhoved at finde. Så jeg er blevet sat helt tilbage til kun at være 5+6 eller deromkring. SUK ... Mine tanker kan jo ikke lade vær med at tænke at det måske er fordi fosteret desværre er gået til omkring det tidspunkt og jeg forstår på ingen måde hvordan jeg kan være en uge længere bagud uden at der skal være noget galt?

Har bare stortudet hele vejen hjem fra scanning og er helt færdig oven i hovedet af alle de tanker der flyver rundt :(
6 x Negativ IUI-H
Brugeravatar
Sofiekdk

Indlægaf elefantus » tirs, 27. juli 2010 14:57

Hmm ... bestemt ikke lige denne update jeg håbede på :-( men sidder og kigger lidt på din ticker og ser du har haft testdag 14 juli ... så du vel blevet iui'et omkring den 1 juli ? så passer det jo meget godt med diverse beregner der er på nettet at du nu skulle være 5+5 ca .... og det jo alt for tidligt til at kunne se ret meget på en scanning.

Du er vel blevet tilbudt en ny scanning ?

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tirs, 27. juli 2010 15:16

Hm, det var ikke så sjov en oplevelse - det kan jeg godt forstå! :-( Nu ved du ikke om du er købt eller solgt.
Men vil give elefantus ret, hvis du har testet positiv d. 14. juli, vil du ca. være 4+0 på det tidspunkt. Så du er 5+5/6 stykker nu formodentlig. Så der kan jo stadig være håb. De fleste bliver først scannet med hjerteblink i løbet af uge 7.

Jeg håber stadig, at den er der efter en ny scanning :-)
Billede
Snorre

Indlægaf Sofiekdk » tirs, 27. juli 2010 18:05

Jeg tog først en test en uge over tid ... jeg blev insemineret d. 24. juni, så jeg burde være omkring de 6+4/5 henne nu her, men det er jeg så åbenbart ikke. Ved ikke lige hvad jeg skal tænkte eller føle, men er godt nok slået lidt ud af den.

Lægen sagde at graviditeten så helt normal ud, men at det bare svarede til at jeg var omkring 5+6 henne. Fosteret blev målt til 2,80 mm ... Det er jo også bare helt vildt lille, men det er det jo i starten. Prøver at slå koldt vand i blodet. Men vi rejser 16 dage til Spanien på søndag, så kan ikke få nogen ny scanning herhjemme. Tror dog vi køber os til en scanning i spanien om en uge eller halvanden, bare få at få en lille smule vished om det vokser eller ikke.

hold kæft et mareridt :(
6 x Negativ IUI-H
Brugeravatar
Sofiekdk

Indlægaf Snorre » tirs, 27. juli 2010 22:13

Ok, kan godt forstå din frustration og forvirring så. Det lyder til, at du burde være længere henne, end hvad de nu har sat dig til ... ?
Men hvis de siger, at det ser normalt ud, ville jeg nok prøve at holde fast i det, skønt I ikke er helt enige om, hvor langt du er henne ... det er sgu også hårdt, at du ikke kan nå at få en scanning mere om en uge eller 2 :-( Kan godt forstå, at du overvejer at købe en i Spanien. De skulle jo lige så godt kunne lave den simple scanning som i DK. Du kan jo nærmest ikke glæde dig til jeres rejse, hvor er det synd for jer begge to :-( Jeg håber, at du alligvel kan prøve at nyde ferien, og ikke tænke på det andet HELE tiden ... :roll:

Tanker fra mig
Billede
Snorre

Indlægaf elefantus » ons, 28. juli 2010 12:06

Kan godt forstå din bekymring og frustration som snorre skriver. Men må jo tro på hvis lægerne siger det siger fint ud. Men havde nok også fundet en klinik på ferien .... eller det ved jeg faktisk ikke. Ja det er kun noget I kan finde ud af sammen.

Ved iui skal sæden jo også først lige finde et æg og befrugte det og så sætte sig fast -- det går der jo nogle dage med. Ved egentlig ikke hvor mange dage der kan gå med det.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Stinna30 » ons, 28. juli 2010 21:54

Øv Sofie, kan godt forstå, du er nervøs, men jeg håber, at det hele får en lykkelig udgang, selvom det er uudholdeligt at gå i uvished. Kan kun sende dig et kæmpe kram.

Kram Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Næste

Tilbage til Termin jan- april 2011