BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Termin marts 2011

Re: Termin marts 2011

Indlægaf Sofiekdk » tors, 29. juli 2010 15:37

Tak for jeres tanker ... Jeg er ved at vænne mig lidt til det hele og kan ikke sige andet end jeg har fortrudt at jeg fik lavet scanningen SÅ tidligt :) Jeg har stadig super mange ligament smerter om aftenen og morgenen, så det føles som om der stadig foregår en hel del og når jeg har søgt rundt på nettet står der at det er meget normalt at man kan blive rykket enten 5 dage frem eller tilbage.

Jeg prøver at slå koldt vand i blodet og tænker at så længe jeg stadig har alle mine symptomer, stadig føler mig gravid og ikke bløder eller har smerter så er alting jo nok okay. Det er jo heldigvis meget forskelligt hvor hurtigt de små vokser og nogle starter langsomt og kommer efter det og andre er bare mindre end normalen. Så nu må vi se. Kan jo desværre ikke ændre noget fra eller til, men for dælen hvor bliver man da nervøs.

Jeg tror vi køber en scanning onsdag næste uge i Spanien, så vil jeg i følge min nye graviditetslængde være 7+0 og så er den næsten 3 gange så stor som den var forleden, så må man ligesom kunne se om den vokser som den skal eller om den bare er gået i stå. Men for dælen - det er jo utroligt så hurtigt man knytter sig til det lille væsen inde i maven.
Projekt Babt - start feb 08
6 x Negativ IUI-H
7. IUI - Positiv test d. 14. Juli
Brugeravatar
Sofiekdk

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Termin marts 2011

Indlægaf Annette1975 » fre, 30. juli 2010 09:14

Jeg kan fortælle dig at med Amalie, det testede jeg positiv for ægløsning mandag og der sexede jeg også med manden. Men jeg var gået lidt sur i det hele, så vi sexede ikke mere i den cyklus. I følge min termin så blev jeg først gravid om torsdagen!!! og det syntes jeg var vildt. Så der kan sagtens gå nogle dage før ægget sætter sig fast.

Jeg krydser fingre for at du får et meget bedre resultat næste gang du scannes og så håber jeg at du alligevel kan nyde din ferie for det har du fortjent.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Foregående

Tilbage til Termin jan- april 2011