Snorre skrev:Hej elefantus

Nix, han hygger sig stadig derinde! Er netop kommet hjem fra JM, og alt ser fint ud. Han vurderes til at veje 3300-3500 og fin hjertelyd derinde. Da jeg ikke er så stor, står maven efterhånden godt ud luften!

Det ser lidt syret ud, da der ikke er så meget sul på maven ellers - til gengæld kan bebs mærkes og ses ret tydeligt
Jeg er ved at være lidt utålmodig, men også ret urolig for hvordan fødslen kommer til at gå.
Næste step (hvis intet sker) er en scanning på sygehuset, når jeg er 41+3 hvor der foretages en CTG-scanning af lillemanden. Og der vil blive sat en dato på for en eventuel igangsættelse

Jeg håber, at Emma trives og du/I langsomt er ved vænne jer til det nye liv???

Jeg håber amningen er kommet godt igang!
Ejj skal vi ikke se et mave billed ?
Dejligt at hører han stor trives derinde. Ja fødsel kan man ikke undgå at tænke på ... jeg følte mig dog ikke nervøs... forstår jeg egentlig ikke rigtigt, men er vel blevet hårdfør at det behandlingsræs samt andre ting i livet.
Jo Emma trives ... sover og spiser, så de der runde kinder kommer hun nok ikke lige af med foreløbigt

men så kan hun jo stå imod lidt mere siger de.
Hun er bare så skøn ... nyder hende virkelig. Hun er en værre puttegøj. Smiler og laver alverdens grimasser.
Emma er flaskebarn og har været det fra dag 1. Man kan næsten stille uret efter hende når hun sover, så ved man hvornår hun vågner næste gang og så er man MEGET sulten ... man bliver meget ivrig hvis mor/far lige er for langsom med at få bakset en flaske sammen ... ser nu meget sjovt ud og man kan ikke lade være med at grine lidt af hende
Hun fik lidt mavebøvl da vi kom hjem, da sygehuset brugte en anden MME, men har fået styr på maven igen, så det er dejligt.. for var ikke rart at se hende have ondt. Hun tuder nu ikke, men ligger og piver og vrider sig lidt, men det er heldigvis ovre.
Man skal lige vænne sig til en del nye ting ... man kan ikke bare lige gøre som man plejer og så skal man huske at sove når Emma sover. Istarten har man lyst til bare at ligge og kigge og kysse hende og glemmer alt om søvn og mad til sig selv.
Mor og Far er helt overvældet over den kærlighed vi har til hende

nogle gange tænker man er hun virkelig vores ... det er sådan lidt urealistisk.