BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MD-scanning

MD-scanning

Indlægaf elefantus » ons, 29. september 2010 14:08

Ejj hvor dejligt at se den lille baby igen :razz:

I dag var den super livlig, men var rigtig dygtig og gjorde som scanningsdamen sagde ... viste alt perfekt frem, så hun kunne scanne alle organer med mere uden nogen problemer. Scannede og fortalte undervejs, så vi kunne følge med. Vi så ikke kønnet, men sagde også fra start at vi ikke ønsker at vide det ... det var ikke så tit hun havde nogen inde der ikke ønskede at vide det, men hun synes det var dejligt.

Min moderkage ligger bagtil, dog en smule nede, så skal til en ekstra scanning om 12 uger for at se om den har flyttet sig.

Det var super hyggeligt og fik da også lige lidt nye billeder med hjem :D

super skøn dag :cool:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Re: MD-scanning

Indlægaf Stinna30 » ons, 29. september 2010 22:27

Dejlig opdatering elefantus :D Om nogle få uger (måske før) vil du opleve de dejligste små tryk, som om der er en, der knipser dig på maveskindet indefra - det er fantastisk :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Chris » tors, 30. september 2010 15:26

Lækkert at den bette var super livlig. Det var vores ikke, selv om benene cyklede afsted. Vi ville heller ikke vide kønnet, hvilket der heller ikke rigtig var mulighed for at den bette har valgt at sidde m numsen dybt nede i skødet på mig :lol:

Alt lader også tila t være super her, moderkagen sidder højt bagtil, så heller ingen problemer der. Skal åbenbart til væktsscanning i uge 24, i forbindelse m udredning ang. jeg har tendens til blodpropper. Men det tagr vi så bare med også :-)

Hvad er Jeeres holdninegr ng. 3D scanning? MAnden vil gerne, men jeg synes personligt de er lidt creepy de billeder..
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf elefantus » tors, 30. september 2010 16:26

Stinna30 skrev:Dejlig opdatering elefantus :D Om nogle få uger (måske før) vil du opleve de dejligste små tryk, som om der er en, der knipser dig på maveskindet indefra - det er fantastisk :D

Tak søde Stinna ... glæder mig helt vildt til at mærke den lille :D scanningsdamen sagde også jeg burde kunne mærke den om ca 1 uges tid. Kan også være jeg allerede gør, men måske bare ikke god til at tro på det er den he he

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf elefantus » tors, 30. september 2010 16:34

Chris ... dejligt I også har haft en dejlig scanning og det jo bare super den lille skjulte køn når I nu ikke vil vide det. Aner ikke om hun scannede mig vidt muligt så vi ikke kunne se det eller den også gemte sine "dele", men heldigvis så vi ikke noget.

Jamen så får I jo også en chance for at se den lille engang mere :D selvfølgelig ikke fedt at du har tendenser til blodpropper-

3D scanning ja ved ikke rigtigt ... her vil manden også gerne og de kan vel undgå at vise køn. Jeg ved ikke rigtigt synes måske også de virker lidt creepy som du skriver. Men på nogle punkter ville det være meget rart at have som minde og måske bliver det vores eneste barn. Og mange siger jo det er en meget STOR oplevelse ... ja du kan nok fornemme min tvivl :lol:

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tors, 30. september 2010 19:02

Hvor dejligt at høre, elefantus!! :-) Netop den melding jeg havde håbet på fra dig :-)
Hyggeligt at I ikke vil kende kønnet, dem er der ikke mange af efterhånden. Men kan godt forstå, at I gerne vil overraskes. Jeg tror nu gerne at jeg selv vil vide det, visse ting bliver lidt mere praktiske :-) Åh der er så lang tid til den 11. okt lige nu ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tors, 30. september 2010 19:20

Snorre .... ja en del ting bliver mere praktiske/nemmere når man ved køn, men har ikke brug for at klæde baby i enten pink eller blåt he he ... og er sikker på familien nok skal komme med nogle farvestrålende ting til den tid.

Er super glad for min scanning dog lidt æv at man skal til en mere, for at tjekke moderkages placering. Men så får vi da set baby igen :razz: så skal den bare huske at krydse benene he he

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tors, 30. september 2010 19:31

Jeg kan sagtens følge dig, elefantus. Jeg er heller ikke lige typen, der har brug for at pakke lillepigen ind i lyserød fra top og tå! :-) Men for mig tror jeg, at det hele bliver lidt mere virkeligt at få kønnet at vide.
Lidt ærgerligt at I skal til en ny scanning situationen taget i betragtning. Men et gensyn må også være dejligt :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tors, 30. september 2010 19:55

Ja du har helt sikkert ret ... det bliver nok mere virkeligt når man ved kønnet, selvom disse scanninger ikke altid er 100% præcise.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Tilbage til Termin jan- april 2011