BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Længe siden

Længe siden

Indlægaf Chris » ons, 04. maj 2011 09:28

Hej tøser

som overskriften yder, er det godt nok længe siedn jeg har været herinde :shock: Tiden er bare bet fra mig. Fødte d. 9/2 den dejligste "lille" dreng, 3990 og 54 lang,efter 7 timer med veer. Tog 3½ time og jeg var 9½ cm åben. Av det gik stærkt :shock: Desværre måtte vi 12tiner efter fødseln overføreres til Skejby / neonatalafd. da bettemanden fik nogle anfald hvor han glemte at trække vejret. :-( Ubehagelig Oplevelse :cry: HAn blev undersøgt på kryds og tværs, og havde flere anfald derude.Men heldigvis fandt de ham sund og rask :-) , og efter 10 dage knne vi edelig komme hjem og blive en familie. Var dg en rgtig hård start (kun lige fortalt meget overfladisk om forløbet) og der var tidspunkter hvor vi troede at vi ville miste ham efter alle de år i fertilitetsbeh. Derfor har overskudet ikke æret til at være herinde

HAn eri dag super dejlig og glad. Kæmper dog med søvnen om dagen, hvor han ikke er så god til at give slip samt skifte søvnfase. Går dog meget bedre. Heldigvis sover hn fint om atten og falder sev isøvn

Hvad med I andre? Hviken dejlig skabning har i fået jer?

Har i holdt barnedåb? Det skal vi nemlig snart, men mangler lidt inspiration tl borddækningen.. Nole kreative og nemme foslag. Regner medat farve nogle hvide blomster blå, hvide duge og blå servietter. Men synes der skal lidt mere til.

Knus Christina
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: Længe siden

Indlægaf elefantus » ons, 04. maj 2011 21:34

STORT TILLYKKE med din "lille" dreng. Ked af og hører I har haft en hård start, men godt at hører I alle har det godt. Havde mine bange anelser siden der ikke kom en update fra dig herinde :-(

Jeg har jo født en "lille" pige på 3850 kg og 55 cm ... du vil også kunne finde nogle billeder af hende herinde.

Barnedåb ... her er hun allerede blevet navngivet og vi ikke helt sikker på endnu om vi holder noget eller ej, så på den front kan jeg ikke lige hjælpe.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Re: Længe siden

Indlægaf Snorre » tors, 05. maj 2011 12:32

Hej med dig
Et forsinket tillykke med din store dreng :-) Har også godt tænkt på, at du havde været stille så længe. Har sørme været en hård start for jeres lille familie! :-( Ikke til at bære, hvis man skal miste guldklumpen, når man lige har fået ham - men godt at det hele gik i orden! :-)

Jeg har også fået en dreng. Han blev født d. 5. marts og vejede 3900 fordelt på 52 cm. Han har det fint, men har i perioder været bekymret for om han fik nok at spise, da jeg ammer :-( Så har haft besøg af sundhedsplejerske en enkelt gang for at få ham tjekket. Han blev dog heldigvis fundet i orden. Men her er der også udfordringer med at få ham til at sove. Det er ofte en kamp - især sen eftermiddag og aften. Men han er dejlig og storsmiler - så er selv de lidt sværere tider til at klare :-)

Vi skal også have holdt barnedåb, men det bliver først lidt senere på sommeren. Så har ikke gjort mig de store tanker endnu desværre :-) håber du kan finde inspiration på nettet et andet sted :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Termin jan- april 2011