Hej tøser
som overskriften yder, er det godt nok længe siedn jeg har været herinde

Tiden er bare bet fra mig. Fødte d. 9/2 den dejligste "lille" dreng, 3990 og 54 lang,efter 7 timer med veer. Tog 3½ time og jeg var 9½ cm åben. Av det gik stærkt

Desværre måtte vi 12tiner efter fødseln overføreres til Skejby / neonatalafd. da bettemanden fik nogle anfald hvor han glemte at trække vejret.

Ubehagelig Oplevelse

HAn blev undersøgt på kryds og tværs, og havde flere anfald derude.Men heldigvis fandt de ham sund og rask

, og efter 10 dage knne vi edelig komme hjem og blive en familie. Var dg en rgtig hård start (kun lige fortalt meget overfladisk om forløbet) og der var tidspunkter hvor vi troede at vi ville miste ham efter alle de år i fertilitetsbeh. Derfor har overskudet ikke æret til at være herinde
HAn eri dag super dejlig og glad. Kæmper dog med søvnen om dagen, hvor han ikke er så god til at give slip samt skifte søvnfase. Går dog meget bedre. Heldigvis sover hn fint om atten og falder sev isøvn
Hvad med I andre? Hviken dejlig skabning har i fået jer?
Har i holdt barnedåb? Det skal vi nemlig snart, men mangler lidt inspiration tl borddækningen.. Nole kreative og nemme foslag. Regner medat farve nogle hvide blomster blå, hvide duge og blå servietter. Men synes der skal lidt mere til.
Knus Christina
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys