Hej tøser
Jeg får ikke besøgt terminsgrupperne så ofte, så verdenen kører bare forbi herinde uden jeg er en del af den. Men jeg skal måske også bare holde mig ude - nu har I jo sådan en fin dialog herinde, Chris og elefantus
Det lyder lidt hårdt at I døjer med bækkenproblemer og ledighedsreglerne
Elefantus, hvor grotesk at man som gravid stadig skal "være til rådighed på arbejdsmarkedet" Hvad med at behandle folk med respekt?! Og tænk at blive økonomisk straffet for at melde sig syg pga. graviditetssmerter .... suk! Bliver godt når du kan gå på barsel uden at skulle gøre rede for dig selv hele tiden.
Og hvad med dig, Chris. Regner du med at være sygemeldt resten af graviditeten? Må godt nok være frustrerende indimellem at kroppen driller sådan

Håber du kan lave lidt øvelser/tage nogle forbehold, så din hverdag stadig fungerer

Jeg er så heldig ikke at have vrøvl med bækkenbunden og derfor kan passe mit mit job fuldtids. Til gengæld ser det rigtig kritisk ud, hvis jeg lægger mig nu med graviditetsproblemer. Sidder med eneansvar for et arbejdsområde, og vi har en stor release i starten af januar. Så jeg skal knokle for at nå det. Men det går heldigvis fint, og kroppen brokker sig ikke. Jeg er meget opmærksom på signalerne. Og hvis jeg endelig skulle sygemelde mig, er det jo strengt taget også firmaets problem
Modsat jer kender jeg kønnet. Jeg går og ruger på en lille dreng. Og ja, det gør det lidt lettere at skulle købe ind. Utroligt så meget baby ting i dag er delt ind i farver! Kan godt forstå, at det skaber lidt udfordringer. Jeg er nu glad for at kende til kønnet, det gør det hele lidt mere virkeligt i mit hoved
Til gengæld har jeg lidt krise hvad angår indkøb. Er på det nærmeste ikke kommet igang, og det har jeg stress over. Ved ikke hvad der holder mig tilbage, men kan ikke rigtig få taget hul på den stor indkøbsliste, der bliver længere og længere

Der er så mange ting at sætte sig ind i. Hvilken model er bedst til det og det osv. Men skal nok bare lige i gang, så skal jeg nok blive grebet af stemningen
Sad også på trendsales og kiggede på børneting. Har I købt noget tøj eller lign brugt (altså som ikke er arvet)?? Kan ikke rigtig finde ud af, om jeg har lyst til det. Men har heller ikke lyst til at gå ud og købe tøj ind i dyre domme, da de små jo hurtigt vokser ud af det igen. Og vi har ikke så mange steder at arve fra ...
Og ENDELIG er den lille laban begyndt at kunne mærkes! Har foranliggende moderkage, derfor var det først omkring uge 24, at der begyndte at kunne mærkes liv. Det er godt nok sent, så jeg var helt stresset til sidst. Men nu er der heldigvis lidt rumsteren dagligt. I mærker formodentlig liv ofte