BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvordan står det til..

Hvordan står det til..

Indlægaf Chris » tirs, 09. november 2010 11:07

med jer skønne kvinder? :-)

Jeg er stadig sygemeldt pga det lorte bæken, og skal ikke regne med at komme tilbage på job før efter barsel.. Vælger så at se positivt på situationen, og nyder rigtig at have tid til at nyde "stilheden før stormen", at nyde at være gravid samt den skønne og efterhånden store mave.
Bettemusen knokler løs derinde, hvilket er en ubeskrivelig oplevelse, samtidig med at jeg synes det er skræmmende (på den gode måde) :cool:
Er så småt ved at bygge rede. Har købt barnevogn (ståt v mine frældre), puslebord og tøj. Manden er ved at sætte tremmeseng i tand, har fået en masse tøj og legesager fra familie og vener. Så tror så småt vi er ved at være der.
Mangler dog at fidne en god pusletaske - nogen forslag? Faldet over et godt tilbud her på nettet på en fra "Babymel", men mangler noge billeder af "indersiden".. Kende rI noget til dem?
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: Hvordan står det til..

Indlægaf elefantus » tirs, 09. november 2010 14:07

Hejsa,

Lyder godt at du kan se positivt på at du er sygemeldt. Det er helt sikkert også den bedste indstilling man kan have, så du har mere ro i dig selv ;-)

Jeg går ledig, så jeg skal passe alle de forpligtelser der nu hører med til det.
Her er den lille også meget livlig i maven, samt den hikker en del.

Tremmeseng får vi af svigermor. Hun vil komme og sætte den op, når jeg ligger på sygehuset. Dog lidt underligt ikke at vide hvordan den ser ud hehe ... men helt sikkert fin :)

Barnevognen er bestilt og lagt depositum på og da min far så var på fødselsdagsbesøg i weekenden ... synes han da at han gerne vil forære os den :) dejligt.

Og så har vi efterhånden fået skrabet en del billigt tøj sammen, både brugt og nyt.

Venter lidt med resten, da vi står og skal flytte 1 december, så der det mindre at flytte på :) men ellers går dagene sin gang og synes tiden går stærkt og maven vokser. Har dog lige været inde i en periode på 14 dages tid hvor jeg ikke har kunne sove. Men i nat fik jeg en del søvn, skønt!
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Chris » tors, 11. november 2010 13:18

Lyder bare dejligt med søvnen - må jeg ikke lige få opskriften på en hel nats søvn?? Tror min krop er ved at vende sig til de søvnløse nætter :cool:

Skønt at svigerforældrene sådan levere sengen, og din far sådan giver barnevognen. Det er da nogle pæne gaver.

Undre mig lidt over at du stadig som gravid skal "aktiveres", ved godt det er reglerne,men viker lidt som "spild af tid", når du snart skal på barsel. Skal du også efter fødselen?

Kan godt i forstår du venter med de sidste indkøb til efter flytnigen, ingen grund til at flytte mere end højest nødvendigt - selv om det jo nok ikke er dig der kommer til at slæbe det tunge læs.

Synes også tiden pludselig går stærkt. 13 uger til termin og en mave der bare vokser og vokser. Så kan kun forestille mig vhor stor jeg bliver :lol:

I kender heller ikke kønnet på den lile guldklump derinde? Synes tit og ofte folk sørger om vi ved hvad det bliver.
Hvordan kender du forskle på hik og spark/puf?
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » tors, 11. november 2010 15:05

Jaaa... er super glad, føler mig snotforkælet over de fine gaver ;-) det er virkelig en dejlig hjælp.

Skal til fagforeningsmøde i næste uge. Opfølgning af cv og de job jeg har søgt. Jeg er heldigvis ikke blevet sendt ud i noget aktivering ( endnu vel og mærke ) men ved de kan finde på det. Har nogle feriedage tilbage hos fagforeningen, så vil tage dem inden jeg går på barsel, så slipper jeg da fri lidt før.
Efter fødsel går jeg på barsel efter fagforeningens regler ... mener det er 46 uger jeg har ret til. Men det skal jeg også lige have snakket med dem om i næste uge. Og når den så er slut skal jeg meldes ledig igen og være aktiv søgende.

Nææ det bliver min første flytning jeg ikke kan deltage så meget i, lidt underligt. Plejer at være en god slæbehest :lol: men så må jeg bare stå for flyttekasser bliver pakket ned/ud denne gang. Glæder mig til at flytte, men kommer nok også til at blive lidt øv over at jeg ikke kan hjælpe mere til.

Ja inden vi får set os om, står vi begge med en lille bebs i armene :razz:
Nej kender ikke kønnet på den lille ... og ja alle spørger konstant. Og nogle bliver nærmest lidt fornærmet - jamen så kan vi jo ikke købe noget før du har født ( farver ) min baby skal ikke absolut have lyserødt eller lyseblåt tøj.

Jeg har læst mig lidt frem til forskel på hikke og spark.
Sakset fra min-mave graviditetskalender :

Hvis barnet får fostervand ned i luftrøret vil det begynde at hikke og det vil du kunne mærke udenpå maven som små rytmiske bevægelser, mange gange kan man også sagtens se bevægelserne. Det kan være sjovt for både dig og andre, og hikken skader ikke barnet på nogen måder.

Nogle gravide bliver forskrækkede og tror at barnet har fået et epilepsianfald, men det er altså ikke rigtigt. Der er ikke noget at være bekymret for.

Jeg mærker tit disse rytmiske bevægelser og kan sagtens se det på maven, samt det varer ret lang tid :D

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Chris » fre, 12. november 2010 11:34

Så må du jo bare stå som "flytte - leder" og svinge pisken over de hårdt arbejnde flytefolk :cool: Det er jo eller ikke så tosset at få lov til en gang imellem - hihi

Synes det er er et gedemarked at finde rundt i alle de offentlige regler ang ledighed g sygemelding. Har so far sendt 2 kopier af min vandre journal til kommunen for at de kan se at min gravititet og terminsdato er rigtig nok. efter knap 2 måneder i systemet er jeg allerede godt tosset på dem.
Altid noget at de ikke sender dig i aktivering (endnu), men det manglede da også bare. Hvad kan de lige sætte dig til i din tilsatnd efterhånden? :-)

Ang. kønnet synes jeg faktisk til tider det er lidt "svært" ikke at kende det. Jeg vil ikke vide det, men synes det er lyder forkert at omtale bettemusen om "den". Men vi klarere nok de sidste par måneder, så tager det ikke så tungt igen.
Visse personer i voeres omgangskreds kan ikke forstå at vi ikke vil være praktiske ved at kende kønnet. Så kan vi jo indrette værelset i de rigtige farver, købe pige / drenge tøj eller kalde vedkommende ved navn allerede nu. :???: Så længe bettemusen er sund og rrask er vi glade :-)

Er i begyndt at snakke navne? vi har talt os frem til en 2 -3 af hvert køn, som vi som til den tid ser på. Var faktisk lidt overrasket over hvor eninge vi var om navnene. Nu må vi så bare se om de passer til den tid :lol:
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » søn, 14. november 2010 16:52

Ja jeg må ud og finde en pisk :lol: og se hvordan det går.

Ja de offentlige regler er ikke til at finde rundt i. Har lige haft en uge hvor jeg sygemeldte mig pga. smerter i højre side af maven, gjorde skide ondt hver gang jeg bevægede mig samt jeg ikke får sovet. Nu har jeg så fået et brev hvor det ikke ser ud til jeg får nogle penge den uge :-( noget med at alm. graviditets gener ikke bliver betalt. Fedt :roll: så jeg skal skrive præcis hvad jeg har haft at gener og så skal de have en kopi af min vandrejournal.
Og vedr. aktivering.... ja så har jeg intet til overs for denne kommune her, har set dem slæbe meget syge folk rundt i diverse ting uden nogen hensyn.

Skal til CV møde på fagforeningen tirsdag og så vil jeg søge om min restferie på 21 dage inden jeg skal på barsel, så jeg kan slippe noget før. Godt nok ved at være træt af og søge job og se på evtuelle arbejdsgiver ryste på hovedet og tænker "hvad regner hun med - hun er gravid, hende kan vi da ikke bruge"

Vedr. kønnet ja så det lidt svært med "den" men kalder den som regel lille baby eller lign. Synes det ville være lige så underligt med et bestemt navn, for man hører tit at når de så kommer til verden så ligner det slet ikke en lille "signe" ( eller hvad man nu ønsker af navn )
Var lige en tur i kvickly og handle og så tænkte jeg at jeg da lige kunne kigge lidt i deres baby afdeling. Men alt de har er enten hvidt eller lyserødt/lyseblåt. æv æv så ellers nogle søde og billige ting.

Vi har faktisk kun et enkelt drenge/pige navn så håber den lille baby ligner vores navn, eller må vi jo i tænkeboks. Kan jo også være vi når at komme på flere navne inden.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » søn, 14. november 2010 19:45

Hej tøser

Jeg får ikke besøgt terminsgrupperne så ofte, så verdenen kører bare forbi herinde uden jeg er en del af den. Men jeg skal måske også bare holde mig ude - nu har I jo sådan en fin dialog herinde, Chris og elefantus :-)

Det lyder lidt hårdt at I døjer med bækkenproblemer og ledighedsreglerne :-(

Elefantus, hvor grotesk at man som gravid stadig skal "være til rådighed på arbejdsmarkedet" Hvad med at behandle folk med respekt?! Og tænk at blive økonomisk straffet for at melde sig syg pga. graviditetssmerter .... suk! Bliver godt når du kan gå på barsel uden at skulle gøre rede for dig selv hele tiden.

Og hvad med dig, Chris. Regner du med at være sygemeldt resten af graviditeten? Må godt nok være frustrerende indimellem at kroppen driller sådan :-( Håber du kan lave lidt øvelser/tage nogle forbehold, så din hverdag stadig fungerer :-)

Jeg er så heldig ikke at have vrøvl med bækkenbunden og derfor kan passe mit mit job fuldtids. Til gengæld ser det rigtig kritisk ud, hvis jeg lægger mig nu med graviditetsproblemer. Sidder med eneansvar for et arbejdsområde, og vi har en stor release i starten af januar. Så jeg skal knokle for at nå det. Men det går heldigvis fint, og kroppen brokker sig ikke. Jeg er meget opmærksom på signalerne. Og hvis jeg endelig skulle sygemelde mig, er det jo strengt taget også firmaets problem ;-)

Modsat jer kender jeg kønnet. Jeg går og ruger på en lille dreng. Og ja, det gør det lidt lettere at skulle købe ind. Utroligt så meget baby ting i dag er delt ind i farver! Kan godt forstå, at det skaber lidt udfordringer. Jeg er nu glad for at kende til kønnet, det gør det hele lidt mere virkeligt i mit hoved :-)
Til gengæld har jeg lidt krise hvad angår indkøb. Er på det nærmeste ikke kommet igang, og det har jeg stress over. Ved ikke hvad der holder mig tilbage, men kan ikke rigtig få taget hul på den stor indkøbsliste, der bliver længere og længere :-) Der er så mange ting at sætte sig ind i. Hvilken model er bedst til det og det osv. Men skal nok bare lige i gang, så skal jeg nok blive grebet af stemningen :-)
Sad også på trendsales og kiggede på børneting. Har I købt noget tøj eller lign brugt (altså som ikke er arvet)?? Kan ikke rigtig finde ud af, om jeg har lyst til det. Men har heller ikke lyst til at gå ud og købe tøj ind i dyre domme, da de små jo hurtigt vokser ud af det igen. Og vi har ikke så mange steder at arve fra ...

Og ENDELIG er den lille laban begyndt at kunne mærkes! Har foranliggende moderkage, derfor var det først omkring uge 24, at der begyndte at kunne mærkes liv. Det er godt nok sent, så jeg var helt stresset til sidst. Men nu er der heldigvis lidt rumsteren dagligt. I mærker formodentlig liv ofte :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » søn, 14. november 2010 21:31

Hejsa Snorre :razz:

Du er da hjertelig velkommen ... her er jo bare ikke så mange herinde, så ser måske bare lidt intimt ud :lol:

Glæder mig helt vildt til barsel .... ville pt. hellere have et job end at være ledig. Må se om de vil give mig penge... ski ikke mange man får i forvejen og så lige en uge fra op til jul, ja det kan jo ikke ramme bedre.

Må være dejligt med et job og at du stadig kan passe det på fuldtid.

Kender godt det med ikke at have købt en skid .... jeg kan virkelig heller ikke få mig selv til det, ved ikke hvad der holder mig tilbage ... måske er jeg stadig ikke helt overbevist om jeg skal have et barn til februar. Selvom jeg konstant mærker liv i maven og den jo vokser fint. Tja ved det egentlig ikke. Nogle af de store ting, såsom barnevogn og tremmeseng får vi og har jo også en flytning der lige skal overståes om ganske få tid, så det mindre at flytte :D
Men faldt faktisk over en neutral tøj pakke (brugt), som en fra min terminsgruppe på min-mave havde til salg og tænkte den napper jeg da lige. Så det det eneste jeg har købt. Har så fået en del både brugt/nyt af svigermor, så har da lidt tøj efterhånden. Og jeg har ikke noget imod det er brugt ... de vokser jo så hurtigt i starten og vil ærge mig over at give 300kr måske mere per tøjdel som de måske kun når at få på 1-3 gange. Så vil hellere have en del brugt til at starte med og så senere når de ikke vokser helt så stærkt finde noget nyt og helt sikkert også stadig brugt. Men har da planer om lidt nyt til den lille ... måske et sæt eller 2.

Hvor dejligt du er begyndt at mærke lillemanden ;-) det er bare så hyggeligt og dejligt.
Og ja mærker min dagligt flere gange om dagen og kan godt mærke sparkene er blevet noget hårdere efterhånden. Tror den nogle dage driller mor lidt .... den kan bare vente sig til den kommer ud, så det min tur til at drille he he :lol:

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Chris » man, 15. november 2010 20:41

Du skal endelig bare blande sig snorre - jo flere jo bedre :cool:

Håber du forsat de sidte 3 måneder bliver ved med at have det lige så super som du har nu, men pas nu på dig selv og den lille gut. Ikke noget med at stresse pga arb.

Anbefaler ikke det der bækkenløsning :-( Det var ikke lige med i plannerne, så den står højest sandsynlig på sygemelding resten af gt, godt der er under 3 d nu til termin. Har ondt næsten hele dagen, både i balder, haleben og symfysen. Har dog gode dage nd i mellem. Har fået et bækkenstøtte bælte fra fys jeg skal gå med, holder leddende på plads, samt små enkle øvelser. Handler jo om bettemusens ve og vel - så må jeg komme i 2. række :-)
Ellers har jeg det godt, nyder at være gravid og mærke mere og mere liv. Har fundet ud det med hikkende, det gør bettemusen tit :lol:

Har købt stort set alt brugt, både tøj, tremmeseng, puslebord og barnevogn. Dyner har vi arvetfra min søster + sengetøj, så det er jo skønt, samt en hel masse legetøj. Har kigget på både dba.dk og guloggratis. Men man skal nu se sig for, nogle tror det er guld de sælger. Det er rigtig flot det tøj jeg har købt, men er jo også begrænset hvor meget de små str. bliver brugt :lol:

Desværre har jeg ikke som jer problemer med at shoppe.. Der bliver ikke købt meget men... ER bare så fristet, måske meget godt vi ikke kender kønnet på bettemusen :cool: Som I begge siger er alt entet hvidt, blåt eller lyserødt. Og det neutrale har jeg købt nok af. Satser på at det farvede kommer i barselsgave.
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » tirs, 16. november 2010 12:44

Ja de hikker en del de små ... hyggeligt og ser lidt sjovt ud når maven bevæger sig :lol:

Ja mon ikke man får en masse farvet barseltøj :cool:
Og ja man skal kigge sig en del for med det brugte tøj. Har det bedst med at kunne stå med det i hånden og se på det. Men det jeg finder spændende befinder sig som regel på jylland eller fyn... det lidt langt for at kigge.

Tror desværre jeg har begyndende bækkenløsning. Har ondt i skridtet ( vel bækkenet ) når jeg skal have bukser på og af. Samt at det gør ondt hver gang jeg vender mig i sengen :-( tror desværre også det er med til at forringe min søvn. Havde en god nat forrige nat hvor jeg fik sovet en del, men så igen i nat ... en halv time hist og pist... suk det ikke særlig sjovt.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tirs, 16. november 2010 22:52

Ja bækkenløsning lyder godt nok ikke sjovt :-( At have ondt næsten hele tiden tærer lidt på overskudet, tænker jeg. Og ikke mindst, hvis det går ud over nattesøvnen.
Jeg håber ikke at dine problemer bliver værre, elefantus. For det lyder heller ikke så rart.

Ja hvis vi nu skal snakke om lidt skavanker, vil jeg altså også gerne så småt begynde at melde mig lidt på banen ... :???:

Havde for nogle måneder siden store problemer med ondt i lænden. Fandt ud af at den hårde Futon madras desværre ikke var et hit. Så efter den er blevet udstyret med en blød topmadras blev det hele meget bedre.

Men synes nu at lænden er begyndt at drille lidt igen i løbet af de sidste dage. Er meget øm i den - ret sikkert pga stillesiddende arbejde foran computer og forkert holdning, når jeg går og står. Efter 8 timer foran computeren er jeg meget øm, og det værker også lidt i halebenet, når jeg springer op på cyklen.

Og kender også godt det med, at det kan gøre ondt, når jeg vender mig i sengen om natten. Den bedste vende-teknik er at samle benene og så vende kroppen fra den ene side til den anden med dem samlet. Jeg er ikke rigtig klar over, om der er tale om bækkenløsningstegn eller det bare handler om, at min lænd/ryg er lidt hårdt spændt for.

Har været på nettet og læse lidt om bækkenløsning, men synes tegn på det varierer meget. Ikke mindst da div. smerter i forbindelse med en graviditet jo ikke er usædvanlig. Og det uden at der behøver at være tale om bækkenløsning...

NÃ¥, det endte med en gang sygdomssnak :-)
Sidder her med varmepude i lænden og slapper af. Kan bare mærke hvor godt den har af varmen - det kan anbefales :- )
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Snorre

Indlægaf elefantus » ons, 17. november 2010 17:21

Hmm ... lyder heller ikke helt godt med dig snorre. God bedring til dig også.
Ja håber snart jeg kan få sovet lidt mere normalt igen, det er opslidende selvom man er uden job.

Jeg har mailet min læge om mine smerter og hun skrev tilbage :

Du er nu i 26 uge og hormonerne begynder for alvor at påvirke
leddene i bækkenet og gøre dem mere eftergivelige, dvs fortil
over symfysen (skambenet) og i nedadtil i lænden/bækkenet
bagtil. Det er normalt at have smerterne hvis de et lette til
moderate på dette tidspunkt i graviditeten
Du kan afhjælpe generne ved at have en pude mellem benene når
du sover og i øvrigt undgå skæve belastninger fx når du skal
ind i en bil - eller tage sko el bukser på. Da bør du sætte
dig og tage det på. Hvis det er meget slemt med smerterne og
du ønsker en vurdering kan du evt bestille en akuttid ved at
ringen ml 8 og 9 om morgenen.

Tror jeg tager et smut til lægen i morgen, for at få det afklaret.

Har lige modtaget brev fra jobcenter om at jeg skal til CV kursus 4 dage i næste uge 6 timer om dagen - det lyder pt. ikke særlig tiltalende. Er lidt spændt på at skulle sidde så længe foran en pc. Og så skal man også snakke om evt. aktiveringsplan. Men kan selvfølgelig være at det gør mig rigtig træt, så jeg kan sove.

Var til møde hos fagforeningen i går og søgte om min restferie, så skal holde ferie fra den 22 dec. og så går jeg ellers på barsel lige bagefter. Det er meget rart, så der det kortere tid jobcenteret kan smide rundt med mig.
Har jo også lige en flytning om små 14 dage .... er så småt igang med at pakke hjemmet ned.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tors, 18. november 2010 21:15

En lille status herfra, hvor det bestemt ikke går bedre :-( De lændesmerter jeg skrev om for nogle dage siden, har nu bevæget sig ned i halebenet og gør decideret nas :-( Så bliver nødt til at give lægen et kald i morgen. Enten vil hun se mig, eller også skal jeg høre om jeg kan få en henvisning til en fysioterapeut.
Kan læse mig til at et smertefuldt haleben ikke decideret er bækkenløsning, men kan være et tegn på, at det måske er på vej, hvis man ikke tager sine forbehold. Men jeg ved sgu ikke, hvordan jeg skal få det til at hænge sammen med arbejde :-(

Chris, hvordan startede smerterne hos dig i forbindelse med din bækkenløsning?? Puha kan efterhånden godt sætte mig ind i, hvor ondt du må have nogle dage :-( Var det et problem i forhold til dit arbejde at blive fuldtidssygemeldt?

Fint elefantus, at du har sat svaret fra din læge ind :-)
Det lyder jo også naturligt at der på dette tidspunkt begynder at komme noget ømhed pga. de fleksible led, vi efterhånden render rundt med. Så mit kan selvfølgelig også hænge sammen med det.

Det lyder godt nok ikke optimalt med dit CV kursus. 4 dage med 6 timer foran skærmen, kan jeg IKKE anbefale. Mine 8 dagligt er i hvert fald ikke en succes for tiden.
Det lyder til gengæld godt, at du kan holde ferie fra d. 22. dec og med efterfølgende barsel! :-) Jeg går kun et måned før termin efter planen, så har sidste arbejdsdag d. 28. januar - der er godt nok lang tid til lige nu...

Og pas nu på, når du pakker ned - gør det i dit eget tempo og lad kæresten om de tunge ting :-)
Billede
Snorre

Indlægaf elefantus » fre, 19. november 2010 10:10

snorre ... det lyder ikke godt du har fået det værre. Har du fået fat på lægen ?

Og husk nu arbejde kommer I sidste række pt. det er vigtigere du passer på dig selv og lillemanden.

Ja skønt jeg lige fandt ud af jeg havde noget ferie til gode ... kunne nemlig ikke overskue alt det ræs med jobcenter/fagforening sammen med de begyndende smerter. Ellers havde jeg også først været fri engang i januar.

Jeg glæder mig bestemt ikke til det kursus i næste uge, men er jo tvunget til at tage derned. Og så må jeg lytte til min krop og tage til lægen hvis det bliver slemt. Jeg kan bare ikke forestille mig det er særlig godt for kroppen pt. og slet ikke når man ikke er vant til at sidde så længe af gangen. Man har jo lidt nemmere ( som ledig ) ved lige at kunne ligge sig ned hjemme hvis man føler behov for det. Kan godt sætte mig ind i dine 8 timer om dagen ... puha :-(

Pakkeriet går skam også ganske stille og roligt. Jeg pakker vel 1-2 kasser om dagen, så bor allerede i papkasseland :lol: og jo manden får de tunge ting...

Håber I alle får en dejlig weekend :cool:

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » fre, 19. november 2010 18:29

Ja, jeg fik mig en snak med lægen over telefonen. Hun var også inde på, at jeg skulle tage den lidt med ro og gav mig en henvisning til en fysioterapeut, for ellers kan jeg ende med at stå med en bækkenløsning.
Jeg cykler dagligt frem og tilbage til arbejde, og har gjort det i en del år. Turen er på 10 km. Hun mente imidlertid, at jeg skulle lade cyklen stå lidt og se om det ikke blev bedre.
Det er også ok ... men så kommer jeg til gengæld nok heller ikke op på den igen, når jeg først har holdt en pause + hvad med den skånsomme motion, som cykelturen rent faktisk giver mig?? Jeg vil jo gerne holde mig i form, det gør ret sikkert graviditeten og ikke mindst fødslen lettere at komme igennem ...
Starter snart op på et fødselsforberedelseshold. Håber at det også indeholder lidt fysisk aktivitet!
Billede
Snorre

Næste

Tilbage til Termin jan- april 2011