Snebold skrev:Hej
Har lige en tilføjelse til pakkelisten vi blev anbefalet: mønter til automaterne![]()
Vi havde godt nok ikke brug for det, men vi var jo nærmest også totalt bedøvet og i vores egen lukkede verden i de tre dage vi var indlagt. Men det kan være rart lige at kunne trække en cola eller kaffe og evt. en sandwich eller chokolade uden for kioskens åbningstid -hvis nu det medbragte lager slipper op.
Bare en idé.
kh. Snebold
eller 
Snorre skrev:Snebold, småmønter, ja det var da en god ide til listen![]()
Ellers ser din liste fin ud, elefantus
Jeg kan supplere med
- en mp3-afspiller med forskellige musikgenrer. Skulle være en god ide mellem veerne for at få spændt af/afbrudt tankerne lidt.
- Tyggegummi, da man bliver meget tør i munden af alt det vejrtrækningspjat![]()
Den lille knægt i maven blev for ca. 10 dage siden skønnet til at ligge på omkring 2500 gr. - indenfor gennemsnitsvægten.
Skal afsted igen på onsdag, og der burde han nok ligge over de 3000. Så tiden nærmer sig jo, hvor han er ved at være lige tilpas til at komme udDet lyder til at du har en baby som vokser godt - mon det kan være en dreng
Stinna30 skrev:He he, skægt med den mp3-afspillerHåber, den virker for dig, Snorre, men jeg kunne ikke forestille at skulle høre musik (jo måske ude i selve rummet, men ikke noget device, der havde høretelefoner) samtidig med at jeg havde veer - ville blive sindssyg. Jeg var nødt til at bruge al min energi på at lade op til næste ve, og så var der jo lige de tidspunkter, hvor de kom uden pauser, grrrrr
![]()
Håber, I får nogle dejlige fødslerog er spændt på, hvad elefantus' mave gemmer
eller
Tilbage til Termin jan- april 2011
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst