BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hulubulu ....

Re: hulubulu ....

Indlægaf Annette1975 » man, 21. februar 2011 20:58

Jeg vil bare lige fortælle at, da jeg fik Amalie endte jeg med at være indlagt i 9 dage after fødslen. Jeg var glad for at bruge hospitalstøj til hende og hospitalstøj til mig selv, selvom man ikke føler sig syg. Men jeg tør slet ikke tænke på hvilken omgang tøjvask jeg skulle have været igang med når jeg blev udskrevet, det blev jeg heldigvis sparret for. Så genovervej det lige, det er jo ikke nødvendigt at svine sit eget til hvis det kan undgås og der skal nok bliver rigeligt med muligheder (hver dag i mange år) til at give baby sit eget tøj på som de kan gylpe og skide på når i kommer hjem :-)

Og uh, jeg kan se på jeres tickers at det er ved at være oppe over med jeres fødsler, hvor bliver det spændende. Held og lykke til jer :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Snorre » man, 21. februar 2011 21:19

Tak for input, Annette. Ja det er jo ikke til at vide, hvor lang tid man skal opholde sig på sygehuset afhængig af fødselsforløbet. Jeg tror jeg tager lidt tøj med til mig selv og den lille. Så finder jeg ud af om jeg har det ok i hospitalstøjet eller bare meget hellere VIL have mit eget på :-)

Ja terminen begynder snart at komme uhyggelig tæt på! :roll: Kan mærke hvordan jeg er splittet mellem at glæde mig og være ved at dø af skræk for fødslen. Men det kan jo nok ikke være anderledes :-) Og tak skal du have, jeg har vist brug for alt det held og lykke der deles ud :cool:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annette1975 » tirs, 22. februar 2011 11:37

I øvrigt så tror jeg at Elefantus har født :-) Jeg så et indlæg inde på min mave i februar gruppen i går at hendes sms makker skrev at hun havde født dagen før. Men jeg er ikke 100 pct sikker på at det er hende, det er bare lidt sjovt at det er akkurat samme brugernavn :-)
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Snorre » tirs, 22. februar 2011 17:34

Tak for info, Annette :-) Jeg mener også at hun hedder elefantus på min mave, så mon ikke det er hende. Så må det være sket nogle få dage før termin, så det er jo perfekt. Glæder mig til hun skriver en hilsen herinde :-)
Åh så står jeg for tur næste gang! :roll:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annette1975 » tirs, 22. februar 2011 22:42

Ja Snorre, så er det din tur næste gang, er det ikke bare vildt? Tiden flyver bare afsted, når man bliver gravid tænker man "puha 36 uger før man har et barn, det er bare lang tid", man går igennem flere årstiderskift og alligevel så flyver tiden bare og lige pludselig så er det NU. Sådan havde jeg det med Amalie og men denne gang flyver tiden afsted for mig. Da jeg skal sættes igang pga sukkersygen cirka 2 uger før, så regner jeg med at jeg allerede er halvvejs på mandag :shock: der er jeg 19+0, jeg fatter ikke at jeg allerede er halvvejs, for jeg føler ikke der er særlig længe siden at jeg testede positiv. Alligevel har jeg snart været gravid en hel vinder og lidt af efterået. Nu venter foråret og når vi har den største hedebølge i juli måned, så ligger Annette her og føder :lol:
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf elefantus » ons, 23. februar 2011 20:06

jep har født ... hedder elefantus begger steder :razz:

vi brugte også sygehusets tøj både til mig og hende .... og det er en STOR fordel :cool:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Annette1975 » tors, 24. februar 2011 15:03

Så var det dig jeg spottede :-) Kæmpe tillykke med din lille pige, håber at det gik rigtig godt :-)
Billede

Billede
Annette1975

Foregående

Tilbage til Termin jan- april 2011