BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Her er så stille ....

Her er så stille ....

Indlægaf elefantus » tors, 16. september 2010 19:57

Er vi virkelig så få der gravide med termin i de mdr.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Re: Her er så stille ....

Indlægaf Chris » fre, 24. september 2010 14:42

Se det er et rigtig godt sp.mål... Eller så er folk, ligesom mig, ikke så gode til at få skrevet herinde :!:
Hvordan går det med dig ellers? Når du mærket liv og har du været til 2. scanning? Jeg ved ikke helt om jeg har mærket noget. Synes der er noget der rumstere, men ved ikke helt om det bare er mine tarme og pulsen jeg bemærker. Ang. 2. scanning har den kære jordmoder til den 1., har lavet en lille tællefejl. hun ville have os afsted i 19+, da jeg "er lidt rund" som hun sagde :shock: . Men da hun sku sammenholde det m kalenderugerne kom hun lidt for langt frem, så det bliver i 20+. Ligemeget, men glæder os helt vildt til at gense bettemusen :lol:
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf elefantus » lør, 25. september 2010 11:20

Næ... folk har nok fundet andre steder at skrive, da her er noget tomt.

Det går ganske fint hos mig .. mærker næsten ikke noget til at jeg er gravid.
Tror ikke jeg har mærket liv, har lidt svært ved at vuredere om noget af det kan have været liv eller om det bare er ens tarme.
Glæder mig til md scanningen som jeg skal den 29/9 ... håber alt er fint og glæder mig til at se den lille igen ;-) og finde ud af hvor min livmoder er placeret. Jeg er 19+0 til md scanningen. Kan mærke efter 1 besøg hos jordmoder hvor jeg hørte hjertelyd og efterhånden snart skal begynde at kunne mærke liv, føler jeg lidt et behov for lige at kigge ind :D

Dejligt at se der andre herinde ...
Hvordan har du det ?

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Også scanning d. 29/9

Indlægaf Chris » søn, 26. september 2010 14:43

det er da lidt pudseigt, det er jo så i uge 20+3. Føler begge at vi trænger til at se bette røven igen. Det er jo helt uvirkeligt, når de scanninger vi plejer at være til er af mine æggestokke :cool: Rart at jeg ikke er helt alene i at være i tvivl mhs til at mærke liv. Synes andre snakker om at de mærkede det tideligt.. Måske er det fordi min mave er pakket ind i et beskyttende lag ;-)
Hvordan jeg har det... Ikke på toppen. Er pt sygemeldt, af flere grunde. Mit bt er lidt for højt, har hovedpine, er stadig super træt og lider af svimmelhed (kommer og går). Så fået taget bp og skal tage bt herhjemme i et par dage i næste uge, og så skal jeg til læge sidst på ugen og snakke om hvad der skal ske. Tror evt. det er en form for stress, pga arb >< træthed, så nu må vi se.

Glæder mig til at høre mere om din md scaninning
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » søn, 26. september 2010 17:42

Ja det er en meget underlig følelse, at det ikke længere er ens æggestokke de scanner, men en lille voksende baby ;-) det er stadig lidt uvirkeligt for mig ... kan jo sagtens se baby på skærmen, men følelsen af at det er ens kommende datter/søn ... ja den er lidt svær, måske det går op for mig, når barnet er i mine arme :D

Ja man læser om mange der mærker liv, så man føler sig lidt snydt i ikke at have mærket noget. Men beroliger mig selv lidt med at min livmoder sikkert ligger foran og derfor jeg ikke mærker noget endnu. Eller er meget rolig baby ... den gad ihverftfald ikke rigtig vækkes under NF hi hi :lol:

Øv at du har det skidt ... håber dit bt falder lidt ved at være sygemeldt. Håber at du kommer med en god update

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Flunken » man, 27. september 2010 14:42

Hej tøser

Jeg kigger også jævnligt herinde, men her er meget stille...

Ang at mærke liv, så er det virkelig meget forskelligt, og hvis moderkagen ligger foran forsinker det følelsen nogle uger. Jeg selv er én af de heldige, der mærkede det meget tidligt (17. hhv 16.uge), men mange af mine veninder har først mærket det omkring 20.uge - så fat mod!

Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tirs, 28. september 2010 15:46

ja tålmodighed :D er spændt på min md scanning i morgen, så finder jeg også ud af hvor min moderkage ligger og om den lille basse ikke snart har tænkt sig og gøre sig bemærket ;-)

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Chris » tirs, 28. september 2010 17:39

JA tålmodighed.. Noget af en dyd efterhånden. Særligt når man så lige bliver ringet op og desværre må ændre ens scanningstid til torsdag i stedet for.. Satser på at bebs så til gengæld er i fuld gang og vii får en masse at se. Glæder os..
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » tirs, 28. september 2010 17:57

Chris skrev:JA tålmodighed.. Noget af en dyd efterhånden. Særligt når man så lige bliver ringet op og desværre må ændre ens scanningstid til torsdag i stedet for.. Satser på at bebs så til gengæld er i fuld gang og vii får en masse at se. Glæder os..

Ejj øv også ... dog heldigvis kun 1 dag mere I skal vente, meeeeeeen :-|

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tirs, 28. september 2010 18:47

Hov, jeg vil også være med :-) Jeg kommer ikke så tit forbi herinde i terminsgrupperne :-)
Kan høre, at der er stor forskel på, hvordan I - Chris og elefantus - har det under graviditeten.

For mit eget vedkommende går det rigtig godt. Jeg har været forskånet for kvalme, og har kun døjet med den obligatoriske træthed tidligt i graviditeten. Så jeg har det lidt som elefantus - det er godt med nogle scanninger, for jeg synes også bare det er lidt surrealistisk, at jeg virkelig skulle være gravid :D
Har på det seneste døjet med ret øm lænd, hvilket ikke har været så sjovt og giver ret urolige nætter. Det at vende sig i sengen, har pludselig været en meget smertefuld oplevelse. Har altid elsket at kunne ligge på maven, det løb er kørt for et stykke tid siden.... dernæst har jeg så heller ikke kunne ligge på ryggen(!) Så er det sgu op af bakke. Har imidlertid fundet ud af, at den overvejende synder vist er min madras. Jeg ligger på en ret hård futon, og det giver ikke min ryg de bedste forudsætninger for at slappe af. Så nu ligger jeg med ekstra blød madras ovenpå (som en anden tornerose), og det har hjulpet! Så er næsten et nyt menneske :-)

Har ellers meldt mig både til gravid gymnastik og yoga. Så havde sat min lid til at det nok skulle afhjælpe problemet, men der skulle muligvis ikke andet til end en blødere madras :-) Men motionen kan nu bestemt heller ikke skade. Der er vist også noget med noget vejrtrækning, der skal læres ;-) Går nogen af jer til noget?

Ellers har min appetit været strålende. Lidt for strålende, syntes jeg på et tidspunkt :-) Min vægt er allerede steget med ca. 5 kg. Men JM var meget optimistisk. Da jeg er ret spinkel, sagde hun, at der sørme skulle noget sul på den krop. Og forudsagde, at jeg gerne måtte øge vægten med ca. 17 kg (!) Hold da magle, tænkte jeg lige! :???:
Men maven sidder fint, hvor den skal, så føler mig endnu gravid på den elegante måde :-) Hvad med jer og vægten? :-)

Ellers skal jeg til MD scanning d. 11. oktober, hvilket jeg ser meget frem til. Håber alt er som det skal være, og at kønnet måske kan ses :-) Har endnu heller ikke mærket noget liv, håber sørme snart det kommer :???:
Det er din tur i morgen, elefantus! Rigtig meget held og lykke!!! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Termin jan- april 2011