Hov, jeg vil også være med

Jeg kommer ikke så tit forbi herinde i terminsgrupperne

Kan høre, at der er stor forskel på, hvordan I - Chris og elefantus - har det under graviditeten.
For mit eget vedkommende går det rigtig godt. Jeg har været forskånet for kvalme, og har kun døjet med den obligatoriske træthed tidligt i graviditeten. Så jeg har det lidt som elefantus - det er godt med nogle scanninger, for jeg synes også bare det er lidt surrealistisk, at jeg virkelig skulle være gravid

Har på det seneste døjet med ret øm lænd, hvilket ikke har været så sjovt og giver ret urolige nætter. Det at vende sig i sengen, har pludselig været en meget smertefuld oplevelse. Har altid elsket at kunne ligge på maven, det løb er kørt for et stykke tid siden.... dernæst har jeg så heller ikke kunne ligge på ryggen(!) Så er det sgu op af bakke. Har imidlertid fundet ud af, at den overvejende synder vist er min madras. Jeg ligger på en ret hård futon, og det giver ikke min ryg de bedste forudsætninger for at slappe af. Så nu ligger jeg med ekstra blød madras ovenpå (som en anden tornerose), og det har hjulpet! Så er næsten et nyt menneske
Har ellers meldt mig både til gravid gymnastik og yoga. Så havde sat min lid til at det nok skulle afhjælpe problemet, men der skulle muligvis ikke andet til end en blødere madras

Men motionen kan nu bestemt heller ikke skade. Der er vist også noget med noget vejrtrækning, der skal læres

GÃ¥r nogen af jer til noget?
Ellers har min appetit været strålende. Lidt for strålende, syntes jeg på et tidspunkt

Min vægt er allerede steget med ca. 5 kg. Men JM var meget optimistisk. Da jeg er ret spinkel, sagde hun, at der sørme skulle noget sul på den krop. Og forudsagde, at jeg gerne måtte øge vægten med ca. 17 kg (!) Hold da magle, tænkte jeg lige!
Men maven sidder fint, hvor den skal, så føler mig endnu gravid på den elegante måde

Hvad med jer og vægten?

Ellers skal jeg til MD scanning d. 11. oktober, hvilket jeg ser meget frem til. Håber alt er som det skal være, og at kønnet måske kan ses

Har endnu heller ikke mærket noget liv, håber sørme snart det kommer
Det er din tur i morgen, elefantus! Rigtig meget held og lykke!!!