BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Gang i den

Gang i den

Indlægaf Chris » tirs, 12. oktober 2010 12:23

Alt godt kommer til den der venter.. Skal da elelrs lige love for at bebs endelig lader sig mærke :-) H*n sparker og prikker til mor her morgen, middag og aften. Små kærlige puf så jeg ved h*n er derinde.
Dennis har også mærket det, skal da ellers lige love for at han blev helt rørt :lol: Det bliver jeg nu også hver gang jeg mæker noget.
Er nu endelig ved ta gå op fr mig at den er god nok, at vi om en 4 måneder er forældre !! Over 3 års kamp er ovre - nu er det bare at nyde tiden.

Skal til vækstscanning her i uge 43. Har en genejl som øger min risiko for blodpropper, så skal til endnu en udredning på sygehuset ang dette. Og her har vi så vundet endnu en scanning.Ihh hvor vi glæder os.

Erstadig sygemdlt. Heldigvs intet galt med den bette. Har bare fået samlet mig en pæn omgang nakkespændinger, som giver kvame, hovedpiune og svimmelhed. Så går til fys og nyder ellers bare maven der vokser :cool:

Christina
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: Gang i den

Indlægaf Chris » tirs, 12. oktober 2010 12:30

Har lige etsp.mål ang disse fine billeder vi har nederst p vores indlæg.. Hvordan har I fået til at stå hvilken uge I er i? Det vil jeg også gerne have (kæve kræve)
1. neg frys
Chris

Indlægaf elefantus » tirs, 12. oktober 2010 15:02

åhh ja det er så dejligt at mærke den lille ... kæresten synes også det er så hyggeligt :cool:

Puha synes tiden går stærkt, inden man får set sig om er man jo blevet forældre :razz:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Snorre » tirs, 12. oktober 2010 17:35

Hvor dejligt at I kan mærke liv!! :-) Det vil jeg også!!!!
Men ved MD scanningen i går fik jeg at vide, at moderkagen ligger foran, og det betyder, at der kommer til at gå lidt længere tid end normalt. Det er der jo ikke noget at gøre ved, men er godt nok ved at blive utålmodig :-)
Men så kan I måske fortælle mig, hvordan det føles? :-) Er det bobler eller kan I decideret mærke bevægelser derinde??? :razz:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tirs, 12. oktober 2010 19:44

Snorre .... jeg mærker bevægelser inde i maven og kan også snildt mærke den lille udenpå maven. Jeg er ved at finde den lille bandits mønster. Får spark/bevægelse omkring kl 21 og hvis jeg er vågen er baby også aktiv ved 01-02 tiden. Den ene aften var jeg lige ved at falde i søvn, men næ nej den lille synes vist lige den skulle gøre sig opmærksom. Har ikke helt fundet noget dagsmønster endnu, men der laver man jo også så meget andet og sidder ikke roligt og mærker efter. Kæresten mærker også tydeligt den lille ... han var faktisk den af os der først mærkede til den lille. Så hyggeligt at mærke et lille knips/puf eller flere indefra ;-)

Bobler narh dem har jeg ikke noget af.

Jeg har mærket den lille sent i forhold til at min moderkage ligger bagtil, måske har jeg mærket den før, men bare ikke troet på det var baby.
Mon ikke du snart får nogle spark du kan mærke ;-)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Chris » fre, 15. oktober 2010 15:40

Sorry, har lige valgt at ligge mig syg med influenza, og her derfor ikke lige fået kigget på jeres fine svar :-(
Mærker bebs som små søde puf på maven, særligt hvis h*n er utilfreds med at jeg lige fårlænet mig for lant fremover :lol: Synes nok hende mor presser... Manden har mærket puffene også, så de er pænt kraftige. Fik faktisk selv et chok i går aftes da der kom et pænt kraftigt spark :cool: F

Mest aktiv midt på dagen og når mor her skal sove..Men er vildt fantasisk. Kommer primært puf mid på maven i en diameter på 5 cm under navlen. Men synes nogle gange jeg kan mærke at der er gang i hele kroppen.
Min moderkager ligger lige som den skal, højt oppe,så den tager ikke nogle stød.
1. neg frys
Chris

Tilbage til Termin jan- april 2011