BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

2 lægetjek overstået

2 lægetjek overstået

Indlægaf elefantus » man, 01. november 2010 12:47

Ja egentlig ikke så meget spændende i det.

FIk tjekket og blodtryk og det så ganske fint ud - lige som det skulle være ;-)
Snakket lidt om hvordan jeg har det, har det fint ingen gener som sådan. Haft en del ondt hele weekenden i højre side under maven. Hun mente det blot var ligamentsmerter.

Snakket lidt om den influenza vaccine sundhedsstyrelsen anbefaler, som jeg nu kan gå og overveje om jeg vil tage imod.

Fik hørt hjertelyd .... ahh elsker den lyd.

Sygeplejersken mente der måske var noget bakterie i min urin, så den er sendt til dyrkning, så den får jeg svar på i morgen.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Re: 2 lægetjek overstået

Indlægaf Stinna30 » man, 01. november 2010 14:46

Jaaaaaa, hjertelyd er bare den bedste lille fiskekutterlyd i verden :D
Håber ikke, du har fået blærebetændelse XXXXX
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf elefantus » man, 01. november 2010 19:18

Stinna30 skrev:Jaaaaaa, hjertelyd er bare den bedste lille fiskekutterlyd i verden :D
Håber ikke, du har fået blærebetændelse XXXXX

Jaaaaa.... bare så hyggelig en lyd :D kan stadig hører den for mig.

Har dog lidt mistanke til blærebetændelse ... måske kan det også være derfor jeg har haft så ondt. De par gange jeg har haft det, får jeg voldsomme smerter i maven. Men hvis ikke så må det jo være ligamentsmerter jeg har.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » man, 01. november 2010 19:29

Dejligt at høre :-) Ja selvom maven vokser som den skal, er det rart med jævne mellemrum at skulle gennem en scanning eller at få mulighed for at høre hjertelyd. Så ved man at alt er vel :-)
Jeg skal selv til 2. lægebesøg om en uges tid. Har allerede haft min 1. gang blærebetændelse. Og godt at det bliver holdt øje med os på det område, for det er ikke meget, man selv mærker til det :-)

Jeg har også overvejet den der influenza vaccine, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal.
Efter sigende er imunforsvaret hos en gravid stærkere end normalt, så måske det ikke er nødvendigt??
Men lægen vil formodentlig anbefale det - måske de får procenter for at dele dem ud ? ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » man, 01. november 2010 19:45

Snorre ...

Ja kan godt være de får procenter for at tilbyde vaccinen :lol: der er mange delte meninger om denne. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft influenza. Tror nu også vi er godt beskyttet.

Ja det er dejligt lige at komme til nogle tjek hist og pist og især når man får lov til at hører hjertelyd :D

Næste visit bliver den 21 dec. der skal jeg til ekstra scanning, for at se om min moderkage har flyttet sig... jubbiii en lille før julegave, får lov at se den lille bebs igen :cool: skal jo bare passe på jeg ikke får set kønnet.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Chris » tirs, 02. november 2010 12:24

Kan kun bakke om at hejrtelyden er den bedste lyd der findes. Var afsted til 2. besøg i sidste uge, som endte med en sygfemelding til moderen. Heldigvis er bettemusen fit for fight, bare en sakm at det kniber med mig. Må bare se det positive i det og nyde at jeg rigtig kan nyde den efterehånden store mave i ro og mag herhjemme.
Glemte alt om urinprøve, så sådan en skal jeg lige indforbi med en gang i morgen
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf elefantus » tirs, 02. november 2010 13:48

[quote="Chris"]Kan kun bakke om at hejrtelyden er den bedste lyd der findes. Var afsted til 2. besøg i sidste uge, som endte med en sygfemelding til moderen. Heldigvis er bettemusen fit for fight, bare en sakm at det kniber med mig. Må bare se det positive i det og nyde at jeg rigtig kan nyde den efterehånden store mave i ro og mag herhjemme.
Glemte alt om urinprøve, så sådan en skal jeg lige indforbi med en gang i morgen[/quo

Det lyder da ikke så heldigt med dig .... er du så sygemeldt resten af graviditeten ?

Nå... der er ikke nok bakterier i min urin til at sætte mig i behandling. Så skal drikke en masse væske og hvis jeg får det værre kontakte dem. Men ellers er planen en ny prøve om 1 uges tid.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Snorre » tirs, 02. november 2010 20:59

Ã…h Chris, er du sygemeldt fra nu af og resten af graviditeten?? Hvordan driller kroppen dig?

Den tanker tør jeg slet ikke at tænke. Jeg sidder med ene ansvar for et større arbejdsområde, og kommer til at ligge vandret til og med december måned. Så håber virkelig at min krop ikke begynder at skabe sig - det kan jeg slet ikke overskue :-(
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Termin jan- april 2011