BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Wee.. SÃ¥ er vi halvejs :D

Wee.. SÃ¥ er vi halvejs :D

Indlægaf HeidiBH » ons, 26. maj 2010 13:58

Wee.. Så nåede vi endnu en milepæl.. Vi er halves.. Når jeg tænker tænker tilbage på de sidste 20 uger er de egentlige gået okey hurtige.. De værste uger var ugerne op til NF...

Så nu håber jeg bare de næste 20 uger kommer til at flyve afsted, Skal heldigvis i praktik i 8 af ugerne og så er vi ved at kigge hus.. så satser på at tiden flyver afsted :D'

På fredag tager vi på welnessweekend både for at nyde hinanden inden prinsessen kommer og så også for at fejre denne milepæl..

Ihh hvor kan jeg ikke vente til hun endelig kommer :D

Knus til jer alle
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Wee.. SÃ¥ er vi halvejs :D

Indlægaf Stinna30 » ons, 26. maj 2010 22:38

Tillykke med milepælen :D det er stort at være nået halvvejs.

Håber, I får en dejlig weekend sammen :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Freckles » tors, 27. maj 2010 08:28

Herligt med en veloverstået første halvdel af graviditeten! Jeg tror dælme, at anden halvdel kommer til at gå hurtigt - synes i hvert fald tiden indtil nu er fløjet afsted :shock:

Nyd lige det der wellness lidt for mig også! Har lige brugt halvdelen af formuen på barnevogn, tremmeseng, puslebord, ammepude, osv. osv. NØJ så dyrt... SÅ, penge til spa bliver der ikke lige nu :lol:
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf HeidiBH » tors, 27. maj 2010 10:05

Mange tak.. Var til MD her i morges og alt så heldigvis rigtig fint ud.. Så det var dejligt.. :D

Smiler.. Det skal jeg nok Freckles... Er en tur vi bestilte for nogle måneder siden, og har faktisk ikke været så dyrt.. 1400kr i alt for os begge to.. Så det kunne vi lige overskue.. Vi blev enige om at vi kunne give det til hinanden i fødselsdagsgave, da vi begge har haft fødselsdag her i maj.. :D Men skal nok lige nyde det lidt ekstra for dig også... ;)

Men puha.. Frygter os lidt for pengepungen når vi skal shop amok.. Heldigvis har svigerforældrene lagt beslag på at købe barnevognen til os, så det er jo en dejlig ting.. Så er det bare lige de andre praktiske ting.. Er dog så snedig, at jeg er ved at få planlagt et Baby-shower ;) Får en amrikansk veninde på besøg til september, som står for det meste af planlægningen, da hun jo er meget mere ekspert på det område end lille mig.. Så tænker det også kan spare os lidt for nogle indkøb ;)
Billede
HeidiBH

Indlægaf Freckles » tors, 27. maj 2010 14:54

Hahaaaa, hvor snildt med det der babyshower :alien: KUNNE man gøre noget lignende på fuldstændig dansk? Den går nok ikke... :-| Men ja for pokker, alle de (i hvert fald mindre) ting du kan ønske dig - små bække!

Riiigtig go' tur i morgen - håber det bliver en skøn weekend :D
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf MAT » tors, 27. maj 2010 15:42

Tillykke med milepælen! Synes lige, du har testet positiv :shock: Tiden flyver!

God idé med babyshoweret, har faktisk læst, at det er en tradition, man er ved at tage op herhjemme.

Derudover er der altså mange penge at spare, hvis man undersøger sagerne lidt og ikke smider alle sine penge på en eftermiddag i Babysam/Ønskebørn el. lign. Fx har Jysk økologisk økotexcertificeret sengetøj til 100 kr. for et dynebetræk - tilsvarende koster 250 i babybutikkerne. Ikea har en prisvindertremmeseng til 500 kr. Og Føtex har blomstermærkede hvide body'er til 40 kr./stk. Blot et par eksempler - men der kan klart spares penge, hvis man kigger sig lidt omkring.
Spontant gravid efter næsten to års forsøg :D

Blev mor til verdens skønneste dreng 06.05.2010!
MAT

Indlægaf HeidiBH » tors, 27. maj 2010 20:01

Mange tak.. Ja nogle gange synes jeg også at det lige var igår at jeg så de to fine streger.. :-) Men er bare dejligt at tiden er gået så hurtig.. Så håber jeg bare de næste 20 uger går lige så stærkt :D

Ja min mor fandt godt en hjemmeside hvor der stod noget om det og man kunne bestille i dyre domme til festen.. :) Har altid været ekstremt glad for gaver¨, så selvfølgelig er jeg da en af dem der skal prøve at få denne tradition op at køre, trods gaverne er til bette pigen, men bare så længe jeg kan pakke dem på.. ;)

Super.. tusind tak for fif'ne.. Det er helt sikkert værd at få undersøgt priser rundt omkring... Så det vil jeg lige få skrevet på ønskelisten ( Skriver nemlig gerne pris og butik på de ting jeg ønsker mig, for at gøre det lettere for dem der skal løbe :) )

Vi ser godt nok også frem til turen imorgen.. Bliver såå dejligt at komme lidt væk og slappe af, selvom det kostede en ny bikini da de kære bryster er vokset heeelt sindsygt.. ;)
Billede
HeidiBH

Indlægaf magdalene » tors, 27. maj 2010 21:10

Stort Tillykke - hvor tiden dog flyver :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Tilbage til Termin august-december 2010