Jeg kan alligevel ikke sove, så hvorfor ikke lave en opdatering herinde?
Onsdag morgen begyndte jeg at bløde. Jeg kontaktede fødegangen, som ville have jeg kom ind og blev tjekket (var 36 + 3). Efter en hel dag på fødegangen, hvor jeg blev grundigt undersøgt for om det skulle være en moderkageløsning, blev jeg omkr. kl. 18.30 sendt hjem. (de formodede det blot var en tegneblødning). Jeg var ca. 1½ cm åben, og havde lidt småveer med 5 min. interval.
Vi fik besked på at der kunne gå alt fra timer til uger før det ville udvikle sig til en fødsel, da det jo er 3. fødsel og den kan man åbenbart ikke rigtig regne med, de siger det ofte driller en del.
Torsdag er gået med lidt at hvert. Manden har fødselsdag, hvilket vi har været ude og fejre i aften med lidt lækkert mad. Desuden har vores den mindste (dvs. snart den mellemste) haft sidste dag i dagplejen. Egentlig har det været en hyggelig dag, hvor jeg har mærket en enkelt lille ve i ny og næ.
Men da jeg lå i min seng og surfede lidt på min telefon (meget sjovt var jeg ved at prøve at finde lidt om vandafgang), da jeg pludselig mærkede noget varmt løbe ned mellem mine ben. Vandet gik.
Jeg har kontaktet FG og de vil se mig i morgen kl. 8.40, hvis ikke jeg har fået veer inden. Indtil videre har jeg fortsat lidt småveer, men venter altså på, at de tager til.
Mine forældre er her til at tage over med børnene. Det er rart, at vi ved vi ikke skal til at panikke over pasning af dem.
Men vi skal altså prøve at få et barn født godt 3 uger før termin. De regner med hun vejer omkr. 2800g (ifølge en vægtscanning lavet på fg i går).
Opdatering følger....

respekt for, at du lige opdaterede os herinde