BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

veer

veer

Indlægaf engelsby » tors, 05. august 2010 11:37

Har nu haft veer i lidt veer i lidt over 2 døgn. De startede tirsdag morgen og de bider rimelig kraftigt, men kan sagtens holde dem ud. var på svangeramb. tirsdag middag, 1 cm livmoderhals og 1 cm åben, så tænkte straks at det snart sker. Om aftenen blev veerne mere intense, 2min imellem, så fødegangen bad os komme. Men stadig 1 cm livmoderhals og 1½ cm åben, så vi blev sendt hjem med en lille cocktail at sove på, og vi skulle først komme igen når jeg ikke kunne holde det ud.
Fik ikke sovet meget om natten og onsdagen gik med veer ligesom tirsdag.
I dag torsdag ringede jeg til fødegangen for at høre om de ikke vil hjælpe mig lidt på vej, men svaret var nej, det skal gå sin gang.

Er ved at gå ud af mit gode skind af træthed. Orker ikke at gå flere ture, eller bare ligge og ligge. Er frustreret over de ikke vil hjælpe.....
engelsby

Re: veer

Indlægaf Drine » tors, 05. august 2010 21:50

Sikke noget, de veer gør bare så så ondt :cry: jeg syntes da gode de kunne hjælpe dig lidt på vej når du er så langt henne, men jeg lover dig at lige pludselig kan det går meget stærkt og lige så snart du er 4 cm åben er du i arktiv fødsel og så er jeg sikker på de kan tage vandet og på den måde hjælpe det på den måde.

Jeg ønsker dig alt held og lykke og et rigtig godt råd spar på krafterne lad vær med at gå ture, du får brug for alle dine kræfter...

Glæder mig til at hører nermere.

Kærligst sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf engelsby » fre, 06. august 2010 17:31

det går ikke bedre... ved igen igår nat på FG og stadig med en blød lille livmoderhals og 2 cm åben... så må jo bare venbte
engelsby

Indlægaf Annemor » fre, 06. august 2010 19:38

Tjaaa... det er måske ikke det du har allemest lyst til nu, men lidt sex med manden skulle have en indflydelse -tror nok det er noget med at stoffer der er i sæden, også er det, der er i ve-fremkaldende stoffer...

Måske værd at prøve???
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf TVS » fre, 06. august 2010 20:30

Åh, din stakkel. Håber at det går bedre nu (dvs. at du er ved at gå til af effektive udvidelsesveer, så det snart er overstået og du kan møde dit fantastiske barn). Mig hjalp det med vand - brusebad, karbad, hvad man nu har til rådighed. Det var da lidt lindrende. Og så når det gjorde rigtig ondt, så kravlede jeg rundt på knæ under bruseren på hospitalet og sang ....
Rigtig god fødsel, og en masse gode tanker herfra,
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Indlægaf Stinna30 » lør, 07. august 2010 10:03

Rigtig god fødsel - forhåbentlig er den i gang nu :???:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf lillewraa » lør, 07. august 2010 10:14

ønsker også alt held og lykke til dig. Håber også din fødsel er gået igang, måske endda overstået?? :alien:

i så fald tillykke med det nye medlem i familien

STOR KRAMMER
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf engelsby » man, 09. august 2010 11:04

der er ikke sket noget....
Fredag gik det hele i stå... Har ellers prøvet alt: sex, gåture, har endda været til byfest i mandens by hele weekenden, og der er bare ikke nogen tegn på at hun kommer nu.....
Har endda termin i dag. Skal heldigvis til jordemoder i dag, håber hun vil hjælpe os lidt på vej.......
engelsby

Indlægaf lillewraa » man, 09. august 2010 11:33

altså. hun har det for godt i mors mave. min veninde havde termin i torsdags, men hun vil sq heller ikke ud. hun har heller ingen tegn på at hun vil ud. men der går jo ikke længe, så kommer din prinsesse. sørg for at holde dig aktiveret så du ik tænker så meget på det. så stresser du heller ikke din krop.

Go tur til jordemoder :)
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf pivpiv » man, 09. august 2010 11:36

Eeeejjj det er vist en baby med sin egen mening I får jer.
Det er godt nok længe du har gået og været helt klar.
Jeg håber jm kan hjælpe lidt.
Husk nu at få hvilet og ikke stresse.
pøj pøj
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » man, 09. august 2010 16:33

Sikke en lille ballademager ;-) har besluttet at sende en opsigelse af lejemålet til vores baby på fredag - fra da af har han 14 dage til at finde udgangen :lol:

HÃ¥ber, hun snart kommer ud til jer.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf engelsby » tirs, 10. august 2010 11:07

Hehe.... max 14 dage endnu....
Var jo til jm igår. hvor er det skuffende. fik ny tid til om 9 dage... der skulle hun da gerne være ude......
engelsby

Indlægaf Stinna30 » tirs, 10. august 2010 11:11

Øv altså, håber snart der sker noget. Min veninde, som fødte for tre måneder siden, fik at vide, at der nemt kunne 14 dage inden hun ville føde, da hun var til jordemor omkring terminstidspunktet, men hun fødte så næste dag :D Men ja, man kan ikke gøre ret meget andet end at tænke, at der i hvert fald maks. går 14 dage for dit vedkommende.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Annemor » fre, 13. august 2010 08:49

Hvordan går det engelsby???

Er lidt spændt på at høre hvordan det er gået de sidste par dage...
Har flere gange tænkt om du er gået i fødsel nu..?

Håber du endelig har født og sidder og beundre din lille bebs, og det er derfor du ikke har skrevet herinde de sidste par dage... Glæder mig til at læse fb.

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Termin august-december 2010