BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

vægten??

vægten??

Indlægaf lillewraa » man, 26. april 2010 21:51

Er lidt nysgerrig efter at høre hvor meget I har taget på. altså er jo selv 18+3 og har taget (rundt regnet) 4 kg på.
Hvordan ser det ud for Jer?
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Re: vægten??

Indlægaf Freckles » tirs, 27. april 2010 08:30

Er i skrivende stund 19+3 og har taget omkring 8 kg på. Jeg har godt nok ikke taget noget på den sidste halvanden måned - det hele røg på til at starte med :shock: Var vældig bekymret over det men min jordemoder sagde, at det var helt normalt, da jeg var ret tynd til at starte med. Åbenbart har min krop så suget alt til sig for at have noget at tære på/give af...

Det er da flot, at du kun har taget 4 kg på! Så skal du nok holde dig indenfor de 10-12 kg ;-)
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Nynne10 » tirs, 27. april 2010 12:19

Halløj... :-)

Jeg er nu 17+4 uger henne og jeg var tilfældigvis på vægten imorges som siger +2,5kg :-)
Jeg synes det er noget underligt noget at man kan have så stor en mave allerede når der kun er røget 2,5kg på, men det er dejligt :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf lillewraa » tirs, 27. april 2010 20:53

ja ha også en ide om at jeg holder mig indenfor den sunde grænse. det svarer jo til 1 kg om måneden indtil videre :) Men synes nu også det var rart at høre hvordan det går med Jer andre.

Freckles: Ja hvis du normalt er en tynd pige så lyder det meget sandsynligt at din krop har taget det til sig den sku bruge, oz når nu du siger at du ikke har taget på i 1½ måned :)

Nynne: Ja det er lidt vildt at maven vokser så meget når man ikke har taget mere på :) men der er jo også en lille frækkert som buler lidt ud :)

Billede
lillewraa

Indlægaf Nynne10 » tirs, 27. april 2010 21:00

Ja jeg synes det er ret vildt - man skulle nærmest tro at jeg havde taget 10kg på eller noget i den stil, med den vom jeg render rundt med ;-) Hi hi men det er nu dejligt at man kan se det :-)
Billede
Nynne10

Indlægaf engelsby » ons, 28. april 2010 10:55

Hold da op....
Jeg er 25+2 i dag og har taget 15 kg på.... det er ved at være rigtig tdeligt. har allerede fået en del vand i kroppen... det er begyndt at hæmme mig lidt, da det ikke bliver til de lange gå ture mere og med et stop på trappen, da der efterhånden er langt op på 4. sal...
engelsby

Indlægaf HeidiBH » ons, 28. april 2010 13:20

Jeg er 16 uger henne og har taget små 3 kilo på.. Min lige som dig Nynne synes jeg også det er vildt at det ikke er mere, synes godt nok maven viser noget andet, den er dog ikke stor nok til at folk dicideret kan se at jeg er gravid, det kunne sagtens lide at jeg bare var blevet lidt halv vapset ;) håber den snart vokser godt, så de kan se at der altså er en grund til at jeg lægger mig ud ;)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Nynne10 » ons, 28. april 2010 17:16

Ja det er lidt vildt HeidiBH.
Min mave er der dog ingen tvivl om... folk der ikke ved at jeg er gravid kommer endda og siger tillykke med det og sådan :-) Men jeg tror den stritter så meget fordi det er en dreng. Det er ikke noget vi ved noget om endnu men jeg tror bare der gemmer sig en dreng ;-)
Men ja kan sagtens følge dig i at det bliver rart at folk kan se HVORFOR maven vokser - man er også glad for at vise den frem når der ikke er nogen tvivl mere :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Indlægaf HeidiBH » tors, 29. april 2010 11:12

Glæder mig også til den vokser bare lidt mere.. :) Mine venner siger godt nok at de sagtens kan se at det er graviditet og ikke bare en god delle ;) Tror også at jeg selv er lidt mere sart, da jeg altid har trænet og haft en ok flad mave.. så skal lige vænne mig til at den buler lidt.. ;) Men glæder mig godt nok også til den bliver fin stor, så folk kan se at vi venter os en lille solstråle.. ;)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf lillewraa » tors, 29. april 2010 12:36

nå nu er jeg 18+6 og har taget 5 kg på. det er også rimelig tydeligt nu at jeg er gravid og ikke halvfed. hehe. der kom en kunde igår og det første hun sagde til mig, det var, hvor langt er du henne? :-) iih jeg blev bare så glad! den første udefra som ikke vidste det. :alien:

idag har jeg bare en utroligt træt ryg. er i gang med at ordne have og vaske tøj, så nu tager jeg mig lige en lille slapper foran computeren. skal ud og svømme med min far her kl. 14. tror jeg min krop trænger til

Billede
lillewraa

Indlægaf Drine » tors, 29. april 2010 16:46

Jeg er 20+4 havde taget 2 kg på, men har lige tagb det ene øv :cry: er så ked af at jeg har så svært ved at tage på... er kommet på protin drik, håber at det hjælper....
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Lærkemus » tors, 29. april 2010 20:08

Jeg er faktisk ikke sikker på, hvad jeg har taget på i vægt. Har gået 25 fulde uger idag og har en fin stor mave. Men tror jeg er rimelig heldig denne gang, at det... ihvertfald indtil videre, kun har sat sig på mave og nå ja øh bryster. Men jeg gætter på ca. 7 kg. Har faktisk ikke en vægt i huset, smed den ud for mange år siden, da jeg besluttede mig at bruge spejlet i stedet for :lol:
Men det skal da blive spændende på tirsdag, når jeg skal til læge og se hvad vægten siger.
Heldig mor til en og en i vente.
Lærkemus

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Stinna30 » tors, 29. april 2010 20:13

Jeg har taget knap 10 kg på :shock:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Lærkemus » ons, 05. maj 2010 08:11

Jeg ramte rineligt godt uden at veje mig. Hvilket jeg så blev i går hos lægen. 8 kg har jeg taget påog er 25 +4 idag og har tid til en 3 - 4D skanning idag. JIPPI, glæder mig til at se den bette. :lol:
Heldig mor til en og en i vente.
Lærkemus

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf lillewraa » tors, 17. juni 2010 09:37

nu synes jeg det går lidt stærkt med de kg. de sidste 3 uger har jeg taget ca 1½ kg på om ugen. Men man kan altså kun se det på min mave, ikke på resten af mig. er nu 25+6 og har taget 10kg på.

Hvordan går det med Jer andre??

Billede
lillewraa

Næste

Tilbage til Termin august-december 2010