BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Udrykning søges!!!

Udrykning søges!!!

Indlægaf HeidiBH » man, 21. juni 2010 16:06

Jeg er nemlig en af de heldige der har fået halsbrand :twisted:

Nogle der har nogle råd til hvordan jeg slukker den bedst? For alm vand hjælper åbenbart kun på brand uden for halsen...
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Udrykning søges!!!

Indlægaf pivpiv » man, 21. juni 2010 16:11

baaaa buuuuuuu baaaaa buuuuuuuu
mine bedste råd er:

alminox - men snak lige med lægen først.
Mandler
mælk
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf HeidiBH » man, 21. juni 2010 17:07

Mange tak.. :-) er et forsøg værd :-)
Billede
HeidiBH

Indlægaf Nynne10 » man, 21. juni 2010 17:23

Jeg har benyttet mig af mælk, da jeg slet slet ikke bryder mig om de der tygge tabletter man kan få imod det. På det sidste har det dog ind imellem været så slemt at jeg har været på nippen til at tage en tablet alligevel. Men mælk hjælper i en kort periode for mig :-)
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Stinna30 » man, 21. juni 2010 18:48

Jep, har netop fortæret en håndfuld mandler og drukket et glas mælk - det tager toppen. Havde lavet en stærk suppe med rejer i går, og det kan ikke anbefales at spise meget stærk mad - har haft kæmpe halsbrand i dag :???: Håber, mælk og mandler kan hjælpe dig.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf lillewraa » man, 21. juni 2010 21:18

har også riigtig meget halsbrand. har haft en lille pause på nogle uger men nu er det frygteligt tilbage.

letmælk er godt. mandler virkede ikke på mig.
har købt tyggetabletter som jeg fik anbefaldet på apoteket, men syns ikke det er den bedste smag der sidder i tænderne, så tænker lidt om man mon ikke kan knuse dem i et glas og hælde vand i og så hælde det ned. har ik prøvet, men overvejer stærkt at gå ud og prøve lige om lidt.
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf lillewraa » man, 21. juni 2010 21:58

hmmm.... tøt ikke helt love det virkede. knuste 2 tabletter. syns ikke det er helt optimalt. så var letmælken bedre :roll:

Billede
lillewraa

Indlægaf Drine » fre, 25. juni 2010 09:04

ha ha...

Jeg spiser Balocid som er en lille tykke tappelet som smager svagt af mynte den er ikke så stor smager fint og virker med det samme og dem må du spise når du er gravid og kan købes i håndkøb :D

Her hjemme kalder jeg det mit slik hi hi.. man kan blive helt åndsvag af at have halsbrænd særligt når man ligger sig ned og skal sove :twisted:

Er sikker på at de tykketabeletter vil være et hit :D du kan også få nogle som hedder Link men de smager ikke godt og er kæmpe store :???:

Knus Sandra
Senest rettet af Drine fre, 25. juni 2010 12:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf lillewraa » fre, 25. juni 2010 11:06

lillewraa skrev:hmmm.... tøt ikke helt love det virkede. knuste 2 tabletter. syns ikke det er helt optimalt. så var letmælken bedre :roll:

P.S. Mine tyggetabletter hedder Gaviscon og kommer fra et firma der hedder Nordic Drugs. et svensk produkt så vidt jeg lige kan se :)

Billede
lillewraa

Indlægaf HeidiBH » fre, 25. juni 2010 15:29

Mange tak for rådene :-) mælken virkede ikke helt optimal, så tror da jeg vil prøve at ned og snoldre på apoteket ;-) og se om de ikke kan hjælpe.. :-)

har heldigvis ikke mærket så meget til det her de sidste dage.. Men kan jo lige så godt forberede mig inden det kommer igen :-)
Billede
HeidiBH

Indlægaf Drine » fre, 25. juni 2010 15:47

HeidiBH skrev:Mange tak for rådene :-) mælken virkede ikke helt optimal, så tror da jeg vil prøve at ned og snoldre på apoteket ;-) og se om de ikke kan hjælpe.. :-)

har heldigvis ikke mærket så meget til det her de sidste dage.. Men kan jo lige så godt forberede mig inden det kommer igen :-)

Du har helt ret, for der er ikke noget værre at få en ordenelig omgang halsbrænd og ikke har noget som kan hjælpe, har altid en masse på lager ;-) både i køkkenet, sove værelset og i bilen...

Er sikker på at de kommer til at hjælpe

Knus
Billede
Brugeravatar
Drine

Tilbage til Termin august-december 2010