BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tør I mon...

Re: Tør I mon...

Indlægaf kl » man, 03. maj 2010 22:06

Mit bud må også være en dreng. Min fornemmelse for dette bunder i, hvorledes denne graviditet har været i forhold til mine øvrige graviditeter. Ved de to første graviditeter havde jeg faktisk ikke kvalme, det var begge piger. Ved min sidste graviditet som desværre ikke blev fuldendt, havde jeg en del kvalme, det viste sig ved moderkagebiopsien at være en dreng (hvilket jeg også selv havde regnet med). Denne graviditet har været lige så præget af kvalme, så det må jo også være en dreng. Desuden ønsker min dejlige piger sig inderligt en lillebror.
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf HeidiBH » man, 03. maj 2010 22:25

Hmm.. Er 95% sikker på at vi får en lille dreng, da man kunne ane en lille tap til NF, men har ingen kvalme, og har lyst til citrusfrugter, så nu må jeg se her i slutningen af maj ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Stinna30 » man, 03. maj 2010 23:10

Ja, jeg fik jo ret :lol: glæder mig til at høre, om I andre også får ret ...
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Freckles » tirs, 04. maj 2010 08:39

Jeg fik også ret :-) Gad vide OM vi virkelig har en 6. sans, når det gælder det barn (eller børn), vi bærer på?!
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Mette26 » tirs, 04. maj 2010 16:33

Jeg fik også ret. Scanningsdamen viste os en nuttet lille tap med tilhørende pung. :male:
Jeg synes altså, det er lidt sjovt, at jeg render rundt med en tissemand indeni mig :lol:
I weekenden var jeg lige et smut i h&m, men helt ærligt - er der ikke dobbelt så meget pigetøj, som der er til drenge??? Det er da unfair!
Forsøgt siden august ´09
Positiv test 11.01.10

Billede
Mette26

Indlægaf lillewraa » tirs, 04. maj 2010 16:36

Mette26 skrev:Jeg fik også ret. Scanningsdamen viste os en nuttet lille tap med tilhørende pung. :male:
Jeg synes altså, det er lidt sjovt, at jeg render rundt med en tissemand indeni mig :lol:
I weekenden var jeg lige et smut i h&m, men helt ærligt - er der ikke dobbelt så meget pigetøj, som der er til drenge??? Det er da unfair!

Tror det kommer meget an på hvilket H&M man kommer i. bare i Hillerød har vi 2 h&M og der er virkelig stor forskel på de to butikker.

Men jeg fik også ret. har også skrevet et indlæg, men har også en lille dreng i mavsen :cool:
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Freckles » ons, 05. maj 2010 08:15

Jow, HELT klart mere pige- end drengetøj i Hø og Møg! Jeg blev også lidt skuffet... Men hva', så sparer vi måske nogle penge på at gå amok i nuttede sæt ;-)
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Drine » søn, 09. maj 2010 15:53

Ja så vil jeg være den første med et gæt på at vi får en pige ;-) vi har en dreng på 2 år, så håber da det bliver en pige, men vi har valgt at det skal være en overraskelse denne gang, da vi fik det af vide med vores søn.
Har også drømt at det bliver en pige.... min graviditet er også meget anderledes denne gang, kaster slet ikke lige så meget op, og maven sidder anderledes :lol: men ved ikke noget før bebs kommer ud hi hi...

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf HeidiBH » man, 10. maj 2010 13:09

Tjaa mit lille gæt som jeg ellers var så sikker på var ikke rigtig.. For vi venter os nemlig en lille prinsesse :)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Drine » man, 10. maj 2010 16:46

HeidiBH skrev:Tjaa mit lille gæt som jeg ellers var så sikker på var ikke rigtig.. For vi venter os nemlig en lille prinsesse :)

Stort tillykke med prinsessen :D
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf kl » søn, 13. juni 2010 17:39

Ja jeg må vist erkende at jeg nok tog fejl. I hvert fald mente sygeplejersken der i fredags scannede mig, at vi venter endnu en pige. Jeg havde troet på en dreng.

Det var en lidt mærkelig oplevelse. Vi havde jo nok "håbet" det kunne være en dreng, da vi har to piger i forvejen. Men sjovt som det kan ændre sig. I løbet af to min havde jeg glemt alt om mit ønske om en dreng, da sygeplejersken kunne vise os, at alt hvad hun kunne se, var helt perfekt. Der var intet der tyende på misdannelser :lol: (jeg var nok lidt pessimist efter mine tidligere oplevelser).

Nu glæder jeg mig bare så inderligt til at se hende til oktober. Det er en mærkelig fornemmelse, at vide kønnet. Det har jeg ikke vidst de to andre gange. PÅ en eller anden måde er det lidt mere virkeligt.
kl

Geografisk sted: Vejle

Foregående

Tilbage til Termin august-december 2010