BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tømt for energi...

Tømt for energi...

Indlægaf Nynne10 » ons, 18. august 2010 13:58

Halløj...

Jeg vil lige høre om der er andre i 3. trimester som er tømt for energi ligesom jeg... jeg er især meget træt og uoplagt i starten af dagen, hvorimod jeg får en anelse mere energi om aftenen. Jeg sover ikke vildt godt om natten, men sover skønt om dagen :-) Selvom jeg nogle gange prøver at kæmpe mig igennem dagen UDEN middagslur, for at se om jeg så sover bedre om natten, så hjælper det ikke.
Har det sådan i starten af dagen at jeg synes alt stort set er hårdt og besværligt. Min mave er efterhånden også ret stor så den vejer jo lidt i forhold til hvad jeg er vant til at slæbe rundt på ;-) Tænker at det måske kan være én af årsagerne til min træthed/sløvhed. Jeg har dog været på penicillin den sidste uges tid, så måske er denne også én af årsagerne til træthed.

Men hvad med jer andre der er omkring samme tidspunkt i graviditeten som jeg - hvordan har i det med træthed og energi niveau ?

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Tømt for energi...

Indlægaf lillewraa » tors, 19. august 2010 22:31

Tjo... har gået hjemme i 3 mdr nu, så får egentlig slappet ret meget af. Men jeg sover de ekstra timer om natten så jeg ikke behøver sove om dagen. Sover gerne 10 timer hver nat, og så går jeg i seng samtidig med manden om aftenen. gider ikke sidde oppe og kigge når han går i seng, som jeg jo også gør når han er på arb. meget af tiden. Er tilgengæld utroligt træt i weekenderne, for der får jeg ikke sovet mine 10 timer om natten, så der tager jeg gerne en lur midt på dagen, hvis der er tid til det. Om natten vågner jeg hver gang jeg skal vende mig, for maven er jo ret tung, og mavemusklerne er strukket godt ud og virker stort set ikke. hvilket næsten altid resulterer i en tur på toilettet ;-)

har købt mig et puslespil på 1000 brikker som jeg er helt opslugt af. så nu går dagen hurtigt.
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Re: Tømt for energi...

Indlægaf Mette26 » fre, 20. august 2010 11:55

Jeg har fået diagnosticeret graviditetssukkersyge og har ingen symptomer. Dog er jeg mega træt om formiddagen hvis jeg har spist en sukkerholdig morgenmad, så måske kunne du prøve at skrue ned for sukkeret.
Forsøgt siden august ´09
Positiv test 11.01.10

Billede
Mette26

Tilbage til Termin august-december 2010