af Stinna30 » man, 23. august 2010 21:10
Desværre ikke - havde her til morgen ikke sovet i to døgn pga. veer, så jeg brød grædende sammen og kunne ikke mere, kastede op og kunne ikke være nogen steder. Tog på svangreambulatoriet, hvor de undersøgte mig, blodtryk, urin, strimmel osv. Jordemoren lavede gu på mig, og min livmoderhals er væk, men jeg er kun en kvart centimeter åben, så der venter mange veer endnu - kan næsten ikke overskue det.
Fik nogle piller til at slappe af på og det lykkedes mig at sove ca. 4 timer (med afbrydelser af toiletbesøg), så det hjalp lidt på det hele.
Faktisk må fødslen gerne vente til jeg er ovenpå igen, men sådan går det nok ikke. Problemet er, at jeg får semiveer, når jeg ligger ned. Når veerne så bliver så stærke, at jeg ikke kan holde ud at ligge ned, så rejser mig og går rundt, og så går de i sig selv. Nu er der lidt ro på i min krop, men får nogle onde sammentrækninger indimellem - sikkert fordi jm har rodet deroppe.
Glæder mig bare til det er overstået - som jeg har det lige nu, bliver han helt sikkert enebarn, men det går vel over, når først han er her.