BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Stinna30??????

Stinna30??????

Indlægaf engelsby » man, 23. august 2010 09:42

Er der sket noget.,,,, Er så spændt
engelsby

Re: Stinna30??????

Indlægaf Stinna30 » man, 23. august 2010 21:10

Desværre ikke - havde her til morgen ikke sovet i to døgn pga. veer, så jeg brød grædende sammen og kunne ikke mere, kastede op og kunne ikke være nogen steder. Tog på svangreambulatoriet, hvor de undersøgte mig, blodtryk, urin, strimmel osv. Jordemoren lavede gu på mig, og min livmoderhals er væk, men jeg er kun en kvart centimeter åben, så der venter mange veer endnu - kan næsten ikke overskue det.
Fik nogle piller til at slappe af på og det lykkedes mig at sove ca. 4 timer (med afbrydelser af toiletbesøg), så det hjalp lidt på det hele.
Faktisk må fødslen gerne vente til jeg er ovenpå igen, men sådan går det nok ikke. Problemet er, at jeg får semiveer, når jeg ligger ned. Når veerne så bliver så stærke, at jeg ikke kan holde ud at ligge ned, så rejser mig og går rundt, og så går de i sig selv. Nu er der lidt ro på i min krop, men får nogle onde sammentrækninger indimellem - sikkert fordi jm har rodet deroppe.
Glæder mig bare til det er overstået - som jeg har det lige nu, bliver han helt sikkert enebarn, men det går vel over, når først han er her.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Pille » man, 23. august 2010 23:04

Hvor har jeg dog ondt af dig Stinna30 :-( Kan ikke sige at jeg ved hvordan du har det, for jeg fattede ikke jeg havde veer - og da jeg kom på hospitalet havde jeg åbnet mig 7-8 cm. Men, det er jo ikke det du vil høre lige nu ;-)

Jeg håber at du snart kommer ovenpå, så du er frisk og frejdig til den store dag - og tro mig, efter et par et uger/måneder har du glemt det hele, og vil gerne have en lillesøster/-bror til bettefisen :-)

Jeg krydser fingre for at du snart har din lille vidunderlige søn i armene :love5:

Mange tanker,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf engelsby » ons, 25. august 2010 16:06

øv øv....

Jeg har også sagt at Julie bliver enebarn, men nu 14dage efter, begynder det at hjælpe på det. blødningen er ved at fortage sig, og stingene er begyndt at falde ud, så det er dejligt...
Smerterne fra veerne forsvinder hurtigt, det kan jeg love dig....

HÃ¥ber for dig der snart sker nogen.....
engelsby

Indlægaf engelsby » man, 30. august 2010 10:20

Mon ikke der er sket noget nu og du ligger med din guldklump i armene?
engelsby

Indlægaf pivpiv » man, 30. august 2010 10:39

Jeg håber også at guldklumpen er ude og at du svømmer helt væk i den pragtfulde mor følelse.
Kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Babywanted » man, 30. august 2010 13:36

Sidder også med den nysgerrige kikkert og spejder efter dig. Venter spændt på en update ;-)

Kram
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf elefantus » man, 30. august 2010 16:27

Ja venter spændt ..... :D
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Snorre » man, 30. august 2010 17:20

Puha ja, det lyder som en hård omgang for dig, Stinna! :???: Håber også snart at høre nyt fra dig!
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Termin august-december 2010