Så går jeg igen igen og bekymrer mig om alverdens ting med hensyn til den lille ny. Havde helt glemt hvor bekymret og usikker man kan blive.....og for ikke at snakke om forvirret af at læse alle de råd på internettet
Jeg har termin midt august og der er sikkert steghedt. Vores soveværelse ligger oppe under taget...PYYYH, der kan blive varmt. Vi andre sover stort set uden en trævl på kroppen og med et lagen over os, men hvad med sådan en bette nyfødt en? Hvor meget tøj skal de have på i varmen.
Jeg er på vej ud for at købe en sommerdyne, og har ellers et tæppe klar. Så læser jeg om sommerdyner på nettet og de der eksperter på området kan ikke rigtig blive enige om det bedste er dun/fjer eller hvad ved jeg. og andre siger, at det isolerer i stedet for at vike kølende. Ja, jeg er skrupforvirret. Hvad søren skal man satse på??? Gode råd søges.
Jeg tænker på, hvor hurtig sådan en størrelse mister varme og sidst men ikke mindst omvendt. Man skulle ikke tro jeg venter nummer to....jeg er fuldstændig lige så usikker som med nummer 1
Hvad er jeres meninger, tanker, erfaringer og går i også og gør jeg alle mulige bekymringer?????
Måske skulle vi bare flytte ned i kælderen på de varme dag........hej, det var da ellers ikke så dårlig en idé