BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er de 12 uger vendt tilbage..

SÃ¥ er de 12 uger vendt tilbage..

Indlægaf HeidiBH » ons, 21. juli 2010 13:33

Er nu i uge 28 og har 12 uger til termin.. Kan lige så tydelig huske da jeg gik og ventede på at jeg skulle ramme uge 12..

Det er heldigvis ikke med den samme nervøsitet jeg går med, frygten for at miste, nu er det glæden over at hun snart gerne må komme ud..

Når jeg tænker tilbage på da jeg fandt ud af at jeg endelig var blevet gravid og så frem til nu er de sidste måneder faktisk gået stærkt.. Der var lige nogle tidspukter hvor jeg syntes tiden sneglede sig afsted, men i alt i alt er det gået ok stærkt :-)

Forud venter der den sidste ferie sammen inden vores prinsesse kommer og en gang babyshower og så skal de sidste ting på plads i børneværelset, så håber de sidste 12 uger kommer til at gå stærkt også.. :-)

Ville ikke det vilde, bare lige dele lidt tænker omkring enden på graviditeten og glæden ved det :-)

Knusser
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: SÃ¥ er de 12 uger vendt tilbage..

Indlægaf engelsby » tors, 22. juli 2010 22:06

de kommer til at gå rigtig stærkt....
Jeg har 2½ uge til termin og de sidste måneder er bare fløjet afsted. Så nyd det og nyd at være 2.....
engelsby

Indlægaf lillewraa » man, 02. august 2010 12:23

åh ja. synes også det er skønt at ventetiden er gået så stærkt. har selv 7½ uge til min termin.

Har vand i hænderne og har kronisk ondt i fingrene. så de sidste 7 uger her må gerne gå stærkt. min intuision siger mig at jeg føder en uge før, så den holder jeg fast i :) vi blev færdig med børneværelset igår, det er bare så dejligt. mangler kun at sætte en peter plys lampe op, så er alt klar :)

ang baby shower?? har selv inviteret mine veninder til frokost i slutningen af august ca. en måned før termin. tænker lidt at alt hva man kan få af mini grøntsager skal serveres. altså baby majs, cherry tomater, skoleagurker. og så nogle sandwich. Hvas gør du/I?
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf HeidiBH » man, 02. august 2010 13:12

Er ikke plaget af de vilde gener ud over en enorm tissetræng konstant.. :twisted: MEn synes nu også godt de sidst uger gerne må få lidt fart på :)

Men hensyn til baby shower, holder vi det en eftermiddag og har inviteret venner til lidt hygge og sådan inden vores liv bliver baby baby og baby :) Vi servere øl,sodanvand og sncaks og så bliver der lavet nogle prinsesse muffins og bamselinekager plus der bliver pyntet op i lyse farver.. Vi servere dog også mini majs, cherrythomater, små agurker osv..

Du kan læse om det på babyshower.dk :)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf lillewraa » tirs, 03. august 2010 12:21

arh... kanon :) er der ligefrem sådan en hjemmeside :lol:

TAK :alien:
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød