BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

opdatering- stakkels lille pige (lang)

Re: opdatering- stakkels lille pige (lang)

Indlægaf lillewraa » tirs, 18. maj 2010 12:30

sikke en forfærdelig omgang du/I skal og er igennem. ønsker virkelig det bedste for dig. Håber alting går rigtig godt i sidste ende. Det må virkelig ikke være sjovt. Jeg sender dig alle mine positive tanker og god karma ;-)

krydser mine finger og sender et STORT kram
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Drine » tors, 20. maj 2010 18:31

Vil bare ønske dig held og lykke med i morgen, håber I får nogle gode nyheder...

Husk at bank i bordet, forbered evt spørgsmål hjemme fra som du skriver ned, så du får vendt alle dine tanker og bekymringer.

Glæder os til at hører hvordan det er gået.

Kh Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Stinna30 » man, 24. maj 2010 00:47

Jeg håber, at der er kommet noget positivt ud af al jerres venten?

Knus og tanker
fra Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf engelsby » man, 24. maj 2010 21:15

Vi var i Odense i fredags, og har tilbragt pinsen hos min far.
Efter 4 timers venten på OUH, blev vi langt om længe klogere. Lille pigen har kun 2 nyrer, og den ene fungerer perfekt. Den anden har et forstørret nyrerbækken, så den kan ikke komme af med urinen, årsagen mener de er en forsnævring. Det positive i det, er at nyrervævet til nyrer ikke har taget skade endnu, så der er en lille chance for at det kan rette sig,men chancen er ikke så stor.
Jeg skal til 2 kontroller endnu, men kan føde normalt, og der skal ikke gøres noget før hun er født, så det er dejligt at vide.
De målte hende til at være 43 cm og 1500 gram, så hun er lidt større end gennemsnittet. Men det er nu okay.
SÃ¥ jeg har haft en rlig Pinse og er klar til de sidste uger.
engelsby

Indlægaf Freckles » tirs, 25. maj 2010 12:32

Hvor er det godt at høre, at du/I er ved godt mod og kan nyde det hele på trods af nedture og beskeder, der kunne have været bedre!
Nu har I fået vished, ved at lillepigen klarer sig fint og ikke skal pilles ved, før hun er født, og I er der til at tage vare på hende :-)

Håber der blive ro, og at I får fred til at glæde Jer den resterende tid af graviditeten. Jeg krydser fingre for, at alt kommer til at forløbe helt, helt perfekt :D
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Drine » tirs, 25. maj 2010 21:49

Hej søde,

Pu ha blev virkelig bekymret da du ikke havde skrevet over weekenden, har sendt mange tanker din vej...

Det var da en forholdsvis posetiv besked I fik, at de ikke skal lave noget indgrab i mens hun er i maven, tænker at det må være et godt tegn, men hvad så når hun er født hvad skal der så ske ?

Hendes vægt og størrelse er jo bare så fin, så det må da være et tegn på at hun har det godt i mores mave :-) hold os endelig opdateret

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Stinna30 » ons, 26. maj 2010 22:49

Jeg håber, at I ikke får flere forskrækkelser. Godt, at pinsen blev okay trods alt.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf engelsby » tirs, 08. juni 2010 18:17

Ja så har jeg været på den igen... Denne gang måte jeg lige indlægges, så de kunne holde øje med lille pigen.
Jeg mærkede hende ikke hele natten til mandag og da jeg vågnede ringede jeg til FG. Jeg skulle komme med det samme. Jeg fik kørt en masse kurver, og de var fine, hun var bare alt for passiv. Så jeg blev også lige skannet, og det viste så at nyren igen igen, så hende bevægelsesmønster skulle følges nøje for at se om det var grunden til at hun ikke ville bevæge sig. Natten til tirsdag kom der heldigvis en masse spark fra hende, og jeg er derofr blevet udskrevet igen. Lægerne mener ikke at nyren har indflydelse på hendes bevæg mønster. De mener hun har fået mindre plads, og derfor vil opleve det igen.
Men hold da op hvor er jeg overrasket over alle de besparelser der er sket!!! Er helt rystet, men det er en anden side!!!!
Lille pigen har det fint og vejer ca 2kg
engelsby

Indlægaf Drine » ons, 16. juni 2010 20:26

Pu ha sikken en oplevelse, man bliver bare så bekymret, emn godt at du reagerede på det.
Dejligta at hører at lillepigen har det godt og sikke en flot vægt hun har :D

Hvordan kunne du mærke besparelserne ?

Kh Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf engelsby » ons, 16. juni 2010 22:11

Besparelserne er tydelige i Kolding.
Der var ikke mad, hvis man ikke var der mellem de tidspunkter der er sat af, så de gange jeg var nede på FG og få lavet en kurve, og så kom op igen, kunne jeg ikke få noget mad. Selvom jeg var indlagt. jeg fik af vide at jeg kunne gå ned i kiosken og købr en hotdog. Det synes jeg var rigtig ringe, de vidste jo jeg ikke havde fået hverken middagsmad eller aftensmad.
Ja og så fik vi af vide at vi skulle regne med selv at have bleer med ved fødslen, for det er ikke en selvfølge at de er på patienthotellet/ barselsgangen.
Det synes jeg er tydelige forringelser!!!!

Men nu står den snart på kontrol igen. Skal ned til en overlæge i Kolding på tirsdag
engelsby

Indlægaf Drine » tors, 17. juni 2010 13:47

Jeg er helt i chok...

Hold da op det er sørme for dårligt ! en gravid kvinde... skal sku da have mad !!!! og hvad er der så lige af sunde ting til dig og lille pigen i en hotdog ?! og selv have bleer med hummm... det er sørme ringe, har du overvejet at føde et andet sted hvis de er sådan ?

Hvad sker der ske til undersøgelsen tirsdag ?
Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf engelsby » tors, 17. juni 2010 18:28

Har overvejet det mde at føde et andet sted. Men det bliver Kolding. Det er dem der kan gøre noget hvis der sker noget med lille pigen og hendes nyre...
Så jeg må finde mig i det, og bare være positiv når dagen kommer, for at få den bedste oplevelse...
engelsby

Indlægaf Drine » fre, 18. juni 2010 12:19

engelsby skrev:Har overvejet det mde at føde et andet sted. Men det bliver Kolding. Det er dem der kan gøre noget hvis der sker noget med lille pigen og hendes nyre...
Så jeg må finde mig i det, og bare være positiv når dagen kommer, for at få den bedste oplevelse...

Der er selvfølgelig ingen tvivl, når det er der de kan gøre mest for jeres prinsesse, og som du siger så kan man godt af finde sig med det andet så længe man ved at det er der man er i bedste hænder..
Så kan godt forstå dig valg, havde taget samme beslutning, men håber nu at du mærker en bedre behandling når fødslen nærmer sig.

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Foregående

Tilbage til Termin august-december 2010