BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Navlepiercing !

Navlepiercing !

Indlægaf Nynne10 » man, 10. maj 2010 22:00

Hej tøzer.

Er der nogle af jer der ved noget om eller har erfaring med hvor længe man må beholde sin navlepiercing i navlen når man er gravid ?

Og er der nogle af jer der har erfaring med, hvorvidt man kan få ringen i igen efter fødslen eller er hullet vokset sammen til den tid ?

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Navlepiercing !

Indlægaf Pille » man, 10. maj 2010 23:07

Hej Nynne10

Er lige på besøg fra maj-gruppen ;-)

Jeg havde selv navlepiercing da jeg blev gravid, og jeg tror jeg tog den ud da jeg var omkring 20'ende uge. Desværre ser mit ar ikke særligt pænt ud mere og jeg tvivler på, at jeg kan få min piercing i igen når bebs er født og jeg har fået tabt mig... Men, har en veninde hvor hun ingen problemer havde - tror bare jeg har været uheldig :-(

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Nynne10 » tirs, 11. maj 2010 10:34

Hej Pille.

Øv bøv det er da surt !
Jeg vil helt vildt gerne have min i igen bagefter. Den er nemlig med til at skjule min navle lidt ;-) Og det har jeg altid godt kunnet li, så jeg håber godt nok jeg kan få min i igen bagefter :-)
Men må lige høre til scanning på mandag om hvor længe jeg må beholde den i. Det er ikke noget prøblem endnu :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Indlægaf Pille » tirs, 11. maj 2010 11:00

Det skal lige siges at ham piercing manden har lavet min heeeeelt forkert...(Lå og tænkte på mit andet indlæg jeg skrev, og det var lidt vigtigt at skrive dette til dig:) Den sidder nemlig ikke I navlen, men OVER navlen... Hvad han har haft gang i ved jeg virkelig ikke. Jeg har jo aldrig prøvet andet, så fandt faktisk først ud af, at det var forkert lavet da min kæreste påpegede det, da jeg tog den ud :-( Og har siden da rendt rundt og spurgt alle jeg kender med navlepiercing, om jeg måtte se deres :oops: haha

Kan ikke klage, da jeg tror jeg fik den lavet tilbage i 2001.. SÃ¥ nu har jeg et rigtig fint "ar"..
Hvis din er lavet ordenligt, tror jeg ikke du får problemer med at få den i igen.. Jeg vil rigtig gerne have lavet min igen, men ved ikke helt om jeg tør efter denne brøler ;-)

Kram,
Pille

Og god scanning på mandag :D
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Drine » tirs, 11. maj 2010 16:09

Jeg havde også navle pircing da jeg ventede min søn, tog den rimligt hurtigt ud, og jeg har det svære fået strækmærke hvor hullet til pircingen var og det ser ikke så pænt ud, jeg ved detsvære ikke om man kan gøre noget ved det tænker at man måske kan smørre hvedekims olie på :-) for at gøre det lidt mere elastik ;-)

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Nynne10 » tirs, 11. maj 2010 21:14

Hej igen :-)

Pille: Altså jeg tror da min er lavet rigtigt - den sidder i hvert fald I navlen og ikke OVER ;-) Men ved ikke om det kan lade sig gøre for mig at beholde den bagefter. Ellers vil jeg i hvert fald gerne have den lavet igen :-)

Drine: Ja jeg smører også min mave, baller og lår med noget strækmærke forebyggende creme fra VICHY så må håbe det kan hjælpe. Men ved ærligtalt ikke om der overhovedet er noget der hjælper imod disse mærker, men jeg tør ikke lade være ;-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Indlægaf engelsby » ons, 12. maj 2010 10:43

Nu vil jeg ikke dæmpe håbet.... Meeeen, jeg har også brugt det creme fra vichy, og jeg har fået strækmærker, men er også vokset eksplosivt, så det er jo klart min hud ikke har kunne følge med.
Krydser fingre for at cremen virker på dig...
engelsby

Indlægaf Freckles » ons, 12. maj 2010 12:41

Jeg bidrager lige med en hængerøvskommentar:
Der er ingen cremer, der forhindrer strækmærker. Mærkerne kommer pga. den struktur, dit bindevæv har. Og er du disponeret for at få strækmærker, ja så får du strækmærker - creme eller ej...
Dog kan cremerne være med til at give velbehag til huden, mange siger f.eks., at kløen bliver mindre, når man smører sig.

Jeg kan selv se frem til strækmærker så godt som alle de steder, de kan findes, da både min mor og mormor var velsignet med dem. Desuden er mit bindevæv ikke det bedste, hvilket man kan se, hvis man f.eks. generelt heler dårligt.

Undskyyyld, hvis jeg er en lyseslukker!!! Køb en lækker, fed creme (alternativt olie) i stedet for at betale overpris for cremer mod strækmærker... :D
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Nynne10 » ons, 12. maj 2010 14:08

Halløjsa :-)

Nej nej der er ingen der er lyseslukkere ;-)

Jeg har også selv tænkt at de nok ikke virker, men så er jeg alligevel indrettet sådan at jeg ikke tør lade være ;-)

Jeg har også en lækker lækker mandelolie som jeg bruger af og til og ja de koster INGENTING :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Indlægaf lillewraa » tirs, 18. maj 2010 12:38

haaaaaarj nynne :)

jeg er 21+4 i dette øjeblik og har stadig min piercing i. jeg håber at kunne beholde den i så længe som muligt. har en ret dyb navle, men den er også begyndt at blive meget stor og rund. hehe. tror ikke jeg får en pop ud navle, men beholder piercingen i så længe jeg kan. vil helst ikke have den vokser sammen nemlig, da jeg har hørt hvor av det gør at få lavet et nyt hul i et ar. men nu må vi se
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Tilbage til Termin august-december 2010