BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Liv i maven

Liv i maven

Indlægaf engelsby » ons, 12. maj 2010 10:46

Ja, som overskriften siger vil jeg spørge jer andre omkring lille bebs i maven.
Jeg er nok 'bare' meget bekymret.
Jeg mærker liv dagligt, men nogen dage er det meget meget svagt. Siden jeg mærkede liv første gang, har jeg altid fået mange spark om aftenen, når jeg har lagt mig i sengen, men det er begyndt at holde op.
Hvordan mærker i andre det?
engelsby

Re: Liv i maven

Indlægaf Freckles » ons, 12. maj 2010 12:49

Hej Engelsby!

Jeg mærker også liv dagligt. Og netop som dig er han vældig aktiv om aftenen, når jeg har lagt mig på ryggen og ligger stille. Jeg har også nogle dage tænkt over, at jeg slet ikke har følt samme bevægelse som f.eks. dagen i forvejen eller ugen i forvejen - men det er sådan, at de nogle dage er mere aktive end andre. Det lyder jo helt fjollet, da man ikke rigtig synes, de har så mange alternativer til sjov og spas end at mosle rundt :lol: Men faktum er bare, at nogle dage sover de mere end andre!
Nu ved jeg jo godt, kære du, at du går rundt med en masse bekymringer... Men du er først netop nu rundet tiden, hvor du skal kunne mærke liv hver dag - og det gør du jo netop, selvom lillepigen nogle dage er lidt mere rolig end andre ;-)

Håber i øvrigt at de får taget sig sammen med dig og dit/Jeres forløb snart! Kan jo ikke nytte noget at man, oveni alt det andet, også lige får en fornemmelse af at være blevet glemt... :!:
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf engelsby » ons, 12. maj 2010 22:02

1000 tak for de dejlige ord Freckles... Det er beroligede mig.... Og jeg må sige, at hun har taget revanche i dag...
engelsby

Indlægaf Freckles » man, 17. maj 2010 09:48

Det var godt! Håber den lille tut fortsat giver dig små hilsener hver dag ;-)
Og håber der er noget nyt i din udredning?!
Billede
Brugeravatar
Freckles

Indlægaf Freckles » man, 17. maj 2010 09:52

Fik lige læst dit andet indlæg og ved jo så, at I skal undersøges i dag! Husk at opdatere - er meget spændt :-) Men det lyder jo, heldigvis, til, at det hele nok skal gå :alien:

Stort klem,
Freckles
Billede
Brugeravatar
Freckles

Tilbage til Termin august-december 2010