Hey alle.
Så blev jeg vist også en af dem der blev fyret pga graviditet.
Fik den melding i mandags da jeg kom på arbejde at butikken var gået konkurs, så jeg var fritstillet og kunne tage hjem igen. Det fik jeg hurtigt spredt til højre og venstre af familie og venner. Min veninde bor så i Birkerød og ringer til mig tirsdag og siger hun ikke helt kan forstå det jeg siger med at butikken var gået konkurs. For hun havde da lige været forbi og de holdt da åben med personale og ingen skiltning om ophør. Det fortæller jeg så mine forældre og min far kører ned forbi onsdag og spørger efter chefen. Han er så inde i den anden butik på østerbro. Så spørger han om de er ved at lukke butikken her, og får det svar, at det er de da slet slet ikke, hvad der fik ham til at tro det? det er kun butikken på østerbro der lukker.
Så ringer jeg til min kontaktperson hos HK som jeg snakkede med i mandags da jeg fik beskeden. og vi kan vist godt blive enige om at denne her den lugter da lidt. Men lige nu kan vi ikke rigtig gøre så meget andet end at vente på det blir 1.juni. og holder han så stadig åbent lægger vi sag an mod ham for uretmæssig opsigelse. håber inderligt at han prøver at tage røven på mig. for han har også bildt mig ind at han ikke har penge til næste lønudbetaling. så jeg glæder mig da til at få en erstatning.
Syns bar lige I skulle ha en af de her historier som desværre ses i stigende grad
Go pinse :)