BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Den hersens taske...

Den hersens taske...

Indlægaf HeidiBH » søn, 29. august 2010 12:55

Hvad pakker man i den??

Er begyndt at tænke på at få den pakket lige så stille, så den er klar.. Men hvad og hvor meget skal man egentlig have med??

Selvfølge tøj til prinsessen og bleer.. Men hvad ellers?? Kan mærke at jeg godt lige kunne bruge en tjekliste.. ;-) Ville synes det ville være SÅ pinligt hvis jeg havde glemt noget vigtig.. De skulle jo ikke få indtrykket at man ikke har styr på det.. Men har jo aldrig prøvet det før... :roll:
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Den hersens taske...

Indlægaf Snebold » tors, 02. september 2010 22:20

Tjaa... ud over lidt tøj til dig selv og bebs og til far, alt efter om han skal overnatte, samt toiletartikler, ville jeg sikre mig at kamere m. batterier eller oplader var med. Mønter til automaterne kan også være en god idé hvis far er ved at gå sukkerkold midt om natten :lol:
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf lillewraa » fre, 03. september 2010 11:43

Der står i Politikens bogen om barnet at man skal have dåbs/navne attester med på mor og far. og din vandrerjournal.

Pak lidt kiks og guf ned. Jeg har pakket to sæt tøj til baby og nogle joggin bukser til mig selv. ellers bare noget rart og blødt tøj. amme bh'er og amme indlæg. og så måske lidt at læse i hvis det trækker ud med veerne og man skal ha lidt at sove på :) hehe. jeg blir altid utroligt træt når jeg skal læse :lol:

Og så snup dine egne bind med hjemmefra. har hørt de ikke er så top "moderne" dem de har på sygehusene.

HÃ¥ber det hjalp lidt :)
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf pivpiv » fre, 03. september 2010 12:14

lidt chokolade, kiks og lign - sådan man har lidt små måltider så blodsukkeret ikke falder ;)
Husk både til dig og farmand - han kommer også til at svede :lol:
amme indlæg
batterier, lommeletter, toiletgrej, løst tøj, læsestof,bind, læbepomade (læberne bliver SÅ tørre).
Hvis ikke syghuset har tøj, så husk rigeligt til bebs - de holder sig ikke ret tit til et sæt tøj per dag *GG*
Småpenge til diverse automater - så man kan få mad og alverdens ting.
Mobil og kamera lader :)
Evt et engangs kamera - gud hvor har man hørt om mange der har glemt kamera hehe
jeres dåbs og vielses attester
vandre journalen

God fødsel ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Termin august-december 2010