BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Brunligt udflåd i uge 22

Brunligt udflåd i uge 22

Indlægaf kl » fre, 18. juni 2010 15:55

Jeg har i dag haft lidt brunligt udflåd, nærmest som ved starten af mens.
Jeg blev selvfølgelig blev jeg vild bange. Jeg ringede grædende til fødegangen, da jeg ikke har oplevet noget lignende i min tidligere graviditeter. En jordemoder prøvede at berolige mig med, at så længe der ikke var tale om frisk blod, så havde det ikke nogen betydning. Hun mente det var muligt at skyldes en af mine mange åreknuder måske var bristet og blodet nu kom ud med dan alm. udflod.

Er der nogle af i andre der har oplevet noget lign. Jeg er fortsat meget bekymret, og har valgt at forholde mig mest muligt i ro.

Mange knus KL
kl

Geografisk sted: Vejle

Re: Brunligt udflåd i uge 22

Indlægaf Freckles » man, 21. juni 2010 08:46

Hej kl

Har ikke selv blødt eller haft brunligt udflåd - men jeg tror, du skal stole på jordemoderen, når hun fortæller, at du ikke skal være nervøs! Specielt ikke når dit udflåd er brunligt (det er gammelt blod og kan - udover en bristet åreknude - være noget, din livmoder har gemt på LÆNGE). Selv en frisk blødning behøver ikke være alarmerende. Jeg går til yoga med en pige, der er i uge 25 og i de sidste to måneder har blødt hver dag. Hendes lille datter fejler intet :-)
Men rigtig fint du lige tager den med ro - det kan der jo altid ske noget ved ;-)

Hold os opdateret og dig selv ved godt mod.

Kærlig hilsen
Freckles
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Freckles » man, 21. juni 2010 08:47

Ser lige at jeg har skrevet, at der ALTID kan ske noget ved at tage den med ro - mente naturligvis aldrig :D
Billede
Brugeravatar
Freckles

Indlægaf Drine » man, 21. juni 2010 12:20

Hej Kl

Sikke en forskrækelse du har fået, kan godt forstå at du er blevet bange, men som Freckles skriver så er det gammelt blod når det er brunt... og selv frisk blod behøver ikke være noget alvorligt, men kan være et kar som er bristet osv.. men selvfølgelig er det godt at man tager det seriøst, men når jordmodern ikke er bekymret og ikke har kaldt dig ind til chek tor jeg bestemt ikke du skal være bekymret ;-) selv om det er lettere sagt ind gjort, men det gavner ikke dig og baby hvis du går og er bange...

Håber du får mere ro på

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf TVS » man, 21. juni 2010 16:05

Hej KL,
jeg startede denne graviditet med en ordentlig blødning, men den lille blev nu siddende derinde. Så hvis det er lidt brunligt udflåd, som du skriver og hvis du ikke har smerter, så skal det nok gå. Da jeg havde en SA startede det med virkelig voldsomme smerter, og derefter kom blodet væltende, så sålænge du ikke har ondt, tror jeg ikke at du behøver at bekymre dig. Men skriv lige og lad os vide, hvordan du har det.
knus
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Indlægaf kl » tirs, 22. juni 2010 22:21

Tak for jeres indlæg.
Her er der lige en opdatering:
Jeg har ikke længere brunligt udflåd :D Hvad der var årsagen ved jeg ikke, men det har da fået mig til at tage det lidt mere med ro, og være mere opmærksom på ikke at overanstrenge mig.
Jeg er desuden sygemeldt og har været det i den sidste uge (har igennem en måned været på nedsat tid). Årsagen hertil er at jeg har utrolig mange smerter over skambenet og om i min mås. Jeg blev set af en gynækolog i torsdags. Hun mente mine smerter skyldes en blanding af symfyseløsning samt åreknuder. Jeg er nu henvist til fysioterapi, og fortsætter med at være sygemeldt indtil vi ser om der er effekt af behandlingerne.

Det var vist hvad der rører sig her.

Knus KL
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Stinna30 » tirs, 22. juni 2010 22:45

Smerter i skamben og baller er ote tegn på bækkenløsning - håber, fysen kan hjælpe dig.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Termin august-december 2010