BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

ARRRRGGGHHH !!!

ARRRRGGGHHH !!!

Indlægaf Nynne10 » fre, 07. maj 2010 13:44

Åhh altså ved godt jeg sikkert er irriterende at høre på men jeg er bare så mut over at jeg endnu ikke har mærket baby med SIKKERHED :-(

Mine tanker kredser hele tiden om min lille baby nu er død eller hvad grunden til dette er. Jeg er bevidst om at alle ikke mærker baby lige tidligt, men synes jeg hører om mange som mærker baby omkring 17.-18. uge ... idag er jeg gået ind i min 20. uge så nu er tålmodigheden ved at slippe en del op !!!

Er der nogle der ved noget om, om man bløder straks hvis det værste skulle ske - altså kommer blødningen med det samme hvis baby inde i maven dør ? Ved det er et hårdt spørgsmål men er simpelthen så nervøs for at der er sket min baby noget og jeg bare går og er total uvidende om det :-(

Er der andre der har eller har haft det ligesom mig ?

Kram.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: ARRRRGGGHHH !!!

Indlægaf Usikker Marie » fre, 07. maj 2010 20:46

Nu er jeg måske ikke helt opdateret, men er det din første?
Det kan have noget at sige.
Det kan også spille ind hvor din moderkage ligger - hvis den f.eks ligger ud mod dit maveskind virker den jo som stødpude... Det gør vist også at det er sværere at mærke liv med sikkerhed.

Jeg var selv ret langt henne før jeg med sikkerhed kunne sige at det var liv jeg kunne mærke. Og det er netop min første, og jeg har også foranliggende moderkage.

Men jeg syntes du skal kontakte læge/jordemoder/sygehus, og fortælle hvordan du har det, i stedet for at gå med den usikkerhed... Det kan jo være de kan give dig ro i sjælen i løbet af få minutter....
Det er i hvert fald slet ikke rart at gå rundt og være bekymret, som jeg kan læse du er...

Håber du får styr på det. Knus herfra.
Brugeravatar
Usikker Marie

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Nynne10 » fre, 07. maj 2010 21:34

Hej UsikkerMarie.

Jep det er min første :-)
Jeg skal scannes om 10 dage så tror jeg ser om jeg kan "bide det i mig" indtil da... der får jeg jo helt sikkert svar. Tror bare lægen vil sige at jeg nok skal mærke liv snart... så hvis min bekymring ikke tager til så venter jeg til scanningen om 10 dage. Men 1000 tak for dit svar - rart at høre fra andre :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Indlægaf Pille » lør, 08. maj 2010 18:48

Jeg er ligesom dig førstegangs-gravid og var meget langt henne førend jeg mærkede spark og lign.
Og min scanningssygeplejerske til misdannelsesscanningen sagde ellers at min moderkage sad helt perfekt - så der ville ikke gå længe inden jeg mærkede den lille... Mener alligevel der gik et par uger inden jeg var helt sikker på jeg mærkede noget derinde fra.. :roll:

Jeg håber at du kan bide ventetiden i dig, og at du får en rigtig god fornøjelse til scanningen om 10 dage :D Og ellers ville jeg, som UsikkerMarie også skriver, snakke med egen læge eller jordmoder og sige at du er noget bekymret...

Knus,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Nynne10 » søn, 09. maj 2010 08:56

Hej piger.
Mange tak for jeres svar - det beroligede lidt :-)

Vi var til 30års fødselsdag igår og der tror jeg at jeg kunne mærke den bette. Det var i hvert fald de dersens bobler agtige følelser inde i maven, men igen er det ikke til at sige om det var det eller om jeg bare havde spist for meget og skulle slå en lille fis ;-) Men synes dog det føltes som om der var forskel på "boblerne". Da jeg kom hjem og lå i sengen synes jeg at jeg kunne fornemme nogle af dem udefra hvilket jeg ikke har kunnet før :-) Håber det er bette babyen :-)

Idag har jeg fødselsdag og har tænkt at den aller bedste gave jeg ville kunne få, ville være hvis baby lige gav mig et ordentligt spark så jeg ikke var spor i tvivl ;-) Hi hi :-)

Knuz.
Billede
Nynne10

Indlægaf Pille » søn, 09. maj 2010 12:24

Kæmpe tillykke med fødselsdagen :occasion4:
Håber at du får en rigtig dejlig dag og den lille giver dig en ordentlig omgang ;-)

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf stinapigen79 » søn, 09. maj 2010 13:06

tillykke med fødselsdagen håber du får den gave du allerhelst vil have :lol:
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Stinna30 » søn, 09. maj 2010 13:08

Tillykke med fødselsdagen, Nynne :alien: Håber, du får et los af baby i dag ;-) og en masse gode gaver :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Freckles » man, 10. maj 2010 08:19

Hej Nynne

-Og tillykke med fødselsdagen i går :alien:
Jeg synes, det lyder som om, det var baby, du kunne mærke lørdag. Man kan nemlig godt tænke, at det nok bare var en fis i en boble (hehe), men den fis-boble vil aldrig komme foran, sådan som babyboblen gør det! Og hvis du har også har kunnet mærke et lille bub på ydersiden, skal det nok komme stille og roligt, er jeg HELT sikker på :lol:

Bliver spændende at høre om din MD om en uges tid. Det er en rigtig fin oplevelse at være afsted og blive bekræftet i, at din baby er helt, som han/hun skal være ;-)

Klem,
Freckles
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Tilbage til Termin august-december 2010