BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Andre end mig der er ved at gå til i varmen ???

Andre end mig der er ved at gå til i varmen ???

Indlægaf Nynne10 » tirs, 29. juni 2010 17:36

Halløj piger.

Jeg HADER varmen !!!

Er der andre end mig der synes det er allllllt for varmt at være gravid i denne varme ?

Jeg plejer at elske varme og kan holde alt ud normalt. Er normal meget kuldskær men i disse dage tror jeg sku jeg er på nippen til at få hedeslag. Grummer mig ved tanken om at være højgravid i august, hvor vejret plejer at være endnu bedre !

GÃ¥r ud fra det er hormonerne !!!

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Andre end mig der er ved at gå til i varmen ???

Indlægaf gray » tirs, 29. juni 2010 18:31

Nej jeg er også ved at gå ud af mit gode skind.....har sukket på varmen og nu den er her er jeg ved at omkomme. Jeg bliver dårlig og kan ikke finde ro.....jeg elsker normalt også varmen men ikke nu. Gruer også for at være højgravid i august, puha.
HÃ¥ber vi overlever;O)) :razz:
Gift, mor til to piger på 12 og 8 samt en dreng på 4:O)
gray

Indlægaf TVS » tirs, 29. juni 2010 20:32

Jeg er SÅ træt af varme. For min skyld må det gerne bliver max. 20 grader resten af sommeren. Jeg er ved at koge over. Især om natten. Puha. Skal heldigvis nordpå på sommerferie på lørdag, så jeg håber at det er køligere der.
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Indlægaf Stinna30 » tirs, 29. juni 2010 23:36

Oh yes, mine fødder er hævede og gør ondt - kan næsten ikke bevæge mine tæer :evil: Frygter at skulle sidde på kontor hele dagen i morgen oppe på 3. sal under skråvinduer :-| Har lige haft fri to dage, hvor jeg kunne gemme mig i skyggen i haven. Kun 18 arbejdsdage til barsel, juhuuuuuuuuu :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Nynne10 » ons, 30. juni 2010 10:47

Ej hvor sjovt Stinna30. Jeg kan læse at du går på barsel d. 23.juli :-) Lige præcis den dato går jeg på to ugers ferie derefter i forlængelse går jeg på barsel. Er jo en af de heldige der har barsel 8 uger før termin :-) Så kan vi glæde os til d. 23.juli sammen :-) Det bliver så lækkert !!!
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Freckles » ons, 30. juni 2010 10:56

Altså jeg synes jo stadig, varmen er lækker, selvom jeg er gravid. Kan godt være det er liiidt sværere at holde ud sådan sidst på dagen men jeg ville ikke bytte med noget køligere - nyder det, mmm... :D

Og til Jer der går på barsel lige om lidt: BARE DET VAR MIG!!! Nyd det i fulde drag ;-)
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf lillewraa » ons, 30. juni 2010 13:06

hehe det ik så godt :razz: det lyder meget forfærdeligt alt sammen

Nu er jeg jo så "heldig" at jeg allerede går hjemme nu, fordi jeg jo mistede mit arb. Jeg er også så heldig at jeg har en have og et badebassin, så jeg klarer mig ganske udemærket. Jeg ved ikke om jeg synes at det er varmere med mave på end det plejer at være. Synes det er svært at sige, andre mennesker sveder jo også ekstremt meget. vi er jo ikke ligefrem vandt til i DK at have 27-30 grader i skyggen.
Er det videnskabeligt bevist at vi får det varmere med maven på?
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf HeidiBH » ons, 30. juni 2010 13:58

Så er det ikke nu jeg skal lige sige at vi er så "dumme" at vi er ved at planlægge ferie i AUGUST i TYRKIET hvor jeg vil være skønne 32 uger henne ;-) Hehe

Tænker godt nok om det vil være dumt og om det vil blive for ulideligt, for jo hold da op hvor er det lige pludselig blevet varmt og især med den mave.. Plejer at kunne ligge i solen i timevis, men det kan jeg ikke mere.. Men vil så sige at jeg sagtens kan holde det ud, hvis jeg bare ligger lidt i skygge :-)

Er nok også derfor jeg ikke helt frygter turen til tyrkiet, det er på 5 stjerne luksus hotel, hvor der er parasoller og fine pools.. Så tænker jeg nok skal kunne blive afkølet, og så er der jo aircondichen på hotellet.. Det er meningen det bare er den helt store afslapningsferie, så der bliver heller ikke en masse gå ture og sightseeing, hvilken nok også vil passe min krop helt fint.. Så i min lile naive verden tænker jeg "hvor slemt kan det være" og det finder jeg jo så ud af til den tid ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Stinna30 » ons, 30. juni 2010 17:02

Nynne10 skrev:Ej hvor sjovt Stinna30. Jeg kan læse at du går på barsel d. 23.juli :-) Lige præcis den dato går jeg på to ugers ferie derefter i forlængelse går jeg på barsel. Er jo en af de heldige der har barsel 8 uger før termin :-) Så kan vi glæde os til d. 23.juli sammen :-) Det bliver så lækkert !!!

Hi hi, ja, jeg glæder mig vildt til den dato. Jeg satser på at blive offentligt ansat, inden vi skal have nr. 2 ;-) Det må være lækkert at gå fra 8 uger før, faktisk 10 uger med ferien :D men nu har jeg jo selv valgt at holde ferie 3 uger i maj, mens jeg var en del mere mobil end nu. Er dog glad for, at vi valgte kør-selv-ferien med svigerfamilien fra. Vi skulle være kørt 2000 km til Sydfrankrig i lørdags (svigerfamilien beretter om 33-34 grader), og det tror jeg sgu ikke, jeg kunne holde til.

Til lillewraa: Det er videnskabeligt bevist, at gravide har det varmere pga. øget stofskifte, men kender ikke nogen deciderede undersøgelser :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf lillewraa » ons, 30. juni 2010 18:22

Til lillewraa: Det er videnskabeligt bevist, at gravide har det varmere pga. øget stofskifte, men kender ikke nogen deciderede undersøgelser :-)[/quote]

hmm okay... men jeg tænker bare at det er ulideligt i vores have fordi der absolut ingen vind er. og igen, vi danskere er ikke vandt til 30 varmegrader, så derfor må det også tage længere tid for kroppen at vende sig til varmen. men gad da vide hvor emget varmere vi så må ha det forhold til ikke gravide folk. hmm... :roll:
kærlig hilsen og varme kram fra Lille Wraa

Billede
lillewraa

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Stinna30 » ons, 30. juni 2010 22:37

Der er ikke noget med angivelse i grader, men du kan læse et par artikler om det her:

http://www.min-mave.dk/artikler/gravidi ... le-164.htm

Mere generelt:

http://voresborn.dk/gravid/3202-gravid-i-varmen
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Termin august-december 2010