BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tid til 1. lægebesøg...

Tid til 1. lægebesøg...

Indlægaf Annemor » søn, 19. april 2009 18:38

Så er det på onsdag jeg har tid til mit 1. lægebesøg - også her jeg skal have bekræftet, at jeg rent faktisk er gravid (ikke at jeg har den helt store tvivl).

På en eller anden måde er jeg en smule nervøs, selvom der ikke er noget at være nervøs for...

Jeg har lige fundet vandrejournalen frem fra jeg fik min søn... der blev min termin sat til d. 9. december -og han blev født d. 15. november - Men jordmoderen har hele tiden skrevet, at jeg var længere henne og ville have flyttet min termin til d. 14. november...

Lidt spændende bliver det at se, hvordan dette forløb bliver, for det kan jo forskelligt fra gang til gang...
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Annemor » ons, 22. april 2009 07:35

Puha.. ja det er med lidt andre tanker end i søndags, at jeg skal drage til lægen i dag... de er knapt så positive tankerne.

Jeg bløder stadig, det ligner en alm. mens, men der er ikke lige så meget blod, som normalt - det er vildt underligt, og jeg frygter hvad lægen har at sige...

Jeg har snakket med min kæreste om han havde nogle spørgsmål til lægen, da han nu ikke skal med. Han ville selvfølgelig også gerne vide, om jeg stadig er gravid eller om bebs er død... Hvis det står galt til, ville han bare gerne vide, hvor hurtigt vi kunne prøve igen... Jeg kunne næsten ikke fremstamme et svar til ham, da jeg slet ikke selv havde tænkt den tanke endnu... Jeg håber stadig på at min lille bebs vælger at blive og blodet "bare" kommer fordi min sølle lortekrop ikke har fundet ud af, at den rent faktisk er gravid...

Puha, den 1½ time jeg skal vente endnu bliver godt nok de længste minutter, jeg længe har olevet... Frygter og håber... frygter og håber...

Tak fordi denne side eksistere... hvad skulle jeg have gjort ude den, når det hele bare ligner noget l...!!!
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf Hope » ons, 22. april 2009 08:19

HÃ¥ber virkelig det bedste for dig og jer. Lille bebs du har bare at blive derinde!!!
De varmeste hilsner og knus.....
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Annemor » ons, 22. april 2009 09:32

SÃ¥ hopper jeg fra herinde... :cry:

Jeg har lige fået at vide hos lægen, at jeg er ved at abortere... :cry: Tuder for vildt, tårerne strømmer bare ned af kinderne - ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv... :cry:
Billede
Billede
Billede
Annemor

Tilbage til Termin 2009