BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Termin, men endnu intet nyt...

Termin, men endnu intet nyt...

Indlægaf tinytoons » tors, 10. september 2009 13:08

Hej med jer

Jeg håber I har det godt :). Til dig Snebold, så kan jeg ikke helt regne ud hvad der sker, men når du nu skal til Odense og der snakkes om operation er det nok alvorligt - jeg håber alt går/er gået godt :).

Jeg skriver fordi jeg idag har termin, men ak der er ikke sket noget endnu...
Jeg synes det er ved at være kedeligt at gå herhjemme og når man ovenikøbet får ondt i benene og ryggen og jordemoderen har sagt at man skal slappe mere af, så kan jeg kun håbe på at der snart sker noget.

Jeg glæder mig til at høre når der sker noget med jer :), og vender tilbage når jeg også engang kan fortælle om en veloverstået fødsel.

Knus tinytoons.
tinytoons

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf svipsen » tors, 10. september 2009 15:00

Snebolds dejlige lille dreng er død :-(
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf dat » fre, 11. september 2009 11:48

Hej Tinytoons
spændende, at du nu har nået termin. Jah, det er simpelthen så sørgeligt at læse Snebolds historie, du kan blive opdateret via disse links.
Håber, din baby snart melder sin ankomst, og at du får et sundt og velskbt barn. Jeg har lige en uges tid inden termin endnu, men oplevede vist de første plukveer igår aften, da jeg var ude at gå, så mon ikke kroppen er igang med at overveje, at der er noget med en fødsel i løbet af de næste tre ugers tid?
Kh Dat

http://www.babyornot.info/phpBB2/viewtopic.php?t=4145

http://www.babyornot.info/phpBB2/viewtopic.php?t=4165
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf dat » man, 14. september 2009 18:22

Hej Tinytoons.
Er der mon sket noget :D
KH Dat
KH Dat
dat