BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

status

status

Indlægaf anette » tirs, 05. maj 2009 19:28

Status herfra.
Jeg er 32+2 henne nu, taget 13 kilo på, har en iskiasnerve til at sidde i klemme, har svært ved at holde til at støvsuge hele huset (får nogle "jag" i hoften), mit ansigt er hævet om morgenen, er ikke oppe at tisse i løbet af natten, mærker vores livlige dreng mange gange om dagen, han har vendt sig og hovedet står fast.

Var til en ekstra scanning igår pga. for lille vækst. De skød ham til at veje ca. 1500 g som er ca. 500 g. for lidt, men dog acceptabelt. Skal scannes igen om 14 dage.

HÃ¥ber I alle trives og har det godt :D

Knus Anette
anette
anette

Geografisk sted: 7400 herning

Indlægaf anjaras » ons, 06. maj 2009 16:35

har været ved lægetjek idag
alt så fint ud og hovedet skulle eftersigende også stå fast her:-)
Alt så fint ud....og da lægen lyttede med et træstetoskop fik han et ordentlig spark:-D
Jeg har nu på 10kg....kunne nok god have været mindre, hvisjeg havde levet lidt sundere....men synes også der skal være plads til lidt hygge en gang i mellem:-)

Her er liv og glade dage...han "står op" ved ca 5 tiden om morgenen og er vågen en times tid og så sover han igen til 8-9 stykker:-D også er han on off i løbet af dagen.
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf FrkX » ons, 06. maj 2009 20:18

Status herfra er at jeg er 34+0 og stadig mangler at tage 1,5 kg på inden jeg er oppe på den vægt jeg havde inden jeg blev gravid ( Tabte mig over 6 kg, pga opkastninger)

Blev vægtscannet igen i går, og han vejer lige knap 2700 gram, overlægens gæt var ca 4kg til terminen.

Så var jeg lige forbi fødegangen i fredags, da der var mistanke om at vandet var gået, men det var heldigvis "bare" en blærebetændelse der gjorde at der sivede væske ud (undskyld detaljerne :-) )

Blev indlagt weekenden over til observation, og en mulig svangerskabsforgiftning.

Men i går blev alt kontrolleret igen, og det ser helt normalt ud, så det er dejligt :-)

Glemte helt at tilføje at han ligger med hovedet nedad, men har ik sat sig fast endnu.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf dmi » tors, 07. maj 2009 15:19

Hejsa
Jeg har lige været til skanning og jordmoder idag.
Skanningen var fordi da vi var til gennemskanning lå min moderkagen nede foran, så nu skulle vi se om den havde flyttet sig. Den havde flyttet sig, men ikke sikkert det er nok, så jeg skal skannes igen om 3 uger for at se. Hvis der er risiko for at den stadig er tvivlsom, ville de nok begynde at tænke på et kejsersnit. Men ellers var alting super. Hun skød den lille til at veje 2400....senere var jeg til jordmoder og her gik det også fint. Hun ville så skyde den til 2300, så de var næsten enige. Men så fik jeg lov til at høre den dejlige hjertelyd 2 gange på en dag. Fantastisk.
Ellers så har jeg det fint. Er dog begyndt at få hævede fødder, men det er jo meget normalt. Har taget omkring 10 kg på siden start, så det er ok.
Glæder mig meget til om 1 uge, så går jeg på barsel. Det bliver rart.
Og så har vi langt om længe fået købt barnevognen. Så er den på plads.
Håber også i trives
Knus
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Termin 2009