BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Sidste JM besøg og dato for igangsætning

Sidste JM besøg og dato for igangsætning

Indlægaf dat » fre, 18. september 2009 17:54

Ja, så har jeg været til mit sidste JM besøg her til middag, og hvis jeg ikke har født inden d. 3 oktober skal jeg ringe til fødegangen og sættes igang den dato. Så nu snerper det da mod enden, forhåbentlig. Er stadig spændt og nervøs for fødslen, men sætter min lid til at min krop kan finde ud af at hjælpe mig igennem.
Ellers har jeg ikke en fornemmelse af, om det er oppe over eller ej... Har en lille bitte smule murren fra æggestokkene en gang eller to om dagen, og jeg har meget lettere ved at komme på toilettet (og flere gange om dagen), sådan har det været siden mandag, så måske kroppen er ved at 'rense ud', som min JM sagde :lol:
Min konsultations JM har i øvrigt aftenvagt lør-søn-man på fødegangen, så det ville da være skøntat komme til at føde i løbet af de næste dage sammen med en JM man kender godt og som kender en.... ;-)
Hvad med Jer andre her i septembergruppen - sker der noget med Jer? Er spændt på at høre fra Jer!
KH Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Mor31 » lør, 19. september 2009 18:21

Hej

Er der sket noget? Jeg har jo termin i morgen og glæder mig bare sindssygt til at få ham ud til mig :-)

Nu må det gerne gå i gang i aften ...
Brugeravatar
Mor31

Geografisk sted: Randers

Indlægaf dat » lør, 19. september 2009 19:00

Ikke en skid, og jeg har termin idag, og intet optræ eller mærkelige fornemmelser, så jeg prøver at sætte mig op til, at kdet kommer til at hedde 3. oktober i stedet.
Men var meget utålmodig, da jeg vågnede, det er heldigvis gået over i løbet af dagen. Kan jo ingenting stille op alligevel :???: .
Glæder mig til at høre nyt fra dig - du kan sagtens nå at føde før mig! Nogen symptomer??
KH Dat :alien:
KH Dat
dat

Indlægaf Mor31 » søn, 20. september 2009 14:08

Hej igen,

Øv da. Ja jeg har så termin I DAG og HÅÅÅÅÅÅÅBER jeg kan få ham ud til mig i dag. Jeg har mange mange plukveer, siden i går aftes kommer de hvert 10. minut, men de gør ikke ondt, de er der bare.

Jeg skriver så snart jeg får en rigtig ve eller vandet går. Gør du ikke lige det samme? Det kunne være sjovt. :D
Brugeravatar
Mor31

Indlægaf dat » søn, 20. september 2009 16:48

Jo, lad os sige det. Men der er INGEN tegn overhovedet hos mig, har ikke haft snerten af en plukve på noget tidspunkt, og er fuldstændig som jeg plejer. Dumme baby, så kom dog ud, skulle være udklækket igår :mad:
Jeg krydser fingre for, at din fødsel er ved at være oppe over - det lyder da lidt sådan...
KH Dat
KH Dat
dat

Indlægaf Annette1975 » søn, 20. september 2009 16:57

Kan i så komme igang med at poppe nogle skønne babyer, så vi kan se nogle billeder her inde :-)

Ej rigtig meget held og lykke til jer begge, jeg håber snart at fødslen selv går i gang, så i ikke skal igennem et igangsættelsesforløb.
Senest rettet af Annette1975 søn, 20. september 2009 17:07, rettet i alt 1 gang.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf dat » søn, 20. september 2009 17:06

Tak Annette :D
Tror vi begge håber på snarlig babyankomst - jeg er i hvert fald meget overventende og spændt!!!!!!!! Vi skal nok opdatere!
KH Dat
KH Dat
dat

Indlægaf Babywanted » søn, 20. september 2009 18:18

Jeg tror altså også, at plukveer hvert 10. minut er tegn på, at der er noget i gang. Nu har du jo født før, men måske dine veer ikke føles så "onde"...

Pøj pøj - til jer begge.
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Mor31 » søn, 20. september 2009 18:40

Tak skal i have Babywanted og Annette ... :-) Selvom jeg er nervøs for de lede smerter som sidst .. puuhhaaa. Men når bare der kommer en dejlig baby ud af det.

Skriver LIGE SÅ SNART der sker noget jeg kan regne med. Plukveerne fortsætter bare med samme styrke, ingen ændring so far.
Brugeravatar
Mor31

Indlægaf dat » man, 21. september 2009 08:21

ÅHHHHHHHHR, for en lang nat. Var oppe ca. 12 (!!!!) gange for at tisse natten igennem, IKKE spor af optræk til noget. Har her til morgen prøve at æde baby ud ved at sætte stort morgenbord og knaldsort kaffe til livs, tænker at der ikke kan være plads til både mad og den :roll:
Min lunte er godt nok kort her til morgen. Bliver så frustreret hver dag der ikke sker noget, og manden nærmest flygtede på arbejde imorges, fordi jeg er temmelig urimelig.
Kom nu ud baby!!!!
Mor31: noget nyt - en spændende udvikling eller det samme efter i nat? Håber, du har mere held i sprøjten end jeg :alien:
KH meget utålmodig Dat
KH Dat
dat

Indlægaf Mor31 » man, 21. september 2009 13:10

Hej igen,

Nej der er bare ingen tegn i dag. I nat dog, havde jeg kl. 2 og kvart over 2, to store kraftige veer og da min mor er på besøg, overvejede jeg at vække hende da jeg troede det var NU. Så jeg besluttede at vente til den næste kom ... den kom bare aldrig :-(

I dag har jeg det fint, jeg kan intet mærke, så nu er hun efter 3 dage taget tilbage til Nordjylland fordi hun skulle på arbejde. Det skulle ikke undre mig om hun så bliver nødt til at køre herned i aften. Jeg håber det venter til en morgen hvor jeg er udhvilet og hvor hun ikke er nødt til at køre fra sit arbejde.

Men altså ... intet nyt der er brugbart fra min side.
Brugeravatar
Mor31

Tilbage til Termin 2009