BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ skete der noget med min veninde!!!

SÃ¥ skete der noget med min veninde!!!

Indlægaf dat » man, 07. september 2009 10:34

Puha, synes lige jeg vil dele en glædelig nyhed med Jer i september forummet! Min veninde, som har termin 17. september, sendte igår en sms: vandet gik kl. 21, så hun bliver mor indenfor de næste to døgn. Fik sms'en i nat, og kunne slet ikke falde i søvn igen, kom bare sådan til at tænke på, at så kan det jo ligeså godt ske for mig - og Jer - når som helst. Åhhh, det er bare så spændende!!!! Glæder mig forhåbentlig at kunne opdatere herinde om en veloverstået fødsel når jeg hører nyt!
Knus Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Stinna30 » man, 07. september 2009 22:45

Kan godt forstå, du glæder dig. Det bliver så spændende at møde det lille menneske, du har båret rundt på i 9 måneder :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Mor31 » man, 07. september 2009 23:39

Glæder mig til at høre nærmere. :-) Jeg har faktisk selv haft lidt niv i lysken og spænden i lænden her til aften, meeen ... det kan jo være indbildning.

Glæder mig så meget :-)
Brugeravatar
Mor31

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mor31 » man, 07. september 2009 23:49

I øvrigt ... Snebold skal jo være mor i morgen. :D

... Hun har skrevet inde på GRAVIDITET, det er så trist det hun skriver ... det kan i gå ind og læse ... !!

Men stort tillykke på forhånd til hende med den lille skønne baby (eller DIG hvis du selv når at læse det inden du skal på fødegangen ... og rigtig rigtig rigtig meget held og lykke.
Brugeravatar
Mor31

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Snebold » tirs, 08. september 2009 05:06

Hej Mor31
Tak, ja jeg læste det så før vi tog afsted :D
To timers søvn må åbenbart være nok i nat, det er i hvert fald total umuligt for mig at sove mere, så må håbe at jeg kan hvile lidt i løbet af dagen inden modnings-pillerne sætter det hele i gang.
Føler mig slet ikke tryg ved at skulle føde i Odense. Føler bare slet ikke jeg ved hvad der skal ske. Kender ikke stedet, ved ikke hvor man kommer hen hvornår i forløbet og kan ikke være sikker på at min mand kan blive hos os, hvis vi ikke kommer på Vuggen. Følte mig ellers helt tryg ved udsigten til fødslen da den skulle foregå i Svendborg. Det var jo der jeg havde gået til fødselsforberedelse og blevet vist rundt, så der vidste jeg hvad der var af tilbud og hvor vi ville komme hen uanset hvordan fødslen forløb.
Håber de kan afklare hvad der skal ske når vi kommer ind til morgen.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf dat » tirs, 08. september 2009 07:47

Jah, har netop været inde og se Snebolds sørgerlige update, og sidder her og græder lidt nu. Livet er bare så ualmindelig hårdt en gang imellem, og samtidig er det så fantastisk. Det er bare så uretfærdigt, når sygdom rammer oveni sådan en lykkelig begivenhed som din fødsel, Snebold. Igen håber og tror jeg på, at din cyste er blevet opdaget i så god tid, at de får fjernet alle ondartede celler ved operationen. Og stort tillykke med, a du nu skal være MOR først og fremmest :D . Det er jo altså en glæde, ingen kan tage fra dig, eller nogen af vi andre lykkeligt vordende mødre.
Igen sender eg de bedste tanker, og håber, du vender tilbage her til forummet på et eller andet tidspunkt når du er kommet på den anden side af fødsel og operation. Vi er så utroligt mange, som tænker på dig i denne tid, selvom vi aldrig har mødtes!
Knus og KH fra DAt
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Termin 2009