BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

så har jeg været til vægtscanning idag:-)

så har jeg været til vægtscanning idag:-)

Indlægaf anjaras » ons, 20. maj 2009 09:55

Og drengen vejer nu 2977gr...og jeg er 35+5 ....så han stortrives vidst:-D
og han var i fuld vigør da han blev scannet....så meget så det var lettere svært at få målt lårben:-D og få et billede....han lagde hele tiden hånden for ansigtet.....
Glæder mig så meget til at se ham "live":-D
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf dmi » ons, 20. maj 2009 15:26

Det lyder rigtig godt. Han vokser jo bare derud af
Jeg skal til skanning næste fredag for at se om min moderkage har flyttet sig....så ved stadig ikke om det ender med kejsersnit.
Men dejlligt at jeg kan blive skannet igen, det er altid dejligt at se den lille.
Sidst jeg var til jordmoder skød hun vægten til 2300 og der var jeg 33 + så den er nok højere nu hvor jeg er 35 +
Glæder mig også meget til at møde det lille væsen.
Nu venter man bare, er gået på barsel og det er dejligt, men det går også langsomt op for mig at det er lige snart at den kommer til verden....hmm er jeg mon klar ??? ellers så bliver jeg det.
Nå det var en lille smøre til dig ...sorry
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf anjaras » ons, 20. maj 2009 17:29

uha kender det godt....
Glæder mig også helt vildt, men samtdig tænker jeg om jeg mon er klar....tror deter helt naturligt med den første:-)

jeg fik ikke hans ansigt at se idag for hver gang scanneren kørte henover lagde han armen ind foran....så min nysgerrighed blev ikke styret denne gang....tilgengæld viste sygeplejersken mig at det ER en dreng.....ingen tvivl der*gg*
anjaras

Indlægaf lindaan » ons, 20. maj 2009 18:46

gid det var mig der var så langt henne at jeg snart skulle møde dem. men må jo vente lidt endnu.

nu når I er det lidt længere henne end mig kan I måske besvare mit spørgsmål, jeg har det som om hele mit underliv bliver presset ud, er det meget normalt??
lindaan

Indlægaf anjaras » tors, 21. maj 2009 07:41

ja altså jeg føler det i øjeblikket, og kunne forestille mig at trykket vil være der noget før når der flere:-)
anjaras

Tilbage til Termin 2009