BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ fik jeg en forsmag

SÃ¥ fik jeg en forsmag

Indlægaf dmi » tirs, 16. juni 2009 13:47

på hvad det vil sige at have veer.
Det startede igår aftes men usædvanligt meget liv derinde....og så efter midnat faldt den lille lidt til ro, men så kom der spændinger i ryggen og maven og så begyndte vi at tage tid....og da der var 5 min imellem ringede vi til sygehuset og de sagde vi lige skulle kommer derop.
Så fik jeg monitor på og så ventede vi...stille og roligt aftog veerne igen.
De tjekkede strimlen og maven. Jeg blev skannet igen fordi de var i tvivl om hvilken vej den vendte. Den vender rigtig men sidder meget højt så jeg skal være opmærksom på hvis vandet går pladask. Så skal jeg ligge mig ned og ringe. Håber ikke det sker mens jeg er ude at handle eller lign.
Men jeg fik da en lille forsmag på veer...puha det kommer til at gøre naller.....de skød den foresten til at veje minimum 3600 g....så kom du bare ud lille ven, vi er klar :-)
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annette1975 » tirs, 16. juni 2009 14:14

Puha det er da ved at være oppe over for dig. Men tænk dig, at det ikke varer længe før du har det lille vidunder i dine arme, det bliver fantastisk :-) Held og lykke, næste gang når de tager til igen.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

...

Indlægaf brud2008 » tirs, 16. juni 2009 15:02

uha uha uha søde,ja garenteret det gør naller men er det 1000 % også værd.Vil ønske dig rigtig meget held og lykke med fødslen,glæder mig til at få fødselsberetning og billeder af jeres lille mirakel.Syntes det var i sidste uge du annoncerede den positive BP :D som tiden flyver,men held og lykke.
Knus Anette
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Babywanted » tirs, 16. juni 2009 15:54

Uh, jeg sidder med forventningstårer i øjenkrogen...

Håber det kommer til at gå uden plask og pladask.

klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf anjaras » tors, 18. juni 2009 14:34

uha...her venter og venter vi også...og jeg har småveer en gang imellem men de går også i sig selv igen....desværre....har jo termin imorgen, så han må meget gerne komme nu!!!

bliver spændende om dine veer bliver til mere:-)
anjaras

Geografisk sted: odense

Tilbage til Termin 2009