BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu er det snart

Nu er det snart

Indlægaf dmi » fre, 17. april 2009 11:28

Tid til at gå på barsel.
Hold op hvor jeg glæder mig. Jeg kan næsten ikke vente længere.
Det er så jeg tæller dage....
Det skal så også lige siges at jeg ikke har en disse at lave på mit arbejde i øjeblikket så jeg sidder bare og kigger ud i luften hele dagen...så er dagene bare lange.
Men nu er der kun 18 arbejdsdage tilbage, så er det bye bye.
Jubii og så er bebs snart på vej.
Glæder mig men er også en smule bange for hvordan det hele skal gå både fødsel og bagefter.
Hvordan har i andre det ellers ??
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf anjaras » søn, 19. april 2009 10:55

jeg går på barsel på fredag.....og glæder mig...synes det er ved at være hårdt at skulle op efter et ur hver dag,at skulle cykle på arbejde og være på hele dagen i børnehaven, hvor jeg arbejder, når jeg samtidig er oppe for at tisse mindst 5 gange om natten....

Men derudover har jeg det fint....og den lille dreng er aktiv, som han skal være:-)

Det eneste "problem" jeg har, er at jeg ikke kan tåle at spise slik.Jeg får det total dårligt bagefter....det er jo finr nok-problemet ligger i at jeg endnu ikke har lært afdet:-S

Så kan jeg godt mærke at tankerne omkring fødslen fylder mere og mere....jeg er ikke som sådan nervøs...mere spændt på hvornår det sker og hvordan jeg klare det....
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf dmi » søn, 19. april 2009 17:28

Gid det var mig der gik på fredag.....men nu skal jeg bare lige holde lidt endnu. Har det på samme måde med det der med at skulle op efter et ur og nå alle de ting man nu skal nå. Og så er det jo trættende når man skal tisse hele natten. Jeg er holdt op med at drikke noget ½ -1 time inden jeg går iseng, det mindsker det en smule.
Ja tankerne om fødslen fylder mere og mere....nemlig om det der med hvornår og hvordan.....hvornår skal man afsted og alt det der.
Nu skal vi vist også snart ud og ha købt vores barnevogn....
Men jeg siger det lige igen.....hold op hvor jeg glæder mig

Ang. slik så kan jeg heller ikke spise så meget af det, og det er jo godt nok, men kager derimod...uha et farligt emne omkring mig....håber det drosler lidt af bagefter.
Billede
dmi

Indlægaf anjaras » søn, 19. april 2009 18:37

rart at høre man ikke er den eneste med de tanker:-)

og kage....jo jo det kan også spises her....men har aftalt med migselv at jeg skal prøve at sætte forbruget kraftigt ned!
anjaras

Indlægaf FrkX » søn, 19. april 2009 19:19

Hej :-)

Her går det også fint, men kan ligesom jer også sige at tanker om fødslen fylder meget.

Drømmer ofte om at jeg føder, nogle gange er jeg helt forvirret når jeg vågner fordi drømmen virker så ægte.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf anjaras » man, 20. april 2009 12:55

jeg har lige været ved jordermoder idag....2.besøg, da hun har været på kursus....

hun vurderede ham til at veje 1750gram nu, og han har vendt sig sagde hun...dejligt...
mit sf mål var på 31 og det var 10% over normalen....?!
og hun ville skyde fødselsvægten til at blive ca 3500gram....
anjaras

Indlægaf anette » tirs, 21. april 2009 17:36

Hej med jer.

Jeg gik på ferie. afspadsering og barsel d. 14. april, så har nydt en uges tid herhjemme allerede. I kan godt glæde jer - det er sindssygt dejligt :lol:
Jeg var ved jordemoder fredag 17. april og hun gjorde mig helt vildt nervøs, ved at hun mente baby var for lille, dog inden for det acceptable. Hun skulle også have en anden til at vurdere baby og snakkede samtidigt om, om jeg vidste hvad jeg skulle gøre hvis jeg en dag mærkede mindre liv, som om hun var nervøs for at jeg skulle føde for tidligt eller baby var skrøbelig. Jeg tudedet som besat da kæresten kom hjem fra arbejde. Tror først jeg bliver rigtig rolig når jeg har været til scanning 11. maj, pga. moderkagens placering.

Men trods denne uheldige oplevelse nyder jeg at have så meget tid, idag vaskede jeg babytøj og det var lykken, at stå der med sin struttende mave og hænge babytøj op. Tror næppe denne lykkefølelse til vasketøj
varer ved efter babys amkomst. ;-)
Knus Anette 30+2
anette
anette

Geografisk sted: 7400 herning

Indlægaf dmi » ons, 22. april 2009 10:02

Det er helt enormt jeg som jeg glæder mig. Det er lige som juleaften. Jeg tæller ned og der er 15 arbejdsdage tilbage. Det bliver fantastisk

Kan godt forstå du bliver bange når jordmoder siger sådan.
Man må prøve sige til sig selv at det hele nok skal gå. Selvom de små djæve i hovedet rumsterer.....

Glæder mig til at vaske mit babytøj og alt det der
Knus
Billede
dmi

Indlægaf lindaan » ons, 22. april 2009 10:52

ja her er alt klar men også fordi jeg ikke ved hvornår de ankommer, for hvis min krop ikke vil eller de ikke vil kan de tages ud om 3 uger
lindaan

Tilbage til Termin 2009